Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Ik heb thuis oscam draaien.

 

Er connecten 5 boxen naar toe.

Ik kan ook gewoon opnemen zonder dat de boxen op zwart gaan. Ik neem ook af en toe 2 zenders tegelijk op.

In dat principe draai ik dus 7 gelijk tijdige streams.

 

Nog geen 1x stil staand beeld gehad. Heb trouwens ook gewoon beeld op NED1HD.

 

3boksen gebruiken oscam protocol en 2 connecten naar de oscam met cccam.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maar neen het is nu rustig aan het uitsterven aangezien iedereen nu wel inziet dat m7 het niet zal terugdraaien.

Ik voorspel binnen 2 maanden dat dit topic niet meer actueel gaat zijn.

En zo winnen altijd de grote bedrijven het tegen de kleine klanten.

Ik had niets anders verwacht eigenlijk........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hyllit,

 

Als iedereen zou denken zoals jij, dan verandert er nooit iets. Gelukkig zijn er anderen, stilte wil niet zeggen dat er niets gebeurd. Als je tegen de maatregel bent dan zou ik zeggen doe dan iets en huil niet met de wolven in het bos. Als je voor de maatregel bent prima, zeg dat dan. Maar stel je niet op zoals je nu doet. Beken dus kleur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hyllit,

 

Als iedereen zou denken zoals jij, dan verandert er nooit iets. Gelukkig zijn er anderen, stilte wil niet zeggen dat er niets gebeurd. Als je tegen de maatregel bent dan zou ik zeggen doe dan iets en huil niet met de wolven in het bos. Als je voor de maatregel bent prima, zeg dat dan. Maar stel je niet op zoals je nu doet. Beken dus kleur.

 

Ik wilde dit net gaan typen, voeg maar toe dat er al acties zijn ondernomen, zover ik begreep. Er wordt inderdaad ook in stilte aan acties gewerkt. En dat vooruit kijken is ook maar zo armoedig... Kom op, over 2 maanden kan ook cd-nl niet meer bestaat, m7 overgenomen zijn. M7 of cd van bestuur verandert zijn. Door dalende cijfers terugdraai actie... Of een concurrent ligt op de loer. En toen was men glazenbol weer even leeg. Begin niet over volgende maand of 2 maanden zal het wel dit of dat.

 

Iedereen onderneemt gewoon zijn acties of ondersteund anderen zijn acties. Of je leest lekker mee, of je laat het topic linksliggen, maar als het even stil is, betekent dat niet dat het over is ;).

 

Joop, gelukkig zijn er anderen :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neeik ga hier gewoon niet mee akkoord!!!!!!Ik zit al 3 dagen myn contract by die oelewappers te lezen en ik zie NERGENS ik herhaal NERGENS iets erover dat zy my tot zoiets kunnen bedwingen,illegaal kyken tegenhouden ok,maar in Godsnaam watheb ik als legaal kykende en netjes betalende klant hiermee te maken,waarom my straffen?

 

NEE ik ga hier niet mee akkoord,en ik weet zeker dat we dit kunnen terugdraaien maar belangrijkste is dat wedit allemaal moeten willen en kop by stuk blijven houden

 

ik stel de volgende dingen,met goedvinden van onze zeer gewaarde Mod Michel en Forumvrien Joop1,

Of W e het leuk vinden of niet maar sommigen die zeggen dat deze topic binnenkort dood is hebben gelyk,MICHEL is het een idee en mogelykheid om dit gepint te krygen en beter al by de beginpagina te plaatsen,tot het moment we hebben gewonnen of verloren zodat we tot die tyd dit altyd makkelyk kunnen zien

JOOP1 kunnen we dit niet gerechtelyk gaan voeren,want zodra we dit doen of zelfs indienen dan is het al nationaal nieuws en krygen we de aandacht die we nodig hebben,zekers weten dat nu.nl en anderen hier aandacht aan besteden

advocaat kosyen chippen we allen by of beter nog sponsoren we,genoeg lawyers die ook hinder hier aan hebbben of familieleden of vrienden of misschien.zelfs een forumlid

 

Dit zyn myn voorstellen,iig sorry ik wil niet voor myn beurt oraten maar ik ben het zat!!!!!

 

grts DJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neeik ga hier gewoon niet mee akkoord!!!!!!Ik zit al 3 dagen myn contract by die oelewappers te lezen en ik zie NERGENS ik herhaal NERGENS iets erover dat zy my tot zoiets kunnen bedwingen,illegaal kyken tegenhouden ok,maar in Godsnaam watheb ik als legaal kykende en netjes betalende klant hiermee te maken,waarom my straffen?

 

NEE ik ga hier niet mee akkoord,en ik weet zeker dat we dit kunnen terugdraaien maar belangrijkste is dat wedit allemaal moeten willen en kop by stuk blijven houden

 

ik stel de volgende dingen,met goedvinden van onze zeer gewaarde Mod Michel en Forumvrien Joop1,

Of W e het leuk vinden of niet maar sommigen die zeggen dat deze topic binnenkort dood is hebben gelyk,MICHEL is het een idee en mogelykheid om dit gepint te krygen en beter al by de beginpagina te plaatsen,tot het moment we hebben gewonnen of verloren zodat we tot die tyd dit altyd makkelyk kunnen zien

JOOP1 kunnen we dit niet gerechtelyk gaan voeren,want zodra we dit doen of zelfs indienen dan is het al nationaal nieuws en krygen we de aandacht die we nodig hebben,zekers weten dat nu.nl en anderen hier aandacht aan besteden

advocaat kosyen chippen we allen by of beter nog sponsoren we,genoeg lawyers die ook hinder hier aan hebbben of familieleden of vrienden of misschien.zelfs een forumlid

 

Dit zyn myn voorstellen,iig sorry ik wil niet voor myn beurt oraten maar ik ben het zat!!!!!

