Hotzenwalder Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 En dan verbazen ze zich er nog over dat mensen liever voor een in vergelijking zeer laag bedrag per jaar zonder ellende naar een compleet CD Top pakket kijken met als toetje Sky UK, SKY DE en weet ik wat? Je maakt het wel erg makkelijk voor de payservers CD! 80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.
pukje Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 ik ben het helemaal met joop eens maar vanuit een anders uitgangs punt ik koop een seca3 kaart om CD te kunnen ontvangen en op kaart niets van "only for CD receiver" nb bij aankoop kaart ben je al aan CD gebonden en is een kaart geleverd door CD alles werkt perfect zonder afgesloten leverings overeenkomst En nu gaat CD gekke dingen doen met de kaart om........ hoezo wat waarom vul ik niet in omdat het geen rol speeld
Beheerder Michel Geplaatst: 2 februari 2012 Beheerder Geplaatst: 2 februari 2012 Al die verhalen en uitgangspunten zijn volstrekt ondergeschikt aan de feiten. Feit is dat CanalDigitaal de dienst (geheel onafhankelijk van de hardware) heeft gewijzigd waardoor diverse klanten nu een andere ervaring hebben dan voor de wijziging. Je mag je diensten niet wijzigen zonder de klant daarover in te lichten en de klant een kosteloze uitweg te bieden. Dat is niet gebeurt. Punt uit. Daarnaast.... en dat is een geheel ander verhaal lijkt het er sterk op dat CanalDigitaal computervredebreuk heeft gepleegd bij de opsporing van in hun ogen oneigenlijk gebruik van de dienst. De wijze waarop ze zelf zeggen die opsporing te hebben gepleegd is strafbaar. Punt uit. Aangezien er bij mijn weten nog niemand naar voren is gekomen met het lef te bewijzen dat zijn kaart onterecht is uitgeschakeld en de confrontatie aandurft met CanalDigitaal, acht ik het hele verhaal pure bangmakerij. Ik denk dat er hooguit een handjevol 'domme' illegale cardshareders zijn 'gepakt' bijvoorbeeld op basis van IP adres/klantenbestand informatie en het wel duidelijk (maar niet juridisch nawijsbaar) was dat ze illegaal aan het sharen waren. Zoals eerder gezegd: het IP adres vissen ze zo van een cardsharing server waar ze zich op aangemeld hebben, ofwel via aankoop, ofwel via ruil middels cardsharing fora en dat IP adres vergelijken ze met hun eigen klantenbestand (inlog(IP)gegevens MijnCanalDigitaal). Volgens mij overigens ook een grove schending van de privacy, maar daar kan ik weinig medelijden mee hebben. Sommige 'eikels' hadden mogelijk ook gewoon het cccam webinterface, telnet of ssh open staan en kon het kaartnummer zo worden uitgelezen. Over het algemeen zijn de kleintjes die sharen niet bijzonder slim. Mij zijn via dit forum wel eens shares aangeboden door mensen die er echt helemaal niets van begrepen. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
joop001 Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 Oldebroek (en gelijkdenkenden), Kan je aan mij en anderen onderbouwen waarom mijn stelling wel erg kort door de bocht is? Zou je dan tevens onderbouwd willen aandragen welke dingen wij onterecht claimen als recht? De grap is dat de tegenstanders van de dingen die door anderen en mij zijn aangedragen telkens weinig, zwak of nog geen eens onderbouwd worden afgedaan als onzin en/of een onterecht geclaimd punt van aandacht. Dan hoop ik toch echt dat er met beduidend meer wordt aangekomen dan: nou ik heb wel 3 single tuners en heb nergens last van, dus wat zeuren jullie. Maar ook argumenten als het kan veel erger want straks krijgen we de ontvangers met gekoppelde kaarten opgedrongen of ja nu is er tenminste nog 1 sat provider die de NL-kanalen aanbiedt en met dat gezeur van jullie is er straks geen een meer. Of meer van dat soort weinig om het lijf hebbende kreten. Ben heel benieuwd naar jouw reactie. Groeten, Joop
Snoopy Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 Ben ik nu gek of gaan ze vandaag ook nog eens de 2e kaart limiteren tot maximaal familiepakket? Het moet niet gekker worden !!! Van dit soort bokkesprongen snap ik dus (ook) niets. Vooral niet in combinatie met die anti-share maatregelen. Je zou verwachten dat ze hun klanten een betaalbaar alternatief gaan aanbieden. Maar nee hoor. Dit lijkt echt op maatregelen van een bedrijf dat bijna failliet is en om het hoofd boven water te houden een succesvolle manager heeft aangenomen. Uit de kaas-industrie dan welteverstaan
hugogertie Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 Dit lijkt echt op maatregelen van een bedrijf dat bijna failliet is en om het hoofd boven water te houden een succesvolle manager heeft aangenomen. Uit de kaas-industrie dan welteverstaan Nee bij M7/CD hebben ze een Manager met MEEUW MENTALITEIT .............. MEEUW vliegt binnen. ........scheit de boel onder ...... en vliegt weer weg VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
pukje Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 (aangepast) Ik mis één ding veel meningen veel verwijten in richting CD maar wat heeft CD tot nu toe gezegd ? Ja een losse vlodder CD sluit zich aan bij een geschillen comm. maar concreet niets en stomme kreten "en nu weer on topic" "slotje erop" of met de grootste onzin verhalen CD heeft gelijk 2 februari 2012 aangepast door pukje
virtua Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 en stomme kreten "en nu weer on topic" "slotje erop" of met de grootste onzin verhalen CD heeft gelijk Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de moderators af en toe gelijk geef als het gaat om "en nu weer on topic". Want af en toe lijkt het meer op elkaar pesten dan dat er goede argumenten worden aangedragen zoals Joop al meerdere malen heeft aangegeven. Wat ik wel erg jammer vind is dat CD tot nu toe niets concreet heeft gezegd of toegezegd. Sterker nog: ze gaan steeds raarder doen zoals de 2e kaart limiteren. Ik voel me in ieder geval zeer misleid en gepiepeld door CD. Het probleem is alleen dat ik vast zit aan satelliet en dus niets anders kan dan een 2e kaart aanschaffen, (die ik gelukkig op tijd had aangeschaft waardoor ik zwart op wit heb staan dat ik het entertainment pakket krijg). Of moet weer terug naar mijn irdeto kaart. Alleen laat ik die liever in de camper zitten. Is trouwens ook geen HD voor te krijgen. Ik hoop dat we binnenkort eens iets van de vorderingen horen of dat CD eens met iets nuttigs komt dan alleen hun standaardbrieven. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!
