hugogertie Geplaatst: 6 oktober 2011 Geplaatst: 6 oktober 2011 Origineel bericht van: jedeje Origineel bericht van: Neptunus Echter meerdere opnames tegelijk maken zou dan wel het probleem zijn maar ik moet het allemaal nog zien. Daar gaat mijn voorbeeld ook over, als er in parallel maar twee streams worden gedecodeerd door het kaartje, dan kan het niet anders dan dat stream drie gecodeerd op de harde schijf terecht komt. Bij het door mij aangehaalde TF77xx problem wordt de kaart wel degelijk bij het afspelen van de gecodeerde opname aangesproken en als het kaartje een update heeft gekregen voordat je het bestand afspeelt, dan heb je pech, zwart beeld.Uiteraard zijn daar lapmiddelen voor, zoals tijdig een wel gedecodeerde kopie van de opname maken, maar het blijven lapmidddelen. Waar ik dankzij Enigma op mijn Topfields voorgoed vanaf dacht te zijn. gr jedeje Gaat niet want na gebruik van meer dan 2 kanalen gaat je kaart op zwart en kun je dus ook niets gecodeerds meer kijken. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Devrim Geplaatst: 6 oktober 2011 Geplaatst: 6 oktober 2011 Origineel bericht van: pukje cd uitleg is ook onduidelijk ze schijven "De smartcards die méér dan 2 kanalen decoderen vallen, na activatie anti-splitter, uit." ik mis het woordje tegelijk dus van het hele pakket blijven maar twee zenders over ? Wat belangrijk is dus hoeveel tijd er tussen het aantal requests mag zitten Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0 Dreambox 500+ x Gemini 4.7 WandTV USB DVB-T Stick 7E/19.2E/23.5E/42E
jedeje Geplaatst: 6 oktober 2011 Geplaatst: 6 oktober 2011 Ik ga als CD consument van het ergste uit en hoop dan dat het meevalt. Valt het niet mee, dan toch maar weer eens de kabel overwegen. ---------------------------- Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.
pukje Geplaatst: 6 oktober 2011 Geplaatst: 6 oktober 2011 Origineel bericht van: Devrim Wat belangrijk is dus hoeveel tijd er tussen het aantal requests mag zitten Belangrijker is na hoeveel tijd wordt een kanaal als niet gebruikt vrij gegeven. Ik zie het al gebeuren ben bezig met een opname en kijk b.v. ned1 dus beide kanalen zijn bezet. nu ga ik naar rtl4 de kaart zegt OOOh 3 kanalen opname + Ned1+rtl4 rtl4 op zwart ik wacht 1 minuut zodat ik zeker ben dat ned1 weg is dan geef ik rtl4 vrij
DeBeek Geplaatst: 6 oktober 2011 Geplaatst: 6 oktober 2011 Citaat: nu ga ik naar rtl4 de kaart zegt OOOh 3 kanalen Je kaart kan niet praten.. Verder is het alleen maar puur gespeculeer, gewoon wachten tot eind November dan weet je het .. Als het nog doorgaat teminste ? Aangezien beide berichten verwijderd zijn op de site van CD..
pukje Geplaatst: 6 oktober 2011 Geplaatst: 6 oktober 2011 Origineel bericht van: DeBeek Citaat: nu ga ik naar rtl4 de kaart zegt OOOh 3 kanalen Je kaart kan niet praten.. Oh jawel in de source code van de kaart wordt heel veel gepraat en opmerkingen gemaakt. Maar inderdaad zoals ik al vaker gezegd heb dat hele verhaal van cd gaat niet door is gewoon technisch niet uitvoerbaar en alleen angst makerij in de hoop dat veel cardshare gebruikers vlug voor 1 dec een abbo afnemen en verder als cd aan de kleine zakelijke markt iets wil doorgeven datn sturen ze hun een brief en niet lapida een paar regels op hun site
pukje Geplaatst: 6 oktober 2011 Geplaatst: 6 oktober 2011 En ook al al zou het waar zijn dan is het activeren anti-splitter een bitje zetten in de ecm zijn waarbij de softcam jongens heel eenvoudig dat bitje weer terug kunnen zetten.
VriezeNet® Geplaatst: 6 oktober 2011 Geplaatst: 6 oktober 2011 Origineel bericht van: pukje En ook al al zou het waar zijn dan is het activeren anti-splitter een bitje zetten in de ecm zijn waarbij de softcam jongens heel eenvoudig dat bitje weer terug kunnen zetten. ...ik denk niet dat het zo simpel is...
pukje Geplaatst: 6 oktober 2011 Geplaatst: 6 oktober 2011 Origineel bericht van: VriezeNet® ...ik denk niet dat het zo simpel is... Jij denkt dat ze nieuwe software op de kaart gezet hebben zoals 6 maanden geleden toen bijna alle kaarten op tilt waren en weken lang alles op fta stond ?
VriezeNet® Geplaatst: 6 oktober 2011 Geplaatst: 6 oktober 2011 Origineel bericht van: pukje Origineel bericht van: VriezeNet® ...ik denk niet dat het zo simpel is... Jij denkt dat ze nieuwe software op de kaart gezet hebben zoals 6 maanden geleden toen bijna alle kaarten op tilt waren en weken lang alles op fta stond ? Ze hebben inderdaad enkele gebieden op de kaarten "wakker gemaakt", en gaan nu zo langzamerhand de mogelijkheden van Nagra/Seca tunneling gebruiken. Reken er maar op, dat het gehele systeem meer in huis heeft, dan er bekend is bij hackers tot nu toe. Je kon erop wachten...
bongo Geplaatst: 6 oktober 2011 Geplaatst: 6 oktober 2011 hoop echt dat ze het gaan doen bij canal dan wordt er tenminste weer eens gehacked. aangezien ze al 20 jaar bezig zijn om de oplossing te vinden die er toch niet is. Want wat door een mens wordt bedacht kan door een ander mens weer gekraakt worden. 50 plasma,wii,xbox360 htpc mediaportal,ferguson 200hd
pukje Geplaatst: 6 oktober 2011 Geplaatst: 6 oktober 2011 Origineel bericht van: VriezeNet® gemaakt", en gaan nu zo langzamerhand de mogelijkheden van Nagra/Seca tunneling gebruiken. nagra tunneling via seca ci ??? codering is seca Al lang niet meer zoveel onzin gelezen
VriezeNet® Geplaatst: 6 oktober 2011 Geplaatst: 6 oktober 2011 Origineel bericht van: pukje Al lang niet meer zoveel onzin gelezen We zullen zien...
theparasol Geplaatst: 6 oktober 2011 Geplaatst: 6 oktober 2011 Worden weer leuke maar vooral leerzame kerstdagen
Nobody2050 Geplaatst: 7 oktober 2011 Geplaatst: 7 oktober 2011 Nou, dat zijn er maar twee. Of daarmee alle kennis is opgerakeld??? Greetz Nobody2050===================================================VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen