Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten


EEn ieder die deze materie een warm hart toedraagt,moet men in zijn waarde laten.

Men moet niet proberen iemand vanwege taal e/o spellingsfouten belachelijk te maken,dat leidt alleen maar af.

gr 6f2he1mp

 

Ik wil niet zeuren, maar volgens mij heb je een spel foutje gemaakt bij het aanmelden op dit fora. ;)

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees al een tijdje mee in dit topic (vanaf het begin), en ben iedere keer weer verbaasd hoe sommigen het werk van anderen onderuit proberen te halen.

Pukje, als ik het goed begrepen heb, ben je geen betrokkene in dit verhaal, want je hebt geen TVV en/of CDS abonnement.

Blijkbaar interesseert het je wel wat er in dit verhaal gebeurt, want je hebt op alles en iedereen commentaar.

Als je het nou echt allemaal zo goed weet, waarom doe je het zelf dan niet?? Blijkbaar denk je dat je het beter weet dan iedereen die tot nu toe een opossing heeft aangedragen, en die iets proberen te doen. Zou het dan niet beter zijn dat je de energie, die je er nu instopt om alles en iedereen onderuit te halen, gebruikt om de anderen daadwerkelijk te helpen?

Wie weet lukt het Joop en consorte om iets te bereiken, misschien ook wel niet. Dat weet men pas achteraf, en indien men iets probeert..

En jawel, ook hier is het zo :De beste stuurlui.....

 

Het enige dat je nu doet is steeds loze kreten opschrijven van max 3 zinnen.

Ben je het niet eens met wat anderen doen, ook goed, maar het lijkt me niet nodig om dat iedere dag, keer op keer, na iedere posting van iemand weer te verkondigen met weer een loze kreet. Je uitspraken beginnen te lijken op een oude grammofoonplaat die is vastgelopen. (en daarbij was het te verhelpen door er een flinke tik op te geven...)

aangepast door Dennis Fokkema
Link naar reactie
Delen op andere sites

Pukje, als ik het goed begrepen heb, ben je geen betrokkene in dit verhaal, want je hebt geen TVV en/of CDS abonnement.

Blijkbaar interesseert het je wel wat er in dit verhaal gebeurt, want je hebt op alles en iedereen commentaar.

Ik heb genoeg acties proberen te starten

1.heb pers bericht gecomponeerd en is gewist geworden met reden "ik neem actie"

2.heb voorstel gedaan om stichting op te richten om gezamenlijk CD gerechtelijk aan te spreken (geen animo)

3.heb meerdere juridische feiten aangehaald tegen CD en werden de grond ingeboord

 

en stel mij vaak de vraag willen de satters wel ?

 

moet een advocaat moordenaar zijn om een moordenaar te verdedigen ?

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Pukje,

 

Denk je nu echt dat ik mij met loze dingen bezig hou en dat Opta, Consuwijzer, Rechterlijke etc stappen mij onbekend zijn? Aandragen is één, uitvoeren is twee en weten wanneer te zwijgen en te spreken is drie. Deze 3 zaken in de juiste proportie te doseren is 4.

 

Ik zeg altijd in dit soort gevallen. Ben je het met de voorgeschotelde maaltijd niet eens prima, kom in de keuken en ga aan de slag. De keuken is groot genoeg en ingredienten zijn in ruime mate aanwezig. Maar aan tafel blijven zitten met slechts de mededeling ik lust het niet en het bord wegschuiven, dat geeft geen pas.

 

Groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal Digitaal zal heus ingedekt zijn alvorens deze actie te ondernemen. Ik moet mijn abbo nog uit zingen tot oktober met deze beperking en dan is het over en uit met canal digitaal.

Ik hoop voor CD dat het heel veel klanten gaat kosten, maar ben bang dat er te veel mensen op aangewezen zijn en dat het voor een ieder een beperking is waar mee te leven valt, alleen voor mij niet. Heb er al uren met CD aan besteed maar kom niet van mijn contact af.....helaas !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krui21,

 

heb je een rechtsbijstand? Ja, die inschakelen.

 

Nee? Dan zou je gewoon betaling kunnen stopzetten onder de mededeling dat door de wijziging van het geleverde product er van rechtswege de gelegenheid aan jou is om het abbonement per direct te beeindigen en dat je dat bij deze doet. Dit schriftelijk aangetekende aan hen mededelen. Kopie en verzendbewijs bewaren. Bij ieder verzoek om invordering een kopie van invordering maken en deze samen met kopie van brief retour zenden, Na verloop van tijd meld deurwaarder zich deze stukken aan hem overleggen en laat het maar aankomen op procedure. Eind van liedje CD hoop geld kwijt en jij hoogstwaarschijnlijk lachende derde. Hou even kosten registratie bij en overleg bij zaak direct vordering ter vergoeding van jouw kosten. Krijg je hoogstwaarschijnlijk toegewezen.

 

Telefoondesk en vriendelijke brieven werken niet.

 

In het geval je rustig je tijd wilt uitzitten dan kan dat ook.

 

Maar dan doe je hoogstwaarschijnlijk hetgeen zij precies willen door blufpoker te spelen.

 

Mijn voorkeur? gebruik optie 1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjattuh kent het verschil niet tussen een SPELLINGSFOUT en een fout bij het spel.

gr. 6f2he1mp

 

Dat krijg je als je je tijd verdoet met nutteloze zaken en niet teveel oplet op school.. maar touche.. ;)

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...