Neptunus Geplaatst: 11 februari 2012 Geplaatst: 11 februari 2012 Nu ga je ervan uit dat iedereen kan kiezen uit iedere kabelboer maar dat is in de Veluwezoom helaas niet het geval, wij zitten vast aan UPC en daar wordt je niet vrolijk van, was destijds de reden om over te gaan naar satelliet. Digitenne is geen volwaardige vervanger, blijft alleen ITV als mogelijke vervanger over. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
mebo870 Geplaatst: 11 februari 2012 Geplaatst: 11 februari 2012 Ze doen maar, vertrekkende klanten zien ze nooit meer terug, en dat ze klanten verliezen, daar mag je zeker van zijn Nog nooit stonden er zoveel satelliet ontvangers en schotels te koop op verkoopsites. En ik heb eerlijk gezegd de indruk dat die hele groep M7 niet zo ver meer van een faling is. Het valt op dit zijn nood procedures, waarbij het enkel om het geld te doen is. Verplichte aankoop van smartcard + module/decoder gevolgd door die absurde activatiekost en dan pas begint men aan de abonnement kosten. Nu, lappen ze ons weer die toer met die extra kaarten, zodat men nog eens verplicht is om meerdere abonnementen voor zijn eigen gezin te nemen. Houden ze ons voor Sint Niklaas of wat. The key to happiness. Stay away from idiots
Neptunus Geplaatst: 11 februari 2012 Geplaatst: 11 februari 2012 Ze verliezen misschien klanten, maar verkopen ook een boel tweede kaartjes, en met de marge die ze daar op maken......... een marge waar zelfs Apple jaloers op kan zijn! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
DoeEensGek Geplaatst: 11 februari 2012 Geplaatst: 11 februari 2012 Nu ga je ervan uit dat iedereen kan kiezen uit iedere kabelboer maar dat is in de Veluwezoom helaas niet het geval, wij zitten vast aan UPC en daar wordt je niet vrolijk van, was destijds de reden om over te gaan naar satelliet. Digitenne is geen volwaardige vervanger, blijft alleen ITV als mogelijke vervanger over. Ik ga er niet vanuit dat iedereen kan kiezen in kabelmaatschappij, er zijn maar een paar die keuze hebben tussen glasvezel en coax-kabel hebben. Ik kijk juist in mijn reactie vanuit cd-nl, die zou juist een goede concurent voor elke aanbieder moeten zijn. Kwalitatief winnen ze het van digitenne. Maar op kosten verliezen ze het, net als op 2e en 3e kaart. In elke situatie ligt het anders, de eisen zijn anders. En daar moet cd-nl op inspelen, dat doen ze niet meer. Cd-nl had eerst hd, welk ziggo niet had. Dat was voor velen een punt om Cd-nl te nemen. Ook zo zijn er weer meer voorbeelden, elke keer een andere situatie. Ik ging dus niet vanuit jouw situatie kijken . En of ze veel 2e kaartjes verkopen? Ik twijfel der toch heeel sterk aan! Ik zou daar liever eerst cijfers van zien.
