Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

  • Moderator

De rechter staat niet aan een kant, de rechter heeft zich aan de wet te houden.

 

En wanneer je een aangetekende brief verkeerd adresseert, zal die altijd met "adres onbekend" terug komen.

Suggereren, dat die geweigerd zou zijn door CD is wel erg kort door de bocht.

 

Is er verder vandaag nog iets gebeurd wat wel het vermelden waard is?

 

 

Net als gisteren om deze tijd mijn raad.

 

On topic!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Pukje, jij staat ook niet boven de wet!

 

Nu on topic in dit onderwerp.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel even dat er gewonnen kan worden aan de hand van deze argumenten. De leveringsvoorwaarden. Persoonlijk geef ik jullie 0% kans, temeer omdat als ik dit zo lees de indruk krijg dat jullie het idee hebben dat je met kleuters te maken hebt in plaats van een miljoenen bedrijf.

 

Maar goed, stel het lukt. Realiseer je dan wel dat je de weg voor CD legaliseert om het alsnog te doen. Stel ze moeten het terugdraaien op basis van deze gronden. Dan komt er een week later een brief 'Wij gaan over 2 maanden de SIDS terug brengen naar max 4 per kaart U kunt nu vrijblijvend opzeggen etc.'.

 

Het is dus een totaal nutteloze actie om met dit argument aan te komen. Het enige waarmee er een kansje bestaat is wanneer het gewoon bij wet niet is toegestaan om deze beperking op te leggen. En ook daarover heb ik weinig twijfel dat CD dit zal winnen.

 

Het zou toch ook zo kunnen zijn dat er een compensatieregeling komt op deze beperking door bijvoorbeeld het volledige pakket dat je afneemt ook op de tweede kaart zonder die extreme bedragen per maand zoals ook de kabelboeren aanbieden of dat het aantal SIDS omhoog gaat dat wel acceptabel is maar 4 is gewoon veel te weinig al waren het er maar 6 of 8 dan was het voor vele al een hele verbetering en denk ik dat ze niet zoveel negatieve reclame gehad zouden hebben.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Daar gaat het helemaal niet om. Accepteer je als consument dergelijke onfatsoenlijke gedragingen van een provider, accepteer je de volgende 'stunt' ook en dan is het hek van de dam.

 

CanalDigitaal moet maar eens leren dat je niet zomaar eenzijdig de voorwaarden of diensten kunt wijzigen zonder dit vooraf duidelijk te communiceren en fatsoenlijke alternatieven te bieden.

 

Nog een maand of 2, dan vallen ze onder een geschillencommissie en dan is het afgelopen met deze streken.

 

Tot die tijd moet je als consument niet overal zomaar mee akkoord gaan. Uiteindelijk heb je als consument helemaal niets meer te vertellen.

 

Over de computervredebreuk en de onwettige omgang met persoonsgegevens nog maar helemaal niet te spreken.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh weet jij meer

Ja hij weet meer. Pukje je wordt lichtelijk irritant. Ik lees dit topic graag maar jouw berichten beginnen, ondanks de inhoudt, te irriteren, En zo te merken ook bij de moderaters. Misschien wil voortaan 2x denken voor je een reactie plaatst.

 

@michel, helemaal mee eens, het gaat om het idee en de actie die ze gedaan hebben, de volgende keer is het en nog minder leuk geintje van cd nl.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd wat een eventuele rechtzwak zal gaan opleveren.

Er zijn een paar zaken waar CD rekening mee dient te houden, namelijk:

"Hij moet u eerst precies vertellen wat hij wil gaan veranderen. Dat moet hij minimaal vier weken van tevoren aan u laten weten." Zie hier.

Als ze daaraan hebben voldaan mogen ze de prijzen en/of voorwaarden veranderen. Het is al weken bekend dat e.e.a. stond te gebeuren dus daaraan hebben ze volgens mij wel voldaan.

 

Ehhh.... Ik heb niets gezien of gehoord van CD. En dat terwijl ik wel hun reclame/nieuwsbrieven in mijn mailbox krijg.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar gaat het helemaal niet om. Accepteer je als consument dergelijke onfatsoenlijke gedragingen van een provider, accepteer je de volgende 'stunt' ook en dan is het hek van de dam.

 

CanalDigitaal moet maar eens leren dat je niet zomaar eenzijdig de voorwaarden of diensten kunt wijzigen zonder dit vooraf duidelijk te communiceren en fatsoenlijke alternatieven te bieden.

 

Nog een maand of 2, dan vallen ze onder een geschillencommissie en dan is het afgelopen met deze streken.

 

Tot die tijd moet je als consument niet overal zomaar mee akkoord gaan. Uiteindelijk heb je als consument helemaal niets meer te vertellen.

 

Over de computervredebreuk en de onwettige omgang met persoonsgegevens nog maar helemaal niet te spreken.

 

Mvg,

 

Michel

 

Ho hier sta ik ook helmaal achter ! Dit was een reactie op Sjattuh dat die de kansen tot 0% reduceert.

aangepast door hugogertie

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

zonder teveel in herhaling te gaan

als je niets weet en het werkt niet meer zoals voorheen dan is

het een storing die ze moeten verhelpen (of zie ik dat verkeerd?)

 

Ik vind dit wel een lastige Pukje........

 

Je kunt altijd nog 4SID's tegelijkertijd open hebben staan, m.a.w. wanneer dient de "storing" zich aan?

Bij "normaal" gebruik zul je niet snel zonder vrije SID'S komen te zitten, of je moet teveel opnemen en kijken op een bepaald moment.

 

To the point: hoeveel klanten van CD zullen NA de invoering van de welbekende beperking hier hinder van ondervinden, en ervaren dit als een storing?

Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dit wel een lastige Pukje........

 

Je kunt altijd nog 4SID's tegelijkertijd open hebben staan, m.a.w. wanneer dient de "storing" zich aan?

Bij "normaal" gebruik zul je niet snel zonder vrije SID'S komen te zitten, of je moet teveel opnemen en kijken op een bepaald moment.

 

To the point: hoeveel klanten van CD zullen NA de invoering van de welbekende beperking hier hinder van ondervinden, en ervaren dit als een storing?

 

Hoeveel klanten van CD zullen denken dat er iets kapot is en daarom een reparateur laten komen?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...