 

grts DJ

 

Waarom je er niet veel meer over hoord is dat veel mensen over zijn gegaan naar ILLEGAAL kijken. Dat hebben ze echter zelf in de hand gewerkt. Ik woon zelf in een klein dorp geen kabel niks alleen satteliet. Op de voetbal hebben we het dan wel over de satteliet. En iedereen is bijna overgegaan naar een cardserver. Puur omdat ze dan geen problemen meer hebben. ( En het een stuk goedkoper is)

 

Ik zit er ook over te twijvelen terwijl ik er falikant tegen ben. Ze lachen zich rot. Ze betalen op jaarbasis €120,- en kunnen dan met het hele gezin kijken.2 a 3 ontvangers.

Ze hebben ook geen last van stil staand beeld. "Ik gelukkig ook niet" terwijl ik wel veel lees dat andere LEGALE kijkers er wel aardig wat problemen mee hebben.

 

Maar ik ben blij dat ik aan het einde van het jaar glasvezel heb. Terwijl ik er eerst aan zat te denken om de schotel te behouden.

aangepast door GodZZila
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dirkie73,

 

Als je een rechtsbijstandsverzekering hebt, hetzij apart bijv ARAG maar er zijn ook andere of bij een verzekeringspakket (Unive, nationale nederlanden, maar ook vele vele andere) of als je lid bent van een vakbond (bijv een cnv bond) of als je lid bent van de consumentenbond, dan is mijn advies maakt daar gebruik van. Dat kost je niks je betaalt er al voor dus maak daar gebruik van. Zij zullen de zaak met plezier opnemen, wetende dat de winst er is.

 

Want er staat inderdaad niks in de algemene voorwaarden over de limitering in. Het is ook geen normale gang van zaken, dus het was niet veronderstelbaar bij het aangaan van het contract, er is ook niks formeel over medegedeeld behalve een persbericht en dat telt wettelijk niet. Daarnaast is het zo dat het product jarenlang geleverd is zonder beperkingen, dat maakt dat daarmee een gewoonterecht is ontstaan. Dit betekent dat CD zich daarmee heeft verplicht het product te leveren zonder limitering en dit dus niet zomaar mag en kan wijzigen. (voor de goede orde dit gewoonterecht is iets anders dan de verjaringstermijn in het burgelijkwetboek gehanteerd. In dit geval geldt dat het gebruik van het product altijd ongelimiteerd is geleverd vanaf aanvang van aanbieding).

 

Voor meerdere vragen altijd welkom er zullen velen een correct antwoord kunnen geven, maar lees eerst het ea in topic door. Alles is daar al vermeld.

 

Groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou me niets verbazen als onze vrienden van cds daar weer eenvoudig mee wegkomen door je in de gelegenheid te stellen om zonder kosten de het abonnement te beëindigen.

 

die mogelijkheid moeten ze normaal geven, toch wat de situatie in België betreft, voor de aanpassing in voege gaat.

 

Nadien er mee afkomen, na eerst nog enkele maanden de klanten langs de kassa te laten passeren, is niet correct.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neptunes,

 

Op zich is dat een optie. Echter de negatieve spinoff van zo'n uitspraak is wel heel lastig. Daarom zouden opmerkingen op hun sociale media pagina's ook al druk opleveren. Geen van de dingen alleen zal voldoende druk zijn. CD/TVV/M7 is nogal hardleers gezien hun historische status. Alleen door op meerdere punten gelijktijdig de druk te leggen zal eens tot reactie leiden.

 

Zonder verder in details te treden weet ik dat het Min. EZ contact over dit onderwerp met partij heeft gehad. Reactie was dat de klanten max 1 a 2 tv's hebben en dat opname's dus mogelijk blijven bij limitering tot 4. Reactie Min is dat zij op basis vanhun bevoegdheden weinig kunnen doen op dit moment. Advies is dan ook procedure starten. De aanzet daartoe is door enkele gedaan. (Meerdere kunnen echter geen kwaad) De volgende stap is toch weer opnieuw contacten leggen met partijen in deze. Echter het feit dat men willens en weten een antwoord wat betwijfeld kan worden zegt voldoende in deze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

joop1/Michel,wat wy nodig hebben is een soort dtichting oprichten,waar wy dus beslissingen van CD en andere TV companys kunnen aanvechten,een soort ROVER dan voor de tv,dit kunnen wr samen met de andere foras doen en een stichying kost niets en krygt zelfs dubsidiehulp,want nu is het een paar particulieren die CD halt willen roepen maar sls we een stichting worden dan moeten ze wel met ons om de tafel,en eordt je serieuser genomen door de media

 

Wat vinden jullie hiervan?

 

grts DJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou een stichting subsidie krijgen? Op grond waarvan?

Het oprichten van een stichting is ook niet gratis en moet gebeuren bij de notaris.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...