Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Als straks die CAID/ECM beperking ingeschakelt wordt voor alle cards dan zit CDS niet te wachten op een gepikeerde ondernemers die on-the-double een oplossing moet hebben voor zijn gasten. Ze krijgen gewoon speciale cards waar die CAID/ECM beperking niet inzit.

 

En of je het nu wel of niet gelooft. Het komt vanzelf. Ik denk ook dat Kudelski NL / Vlaanderen gebruikt als proeftuin. Als de anti-cs maatregel daar straks goed draait gaan ze het ook inzetten bij providers met meer klandizie.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kan misschien wel zijn , maar als het dan wordt 1 keer kijken en 1 keer opnemen dan wordt het toch wel allemaal heel beperkt anno 2011 , veel mensen kijken wat en nemen op meerdere zenders op of misschien wel andersom , als dat allemaal beperkt gaat worden dan vrees ik toch wel dat de mensen die nu ook al de mogelijkheid hebben om op gewone kabel verder te gaan toch wel die kant uit zullen gaan , want dit is niet meer van 2011 ,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt helemaal.

Als ik hier al kijk, ze kijken op de ene zender naar een muziekprogramma, en ze nemen een ander dance programma op, en dan ook nog een soap.

Er lopen hier vaak twee opnames tegelijk, en dan ook nog kijken naar een ander programma, en tussendoor even zappen.

En als dat niet meer kan, is de meerwaarde van de schotel voor ons ook weg.

Dus denk ik zeker dat er een hoop klanten op gaan zeggen.

En dat de populariteit voor de schotel, dan in sneltreinvaart af zal nemen.

Ze delven daarmee hun eigen onderspit lijkt mij in ieder geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal mee eens , als dit het gaat worden , dan zal CD daar ook de gevolgen van gaan zien ipv dat het ze meer verkoop van smartcards op zal gaan leveren zal het eerder zo zijn dat mensen zodra het mogelijk is hun abbo op gaan zeggen , de meerwaarde die je nu van schotel/ontvanger hebt is daarmee helemaal gedaan , als ze die stappen dan ook al gaan zetten , moeten ze ook eerlijk zijn naar de particuliere klanten toe en niet het vieze spelletje eerst kenbaar maken bij de zakelijke klanten en ons als particulier net voordat het zover is even inlichten ik begrijp het wel , zo houd je natuurlijk nog wat langer je particulieren klanten vast want dat er veel opzeggingen gaan komen lijkt me bij CD zelf ook wel duidelijk te zijn door de stappen die ze willen gaan nemen tegen cardsharen , begrijp me goed nu moeten de goede ook onder de kwade lijden he , weet niet of dat wel zo'n slimme zet van hun is zeker niet met de ecenomie die toch al voor de komende jaren er al niet al te rooskleurig uit zal zien voor vele ondernemers ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lurkertje
Origineel bericht van: greevels
Helemaal mee eens , als dit het gaat worden , dan zal CD daar ook de gevolgen van gaan zien ipv dat het ze meer verkoop van smartcards op zal gaan leveren zal het eerder zo zijn dat mensen zodra het mogelijk is hun abbo op gaan zeggen

Interessante vraag is: Kun je je abonnement per direct opzeggen ook al is de termijn nog niet verlopen? Per slot van rekening is de geleverde dienst niet meer zoals die was ten tijde van het afsluiten van het abonnement.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lurkertje
Origineel bericht van: DeBeek
Dat had je kunnen weten door wat meer dan alleen het laatste bericht te lezen..

Klik

Bedoel je hiermee te zeggen, dat mijn post off topic is?
Ik weet nu nog niks.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan gewoon een mail sturen wel om een bevestiging vragen , hier in de straat al 4 mensen die opgezegd hebben(loopt nog tot 1 december) stoppen met canal digitaal.

Tja is hun eigen schuld mensen hebben niks met cardsharing en worden beboet dan .

Dan maar weer terug naar de kabel he, om onntopic te blijven ben inderdaad bang dat ze heel veel klanten gaan verliezen nu .

 

Ik ga volgende week ook opzeggen laat de schotel wel hangen want heb ook nog een sky duitsland kaart de rest gaat naar de kabel.

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met die klik van jou word het echt niet duidelijker. De vraag is of je per direct dan van CD af kan zonder eerst een contract uit te zitten.

 

Origineel bericht van: DeBeek
Dat had je kunnen weten door wat meer dan alleen het laatste bericht te lezen..

 

Klik

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoh je kan veel denken wat er gaat gebeuren, maar we moeten wel afwachten.

Hier heb ik 2 kinderen en een vrouw die zot zijn van series. Dus word veel opgenomen. Met een duo ontvanger die continu opneemt en dan in de keuken en slaapkamer kijken zal dan niet meer lukken, dan is het gewoon einde sat voor ons. Bij telenet heb ik al alle zenders en voor 15€( extra HD aanbod) extra kijk ik het hele huis digitaal ( mits 129€ per hd ontvanger) dus spaar ik nog uit op het einde van de rit.

En voor die prijs kijk met zoveel decoders als ik wil desnoods naar 10 zenders :-)

Dus ik lig er ni zo wakker van, en velen zullen wel volgen denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SatMann
Hoh je kan veel denken wat er gaat gebeuren, maar we moeten wel afwachten.
Hier heb ik 2 kinderen en een vrouw die zot zijn van series. Dus word veel opgenomen. Met een duo ontvanger die continu opneemt en dan in de keuken en slaapkamer kijken zal dan niet meer lukken, dan is het gewoon einde sat voor ons. Bij telenet heb ik al alle zenders en voor 15€( extra HD aanbod) extra kijk ik het hele huis digitaal ( mits 129€ per hd ontvanger) dus spaar ik nog uit op het einde van de rit.
En voor die prijs kijk met zoveel decoders als ik wil desnoods naar 10 zenders :-)
Dus ik lig er ni zo wakker van, en velen zullen wel volgen denk ik.


Same here, alleen zal het bij mij IPTV van KPN worden tezamen met DVB-t in de DM8000, exit CDS, maar nogmaals, ik moet het allemaal nog zien!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen, niet zo somber allemaal. Ik kan wel gedeeltelijk meegaan met de acties tegen cardsharing van CDS hoewel ik ook hoop dat het de gewone gebruiker niet zal treffen.

 

Het is ook weer een grote uitdaging voor ons hobbyisten om oplossingen te vinden.

Ik denk aan het gebruik van een 2e kaart in dezelfde of andere ontvanger.

 

Ik ben best bereid wat extra te betalen als daarmee het voorbestaan van CDS kan worden gewaarborgd, want ik zie dat nu erg somber in.

 

Ik wil nooit meer terug naar de terreur van UPC met die brakke boxen van ze.

Ik heb hier een zwakke ADSL verbinding en geen zicht op glasvezel dus ook geen optie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeet even niet dat hier maar een handjevol CDS leden hun gal spuwen. Daar ligt CDS niet wakker van. De overgrote meerderheid kijkt alleen en neemt hoogst zelden een programma op. Dat er een handjevol mensen luid grommend naar een andere provider gaan interesseert ze niets. Ze zitten te wachten op de terugkeer van al die gebruikers die door wijdverbreidde cardsharing hun abbo opgezegt hebben.

Ik kan me niet voorstellen dat cs-ers massaal hun materiaal afdanken en terugkeren naar de kabel. Een klein abbo nemen ze en wachten weer op betere tijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...