Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Het is in werking gezet.

Alle feiten zijn ter beoordeling naar de rechtbank.

Nu maar eens zien wie er gaat piepen, de kleine muis of de grote valse olifant.

 

Namens mij veel succes!!! Als we iets voor je kunnen doen? Mischien kunnen we je ergens mee helpen.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Link naar reactie
Delen op andere sites


T_T,

 

Succes/sterkte en wens Wieger dit ook van me (alvast dank daarvoor).

 

Ditzelfde geldt trouwens ook voor de anderen.

 

Zoals Virtua al aangaf meldt aub als er vragen zijn (hetzij inhoudelijk dan wel afgeleide, qua argumentatie, ondersteunende actie c.q. bijstand en/of reflectie). Wel één tip doe dit per pm eventueel met een korte mededeling ivm meelezers die veel interesse hebben edoch met een iets andere insteek en belangen.

 

Groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Wel één tip doe dit per pm eventueel met een korte mededeling ivm meelezers die veel interesse hebben edoch met een iets andere insteek en belangen.

 

Groeten Joop

 

Groot gelijk, je moet die firma geen kruimeltje laten oprapen, ze lezen heel graag mee hoe het er nu voor zal staan.

Laat ze maar mooi afwachten op welke wijze ze hun fouten gepresenteerd krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is in werking gezet.

Alle feiten zijn ter beoordeling naar de rechtbank.

Nu maar eens zien wie er gaat piepen, de kleine muis of de grote valse olifant.

 

Veel succes en ik hoop dat het positief uitpakt voor je

1x VU+ Solo 4K, 1x XTrend ET8000, 1x CT ET9000 Open PLI 4.0 - Max Plus 2100S - Max Digital 220S - Skystar II - Triax 88 Multirail 13 - 19,2 - 23,5 - 28,2 oost, 4x Alps quad LNB, Triax  88 cm schotel - 1x Moteck 2100s Rotor - Cas Interface 3 - 2x Diablo Cam Light

Link naar reactie
Delen op andere sites

misleidende reclame verkopen

dat kunnen ze wel

mensen doen geloven dat NAT GEO WILD HD in hun aanbod zit

Ach dat doen ze al jaren ze wekken ook de indruk dat de fta zenders

in hun pakket zitten en dus van hun afkomen

 

ze zitten op zoveel dingen scheef dat ik al bijna een crimineel woord ga gebruiken

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel één tip doe dit per pm eventueel met een korte mededeling ivm meelezers die veel interesse hebben edoch met een iets andere insteek en belangen.

 

Ik vind dit echt weer een domme opmerking als of de rechtgang stiekem is

er is altijd verweer mogelijk op nieuw aangedragen punten waarbij de verweerder het laatste woord heeft

verder bestaat er een kans dat CD tot inzicht komt door de berichten aangezien een verloren zaak

een hele slechte reclame is

 

Om jullie op de hoogte te houden ik heb een brief naar EU gestuurt voor info/standpunt

sattv providers i.v.m. kartel op landsgrenzen

 

demol zal dat niet leuk vinden afgelopen met per land binnen eu verkopen

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dit echt weer een domme opmerking als of de rechtgang stiekem is

er is altijd verweer mogelijk op nieuw aangedragen punten waarbij de verweerder het laatste woord heeft

verder bestaat er een kans dat CD tot inzicht komt door de berichten aangezien een verloren zaak

een hele slechte reclame is

 

 

Ik vind dit een domme opmerking van jouw. Degene die je wilt aanvallen omdat je denkt dat je in je recht staat maak je daardoor al je hele strategie bekend en openbaar voor iedereen, lekker makkelijk verdedigen als je al op diverse punten kunt indekken door alleen hier mee te lezen.

CD is smerig bezig en daardoor is het achter de schermen een plan maken de beste optie.

 

@Joop ik sta helemaal achter je beleid en zet het voort op deze manier.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gerecht is geen voetbal gevecht met taktiek/spelletjes

bewezen feiten en wetten spelen alleen een rol

en vooral respect je krijgt altijd gelegenheid je te

verweren (het laatste woord)

 

al eens er aan gedacht dat joop aan kant CD staat ?

ik zeg niet dat het zo is

 

maar als kan hij de tegenstanders beinvloeden

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Pukje, jij kunt brieven schrijven zoveel je wilt, maar zonder abonnement heb je niets te vertellen.

 

Jij heb helemaal geen overeenkomst met CanalDigitaal of TV-Vlaanderen, dus kunnen ze de voorwaarden in jouw geval ook helemaal niet schenden.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pukje,

 

Door allerlei omstandigheden heb ik razend druk, dus als ik reageer is dat alleen uit een zekere noodzaak. Maar naar mijn idee moet je soms even langer nadenken alvorens te reageren. Begrijp goed ik waardeer je betrokkenheid, bevlogenheid en inzet zeer, echter af en toe vlieg je iets te snel er bovenop.

 

Zoals Hugogertie zegt je moet de andere kant slechts dat aandragen dat je op dat moment kwijt wil zonder daarbij alle overwegingen/bedenkingen/mitsen en maren kenbaar te maken, dat is hun zaak en taak. Door dat open en bloot weer te geven alsmede eventuele vervolgreacties in het vooruit kenbaar te maken is niet slim en onnodig. Dat is de onderliggende reden voor mijn handel, wandel en advies hier.

 

Dat jij het anders beleeft prima, maar beoordeel iets niet als dom, suggereer zeker niet dat er een dubbele agenda bestaat van mijn zijde en gooi absoluut niet een balletje op over een betrokkenheid van mijn zijde met CD/TVV/M7. Vooral dat laatste niet weer doen, het is niet netjes en ver ver bezijden ook maar enige correctheid of overeenkomst met hoe het daadwerkelijk is. Laat ik het zo zeggen als ik betrokken zou zijn bij deze provider vloog ik er eerder uit dan een vis nat wordt van water. Oftewel je vind eerder een vis met vrees voor het water dan dat ik ooit een functie betrokkenheid bij CD/TVV/M7 had, heb of ooit zal hebben. Ik ben daar klant zoals velen hier niets meer of minder. Wie/wat ik wel ben of doe gaat niemand iets aan. Dus in het vervolg dit soort grappen laten.

 

Vriendelijke groeten,

Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja sorry zoals ik al gezecht heb ik zeg niet dat het zo is maar bekijk alle

mogelijkheden .

 

joop heeft inderdaad een hele andere kijk erop dan ik daarmee

wil ik niet zeggen dat ik gelijk heb.

 

In de praktijk al veel schade gehad door spionnen en heb me aangeleerd

voorzichtig te zijn met mensen en er rekening mee houden dat het tegenstanders kunnen zijn .

 

Met oprecht zeg ik dat ik niemand heb willen beledigen !!

 

Dat hier CD/TVV raddraaiers zijn is ondertussen wel bekend

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach dat doen ze al jaren ze wekken ook de indruk dat de fta zenders

in hun pakket zitten en dus van hun afkomen

 

ze zitten op zoveel dingen scheef dat ik al bijna een crimineel woord ga gebruiken

 

rara opeens is de TVV reclame gewijzigd in NGC HD

Er wordt hier dus degelijk door M7/CDS/TVV meegelezen

NAT GEO WILD HD reclame stond al een paar dagen op hun site

Ik zet hier een bericht daaromtrent en prompt wijzigen ze dat naar NGC HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...