Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten


  • Moderator

CD stelt: wij ondersteunen alleen door CD goedgekeurde ontvangers, en dat roepen ze al een paar jaar.

 

Beargumenteer dan maar, dat je met intern sharen problemen krijgt, en dat CD dat moet oplossen bij een niet door CD goedgekeurde ontvanger.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik nu gek of gaan ze vandaag ook nog eens de 2e kaart limiteren tot maximaal familiepakket? Het moet niet gekker worden!!!

 

http://www.canaldigitaal.nl/televisie/opties/extra-tvs.aspx

 

@joop is dit geen nieuw voer voor onze strijd. Dit is toch duidelijk een gevalletje " we doen maar wat bij CD" . Ik vind het nu echt de spuigaten uit lopen hoor.

aangepast door virtua

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Naar mijn mening was dat altijd al zo.

 

Ik kan mij natuurlijk vergissen.

 

Basis voor E 1,50 en Familie voor E 2,50/mnd.

 

HD is extra, voor het standaard bedrag, E 5,-/mnd.

 

Nederland 1,2,3 HD zitten ftv op deze kaarten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn er nog niet met de onrechtmatige beperkingen van die firma, alles gaan ze nu uitproberen om meer geld binnen te krijgen. En wij maar betalen, mooi niet!

 

Let maar op binnenkort komt er een ronde aan dat je de prijs van een top-pakket moet betalen en je krijgt maar het basispakket, dus alles zal veel duurder worden om de extravagante salarissen van de top te kunnen spekken. Het word steeds gekker maar loopt straks vreemd af moet je maar rekenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee heb bij toeval nog gekeken van de week.

En volgens mij was er bij het toppakket toch altijd het entertainment pakket.

 

Ik heb vanmiddag nog gekeken, want ben momenteel bezig met een 2e kaart.

En toen was inderdaad toppakket nog mogelijk bij het entertainment pakket.

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar mijn mening was dat altijd al zo.

 

Ik kan mij natuurlijk vergissen.

 

Basis voor E 1,50 en Familie voor E 2,50/mnd.

 

HD is extra, voor het standaard bedrag, E 5,-/mnd.

 

Nederland 1,2,3 HD zitten ftv op deze kaarten.

 

Nee bij een entertainment en top pakket zat altijd het entertainmentpakket voor 2,50€. Dat weet ik namelijk zeker want ik heb inmiddels zo'n 2e kaart gekocht vanwege die fijne beperkingen.

Was vanmorgen nog niet, moet vanmiddag of vanavond zijn veranderd.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze laatste actie van CD is niet geheel onverwacht. Eerder hebben anderen en ondergetekende al aangegeven dat een maatregel aankomende was. Alleen de uitvoering is iets anders geworden. Bronnen gaven aan dat de beperking zou inhouden alleen Basispakket als optie. Dit is uiteindelijk familiepakket geworden (met deze ruimhartigheid moeten we dus blij zijn). Maar het is natuurlijk van het zotte. Daarom al aangegeven naar diverse contacten waarmee overleg is dat zoiets in de pijplijn zat alsmede de belachelijke prijsstelling in deze om dit product te kunnen verwerven.

 

Daarnaast nog even een opmerking over het ondersteunen van CD. Tot voor kort heeft CD idd aangegeven dat zij slechts gecertificeerde ontvangers ondersteunt. Tot voor kort want door het geven van aanwijzingen inhoudende hoe en welke softcams te gebruiken alsmede waar deze te vinden, heeft CD de verplichting op zich genomen om daar dan ook ondersteuning in te verlenen. Want door a te zeggen moet men nu ook b en c zeggen. Daarnaast mag het niet zo zijn dat een provider die stelt volgens een internationaal gestandaardiseerde uitzendnorm haar diensten te verspreiden vervolgens haar produkt zo aanbiedt dat apperatuur die volgens die gestandaardiseerde normen werkt niet naar behoren werkt. Ook al stelt een provider 1000 maal dat deze alleen de door haar gecertificeerde apperatuur ondersteunt, dan dient zij alsnog haar diensten zo aan te bieden dat apperatuur die niet gecertificeert is door haar naar behoren werkt. Daarnaast moet gezien het hiervoor geconstateerde feit dat deze provider expliciet heeft aangegeven welke, hoe en waar te vinden softcams wel werken nogmaals geconstateerd worden dat CD ook in die gevallen dus een meer dan normale verantwoordelijkheid heeft en derhalve gehouden kan worden om ondersteuning te bieden.

 

Alleen hoe moet je met onwillige honden op hazenjacht? Juist door de onwillige honden thuis te laten. Of tewel ook hiermee wordt door deze provider nogmaals onderstreept zich geenzins te interesseren voor de belangen van haar abonnees en haar verplichtingen jegens hen. Edoch wenst zij wel graag dat haar belangen door vazallen/fans worden uitgedragen en door een ieder als vanzelfsprekend als het hoogst denkbare goed behandeld. Gelukkig kan geconstateerd worden in de diverse contacten dat de aandrang daartoe ernstig is afgenomen en nog verder afbrokkelt.

 

Groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

<< heeft CD de verplichting op zich genomen om daar dan ook ondersteuning in te verlenen. Want door a te zeggen moet men nu ook b en c zeggen >>

 

Da's wel errrrrug kort door de bocht Joop. (ik noem dit wishful thinking, net zoals een hoop andere dingen die jullie 'denken' recht op te hebben)

Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat hun doen is niet rechtmatig daar kun je van denken wat je wilt maar het is zo en dan nu weer de 2e kaart nog ff en ze zetten je terug naar basis en moet nog gewoon hetzelfde blijven betalen waar is het einde van dat stelletje hxfters.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...