pukje Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 opzet is per tv betalen ,meerdere abo's per adres en vast houden aan jaar contract daarom geen melding zodat klanten niet kunnen opzeggen iemand die dit goed praat is geen consument
Beheerder Michel Geplaatst: 2 februari 2012 Beheerder Geplaatst: 2 februari 2012 Jij bent niet eens klant bij CanalDigitaal of TVvlaanderen, dus ik snap niet waar je jezelf zo druk over maakt. Al die 'hints' om wat minder op dit draadje in te hameren worden door jou al weken volledig genegeerd. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
joop001 Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 Virtua, Heel graag zou ik al allerlei vorderingen melden. Echter daar waar deze zijn kan ik uit strategisch oogpunt geen open kaart spelen. Wat ik wel kan zeggen is dat dit een spel is van lange adem. Daarnaast zou je (als je daar over beschikt) zelf eens met je rechtsbijstandsverzekering contact op kunnen nemen en hen voorleggen dat CD heeft besloten de gelijktijdige ontvangst van kanalen te limiteren en daarbij te melden welke gevolgen dat voor jou heeft. De kans is dan zeer wel aanwezig dat men na beschouwing van de zaak de zaak aanneemt en dus voor jou specifiek in de bres springt. De activering van je rechtsbijstand is gratis (vrijwel altijd zo maar wel even informeren natuurlijk), maar ook dat zal niet resulteren in een nu bestelt nu of morgen geleverd resultaat. Echter zou het wel zeker in het ageren tegen CD zoals thans wordt gedaan. Zou het zeker waarderen als je het serieus zou overwegen. Wil je ook best daarbij assisteren (geldt trouwens voor iedereen).
pukje Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 Heel graag zou ik al allerlei vorderingen melden. Echter daar waar deze zijn kan ik uit strategisch oogpunt geen open kaart spelen. Wat ik wel kan zeggen is dat dit een spel is van lange adem. Ik zie geen reden om stiekem te doen het gaat toch om de gedupeerden en er is niets verboden wat de gedupeerden vragen
Beheerder Michel Geplaatst: 2 februari 2012 Beheerder Geplaatst: 2 februari 2012 Lees jij eigenlijk wel wat er geschreven wordt? Er staat toch duidelijk: Heel graag zou ik al allerlei vorderingen melden. Echter daar waar deze zijn kan ik uit strategisch oogpunt geen open kaart spelen. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
pukje Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 er staat toch duidelijk Ik zie geen reden om stiekem te doen
virtua Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 Virtua, Heel graag zou ik al allerlei vorderingen melden. Echter daar waar deze zijn kan ik uit strategisch oogpunt geen open kaart spelen. Wat ik wel kan zeggen is dat dit een spel is van lange adem. Daarnaast zou je (als je daar over beschikt) zelf eens met je rechtsbijstandsverzekering contact op kunnen nemen en hen voorleggen dat CD heeft besloten de gelijktijdige ontvangst van kanalen te limiteren en daarbij te melden welke gevolgen dat voor jou heeft. De kans is dan zeer wel aanwezig dat men na beschouwing van de zaak de zaak aanneemt en dus voor jou specifiek in de bres springt. De activering van je rechtsbijstand is gratis (vrijwel altijd zo maar wel even informeren natuurlijk), maar ook dat zal niet resulteren in een nu bestelt nu of morgen geleverd resultaat. Echter zou het wel zeker in het ageren tegen CD zoals thans wordt gedaan. Zou het zeker waarderen als je het serieus zou overwegen. Wil je ook best daarbij assisteren (geldt trouwens voor iedereen). Dat begrijp ik volkomen. Wat ik eigenlijk bedoelde was , dat ik meer verwacht had van consumentenorganisaties en van media. Ik heb eigenlijk het idee dat we dood gezwegen worden. Dat vind in eigenlijk heel erg jammer. Een rechtsbijstandsverzekering heb ik helaas niet. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen