Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

En hoe bouw je die VPN dan op?

 

Je wilt me toch niet gaan vertellen dat jij openVPN op een dreambox draait en daarmee met een externe server verbind, of toch wel?

 

Lekker omslachtig en bovendien zal een enigma2 receiver te traag zijn voor een betrouwbare openVPN verbinding.

 

Met een VPN router wordt het een dure (en complexe) grap.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Beter is gewoon om niet illegaal cardsharing te verkopen.

 

Als je dat wel doet, krijg je dat nooit dicht.

 

Er is altijd wel iemand met een bepaalde wrok, die jou graag bij Canaldigitaal zou willen verraden.

 

Een gerechtsdeurwaarder die meekijkt op zijn internet verbinding om te kijken wie de share aanbied, een gerechtelijk bevel voor de informatie achter het IP adres van de share aanbieder en je bent nat.

 

En daar zal een rechter mogelijk wel toestemming voor geven, want daar hoeft men jouw huis niet voor binnen te treden, maar hoeft de ISP alleen de contractgegevens van de internetverbinding te verstrekken.

 

In de civielrechtelijke procedure die volgt, hoeft CanalDigitaal alleen maar aannemelijk te maken dat je illegale shares aangeboden hebt (zie bewijs deurwaarder).

 

De rechter zal daar waarschijnlijk wel in meegaan en dan wordt je schuldig bevonden. Daarna kan je altijd nog een bodemprocedure beginnen, maar wedden dat je met je illegale shares (ook al win je heeeeeeeeeel misschien die bodemprocedure) met al je kosten als verliezer uit de bus komt?

 

Mvg,

 

Michel

  • Like 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen de eerste kaarten van Digiturk dichtgingen, werd er ook gezegd dat CCcam een backdoor heeft. Er had iemand zelfs een filmpje op internet gezet hoe dat tooltje te werk gaat.

Echter bleek al gauw genoeg dat dit fake was, omdat Digiturk willekeurig kaarten dichtgooide om zo de mensen verplicht te laten overstappen op een nieuwe kaart.

 

Nu speelt dit verhaaltje weer en dan nu voor CD.

 

Als je zekerheid wil, kan je je kaart in oscam draaien en met cccam verbinden. Dan wordt je kaart gegevens niet doorgestuurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
En hoe bouw je die VPN dan op?

Je wilt me toch niet gaan vertellen dat jij openVPN op een dreambox draait en daarmee met een externe server verbind, of toch wel?

Lekker omslachtig en bovendien zal een enigma2 receiver te traag zijn voor een betrouwbare openVPN verbinding.

Met een VPN router wordt het een dure (en complexe) grap.

Ik schrijf niet DAT ik het doe, ik zeg dat het KAN.

OpenVPN op een DM7020:
http://www.pli-images.org/forum/viewthre...700#post_209700

OpenVPN op Enigma 2:
http://www.pli-images.org/forum/viewthre...249#post_199249

Verder zijn er providers die al VPN-ready routers leveren. Ik noem Telfort (Zyxel) of XS4all (Fritzbox). Verder kan je DD-WRT op je router instaleren en dan heb je ook VPN.

Resume: Het kan en is in veel gevallen gratis te maken.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JaNuZz
Origineel bericht van: SnijdeA
Je router een vpn laten maken en de cardsharer toegang geven tot jouw netwerk, levensgevaarlijk.

Hoezo? als je het subnet beperkt totdat enkele ip adres zal die cardsharer nergens anders bij kunnen dan dat enkele ip

Professionele apparatuur kan dat, maar de huis-tuin-en-keuken modem/routers niet, die maken een VPN en laten alles van het ene netwerk door naar het andere netwerk en vice versa.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had al het idee dat ze een beetje aan het controleren waren.

Mijn kaartje voor boven heeft geen abonnement, er zit alleen Ned 1-2-3 op. Laatst was deze echter ineens op slot (we kijken best regelmatig tv boven) en moest ik een heractivatie doen. Dat heb ik in al die jaren bij CDS nog nooit hoeven doen...

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

www.saxxxxxve.com en wat met dit soort buitenlandse sites, die bieden in het groot aan , met txt en uitleg wat je zelf moet doen om je ontvanger gebruiksklaar te maken.Dat deze aan banden komen , tot nu to zelf niet gehoord, wel de kleinere mannen

 

groet Schapi

8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch

Ik vraag me af welke actie ze ondernemen???En tegen wie??

 

Vandaag voor een hele oude klant van me CD moeten bellen waarom meneer op zwart stond??Volgens CD werd meneer er van verdacht te cardsharen???

 

De betreffende meneer is 78 jaar oud en kijkt met een Philips HD ontvanger(gratis gekregen van CD bij zijn abbo) verder heeft meneer niets meer en minder als het entertainment pakket + HD.

 

CD wil de arme man niet meer aanzetten...hij mocht schriftelijk zijn bezwaar in dienen..

 

Sorry hoor...maar in mijn ogen zijn het een stelletje H***** die gasten bij CD...

 

Op de diverse verkoopsites bieden de jongens nog vol Cardsharing aan waarom worden die niet aangepakt??Tevens haal je daarmee ook bijna alle clone aanbieders onderuit...

 

Gr.Merkedesch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moet Canal Digitaal z'n eigen dealers eerst is gaan controleren, daar zitten de grootste payservers. :D

 

Verder belachelijk dat ze zomaar mensen uitzetten omdat zij de status van de kaart niet weten. Ja zo kun je iedereen wel beschuldigen. Maar ja ze willen graag al hun klanten kwijt daar.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat mogen ze zo maar doen dan zonder enige vorm van bewijs? Je zou dat dan toch moeten kunnen aan kaarten via iemand van rechtshulp of door gebruikte maken van een rechtshulp verzekering? De klant heeft toch betaald voor een abbonnement bij Canal Digitaal en zij zouden hem toch op de hoogte moeten brengen waarom hij van het abbonnement geen gebruik meer kan maken. Zijn er geen Sat4all leden die deze man juridisch zouden kunnen ondersteunen of op weg helpen?

HG

 

Topfield TF4000 PVR en ET 9500, Visiosat Bisat G3D, 4 x ALPS quad lnb, Astra 1 en Astra 2 en 3 en Hotbird.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...