Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Mischien een idee..Vanavond komt radar op tv.

 

Als we massaal gaan bellen,gebeurt er mischien iets?

Dit stond in de radar nieuwsbrief dus ik dacht..hee als er veel mensen bellen over CD ...wie weet en nooit geschoten is altijd mis.

 

Wilt een u een consumentenkwestie melden? Bel tussen 19.30 en 22.00 uur de Radarlijn: 0800 - 1343

 

MvG stef

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mischien een idee..Vanavond komt radar op tv.

 

Als we massaal gaan bellen,gebeurt er mischien iets?

Dit stond in de radar nieuwsbrief dus ik dacht..hee als er veel mensen bellen over CD ...wie weet en nooit geschoten is altijd mis.

 

Wilt een u een consumentenkwestie melden? Bel tussen 19.30 en 22.00 uur de Radarlijn: 0800 - 1343

 

MvG stef

 

 

Lijkt me een strak plan en ik doe mee...!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kosten notaris bedragen ongeveer €500,-- ex inschr + jaarl bijdrage KvK.

 

 

Dat kan stukken goedkoper. Hier in Groningen €295,- incl. b.t.w. en inschrijfkosten K.v.K.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Greatone,

ja dat bedoel ik nou ze vragen hier om sugesties,en ik denk een oprichting van een Stichtin,perfect zou zijn omdat je dan geen "particulier" meer bent maar een stichting en dus sterker staat met communicatie en juridische stappen tegen CD,wordt deze gelijk al door sommigend e grond in geboord en hebben ze het over de toooooooooooooooorenhoge kosten van 2 a 5 honderd euro...

 

Ongelooflijk!...Vrienden we moeten echt in actie komen,anders walsen die gasten over ons heen,en dat moetn we nu doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Top 25

20 februari 2012

1 RADAR 1.997.000

 

En dat is dus via de tv, eigenlijk dus dubbel zo erg voor cd-nl als ze daar onderwerp worden. ;)

 

Precies daarom moeten de mensen maandag weer gaan bellen..zelfde tijd zelfde zender.

Mischien kan er een mail verstuurd worden een dag voor de uitzending als herrinering..

 

grt stef

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies daarom moeten de mensen maandag weer gaan bellen..zelfde tijd zelfde zender.

Mischien kan er een mail verstuurd worden een dag voor de uitzending als herrinering..

 

grt stef

 

Ik doe mee. Hoelaat begint het? Hoop dat michel er nog een algemene mail uit gooit. Zodat iedereen opgetrommeld wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe mee. Hoelaat begint het? Hoop dat michel er nog een algemene mail uit gooit. Zodat iedereen opgetrommeld wordt.

 

 

Wilt een u een consumentenkwestie melden? Bel maandag tussen 19.30 en 22.00 uur de Radarlijn: 0800 - 1343

 

MvG stef

aangepast door sevensheaven

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...