mebo870 Geplaatst: 12 februari 2012 Geplaatst: 12 februari 2012 De group M7 denkt dat ze hiermee weg gaan komen, het kan dan wel zijn dat de zaakjes tijdelijk beter lopen. En dat komt dan doordat velen nu letterlijk verplicht worden te aanvaarden wat hen wordt opgelegd. Zulke verplichtingen zet klanten ook aan het denken om goedkopere maar vooral betrouwbaarder alternatieven uit te zoeken, en dat doen bijzonder veel, dat merkt men aan de reacties hier. Als ze volgend jaar deze tijd, nog 60 % van hun huidig klantenbestand hebben mogen ze zich in de handen wrijven. Vandaag is het de anticardshare methode, morgen misschien wel een nieuwe smartcard (te betalen deze keer) of een gekoppelde box met smartcard en ondertussen nog een 20 keer van frequentie wisselen. Het is daar altijd wat, het wordt hoogtijd at ze zich eens gaan realiseren dat zij niet de enigen zijn die investeringen doen. Er zijn 3 dingen die een bedrijf de das om doen. 1 ) Wanbeleid, hier hoeft geen tekening bij. 2) De onverwachte concurrentie van een andere satelliet aanbieder. 3 ) Het onvoorspelbare gedrag van de klant. The key to happiness. Stay away from idiots
devisser Geplaatst: 12 februari 2012 Geplaatst: 12 februari 2012 (aangepast) De group M7 denkt dat ze hiermee weg gaan komen, het kan dan wel zijn dat de zaakjes tijdelijk beter lopen. En dat komt dan doordat velen nu letterlijk verplicht worden te aanvaarden wat hen wordt opgelegd. Zulke verplichtingen zet klanten ook aan het denken om goedkopere maar vooral betrouwbaarder alternatieven uit te zoeken, en dat doen bijzonder veel, dat merkt men aan de reacties hier. Als ze volgend jaar deze tijd, nog 60 % van hun huidig klantenbestand hebben mogen ze zich in de handen wrijven. Vandaag is het de anticardshare methode, morgen misschien wel een nieuwe smartcard (te betalen deze keer) of een gekoppelde box met smartcard en ondertussen nog een 20 keer van frequentie wisselen. Het is daar altijd wat, het wordt hoogtijd at ze zich eens gaan realiseren dat zij niet de enigen zijn die investeringen doen. Er zijn 3 dingen die een bedrijf de das om doen. 1 ) Wanbeleid, hier hoeft geen tekening bij. 2) De onverwachte concurrentie van een andere satelliet aanbieder. 3 ) Het onvoorspelbare gedrag van de klant. Canaal Digitaal voldoet aan alle drie, misschien word het wel sky. dan word het abonnement goedkoper en draaid als een tierelier kijk maar naar engeland en duitsland 12 februari 2012 aangepast door devisser
Johan45 Geplaatst: 12 februari 2012 Geplaatst: 12 februari 2012 Voorlopig zijn de niet commerciële en de commerciële cardservers de winnaars. Dit kost CanalDigitaal veel betaalde abonnementen. Vult u rustig aan !!!
CDZakelijk Geplaatst: 13 februari 2012 Geplaatst: 13 februari 2012 Voorlopig zijn de niet commerciële en de commerciële cardservers de winnaars. Dit kost CanalDigitaal veel betaalde abonnementen. Amen
drz Geplaatst: 13 februari 2012 Geplaatst: 13 februari 2012 Het enige wat CanalDigitaal tot nu toe als oplossing aan "gedupeerden" heeft aangeboden is: "koop bij ons een gecertificeerde ontvanger en indien er dan daarmee problemen mochten zijn, gaan wij die voor u proberen op te lossen". Volgens mij is koppelverkoop, al dan niet vrijwillig door chantage, niet toegestaan in NL! "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
CDZakelijk Geplaatst: 14 februari 2012 Geplaatst: 14 februari 2012 De group M7 denkt dat ze hiermee weg gaan komen, het kan dan wel zijn dat de zaakjes tijdelijk beter lopen. En dat komt dan doordat velen nu letterlijk verplicht worden te aanvaarden wat hen wordt opgelegd. Zulke verplichtingen zet klanten ook aan het denken om goedkopere maar vooral betrouwbaarder alternatieven uit te zoeken, en dat doen bijzonder veel, dat merkt men aan de reacties hier. Als ze volgend jaar deze tijd, nog 60 % van hun huidig klantenbestand hebben mogen ze zich in de handen wrijven. Vandaag is het de anticardshare methode, morgen misschien wel een nieuwe smartcard (te betalen deze keer) of een gekoppelde box met smartcard en ondertussen nog een 20 keer van frequentie wisselen. Het is daar altijd wat, het wordt hoogtijd at ze zich eens gaan realiseren dat zij niet de enigen zijn die investeringen doen. Er zijn 3 dingen die een bedrijf de das om doen. 1 ) Wanbeleid, hier hoeft geen tekening bij. 2) De onverwachte concurrentie van een andere satelliet aanbieder. 3 ) Het onvoorspelbare gedrag van de klant. 4) Het steeds verder uitschakelen van winkels en denken dat deze gek zijn. 5) Het niet communiceren met klanten en de markt niet aanvoelen.
T_T Geplaatst: 14 februari 2012 Geplaatst: 14 februari 2012 (aangepast) " Volgens mij is koppelverkoop, al dan niet vrijwillig door chantage, niet toegestaan in NL! " Dat zie je helemaal goed. En omdat ze het nu zelfs op schrift hebben gezet is dit weer mooi meegenomen in "de zaak". Het lijkt wel of ze er stagiaires op hebben gezet i.p.v. juristen. Alles is nu helemaal helder weergegeven. Feiten liegen niet en er omheen draaien gaat ze niet meer lukken. Lekker makkelijk als "de tegenpartij" alle bewijzen die hen tegen spreken netjes door de post laat bezorgen. Zo is het nog komisch ook al is het dan lachen als een boer met kiespijn. 14 februari 2012 aangepast door T_T
hugogertie Geplaatst: 14 februari 2012 Geplaatst: 14 februari 2012 " Volgens mij is koppelverkoop, al dan niet vrijwillig door chantage, niet toegestaan in NL! " Dat zie je helemaal goed. En omdat ze het nu zelfs op schrift hebben gezet is dit weer mooi meegenomen in "de zaak". Het lijkt wel of ze er stagiaires op hebben gezet i.p.v. juristen. Alles is nu helemaal helder weergegeven. Feiten liegen niet en er omheen draaien gaat ze niet meer lukken. Lekker makkelijk als "de tegenpartij" alle bewijzen die hen tegen spreken netjes door de post laat bezorgen. Zo is het nog komisch ook al is het dan lachen als een boer met kiespijn. Je moet hier niet te veel opmerkingen maken over de fouten van CD, ze lezen hier mee en ik heb zo onderhand het idee dat hier op dit forum meer opgeleide mensen zitten dan er bij de hele M7group "werken". Het is zelfs zo dat wanneer hier opmerkingen gemaakt worden over fouten op de website van CD, je die fouten later niet meer terug kunt vinden doordat ze door CD zijn aangepast. Maak ze niet wijzer dan dat ze in werkelijkheid zijn. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Crazy Sat Geplaatst: 14 februari 2012 Geplaatst: 14 februari 2012 Helemaal gelijk..... radiostilte. radiostilte terug verbroken ? _____________________________________________________ wederom Anti-cardshare maatregelen bij CanalDigitaal van start : Multiroom Entertainment-pakket niet meer beschikbaar M7 Group neemt aanvullende maatregelen tegen cardsharing Onlangs startte M7 Group S.A bij de Nederlandse tv-aanbieder CanalDigitaal met anti-cardshare maatregelen, waardoor men met één smartcard nog maximaal vier cliënts kan bedienen. De maatregel werd ingevoerd omdat een groep kijkers via cardsharing bij commerciële partijen naar het zenderaanbod van CanalDigitaal keken, zonder hiervoor royalty’s af te dragen aan CanalDigitaal. Multiroom-abonnementen Sinds de anti-cardshare maatregel is ingegaan, is gebleken dat het aantal extra tweede en vooral derde smartcards (Multiroom-abonnement) bij hoofdabonnementen proportioneel is gestegen. Met name bij het Multiroom-abonnement met het Entertainment-pakket. Deze stijging ligt niet in verhouding met de periode vóór het invoeren van de anti-cardshare maatregelen. Aanvullende cardshare-maatregelen Om verder misbruik van het Multiroom-abonnement terug te dringen is besloten om het zenderaanbod – voor nieuwe gebruikers – van de tweede en/of derde smartcard te beperken tot het Familie-pakket. Dit betekent dat nieuwe* klanten geen Multiroom Entertainment-abonnementen meer kunnen afnemen. Het Multiroom Familie-pakket is het meest uitgebreide zenderpakket dat op een 2e of 3e smartcard beschikbaar wordt gesteld. feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
MagicOnline Geplaatst: 14 februari 2012 Geplaatst: 14 februari 2012 Volgens mij wil CDS echt van haar klanten af... CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen