Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten


Tuurlijk toch. Anno 2011 wil iedereen opnemen en kijken en ook elke provider adverteert daar mee.

 

Wat ik mij afvraag hoe gaat het 1 en ander met hun goedgekeurde twin tuner ontvanger om op meerdere kanalen tegelijk op te nemen en op ander kanaal kijken.

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het al heel vreemd hoe kan je nu vandaag de dag zeggen

 

. De overgrote meerderheid kijkt alleen en neemt hoogst zelden een programma op

 

 

dat is de grootste onzin, juist heel veel mensen gebruiken die open source ontvangers om veel op te nemen en nog te kunnen kijken , dat jij het misschien niet doet zegt niets over het overgrote merendeel he ?

 

 

Dit gaat meer geld kosten dan dat het op zal leveren voor CD, ben ik zeker van veel klanten die ook kabelmogelijkheden (of andere mogelijkheden) hebben zeggen goodbye CD gelijk hebben ze.

 

 

en ik verwacht al helemaal niet dat ze veel klanten gaan winnen door gasten die voorheen aan een payservertje betaald hebben en nu opeens een massaal een abbo bij CD gaan afsluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: greevels
dat is de grootste onzin, juist heel veel mensen gebruiken die open source ontvangers om veel op te nemen en nog te kunnen kijken , dat jij het misschien niet doet zegt niets over het overgrote merendeel he ?


Wat een kansloze beargumentatie van je. Aandeel open source boxen is nog steeds veruit ruim de minderheid tov de simpele standaard tuners.
Maar ga maar lekker door met stemming maken en verkondigen dat CDS dit ENORM veel klanten gaat kosten het maakt mij niet uit wat je jezelf en anderen wijsmaakt.

Citaat:

Kan wel heb hetzelf gedaan met smargo smartcardreaders via ubuntu server intern gewoon de card een beetje overclocken zit zelf nu op 280 ms

Die kun je straks ook opdoeken... scheelt ook weer stroom wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik heb net als duizenden andere mensen ook zo'n open source box waar ik meerdere tuners in heb gestopt omdat ik meerdere zenders opneem en vrijwel nooit live kijk.

 

In mijn receiver zit een smartcard op naam van iemand anders omdat ik in Belgie woon en graag naar Nederlandse TV wil kijken.

 

Op het moment dat Canaldigitaal daar een stokje voor steekt omdat ze cardsharing willen voorkomen, moeten wij als betalende klant daarvoor bloeden en wordt het abonnement met familie pakket en HD dezelfde dag nog opgezegd.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zullen wel druk hebben nu bij canal digitaal denk ik met al die emailtjes qwa opzeggingen .

 

zei in een eerder reply al 4 mensen hebben opgezegd is inmiddels al opgelopen tot 7 mensen en die hebben ook allemaal een open source box of meerdere .(en geen cs hoor)

Ze hebben het zichzelf ingebrokt daar dit gaat hun veel geld kosten ben ik bang .

 

1pm

 

ps zou leuk zijn als ereen vast topic komt via een mod opgezet met :

 

Wie heeft al zijn abbo opgezegd .

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg hoe langer de indruk dat het een fake melding is.

 

1.cd bied meer dan 2 kanalen aan nergens staat iets van max 2

2.als de kaart ingekrompen wordt werkt b.v. zappen niet meer

3.de z.g. brief is slecht op gezet zo staat er "de smartcards die meer

dan 2 kanalen kunnen decoderen vallen uit"

(iedere kaart kan meer dan 2 en valt dus uit)

4.Het handje vol zakelijke klanten benader je direct en niet

via een verkoper en die klanten krijgen dan automatisch een

aangepaste kaart en niet via omweg "jullie kunnen zo een kaart

aanvragen".

 

Hopen ze dat zo een cardsharer een zakelijke kaart aanvragen ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 1pm


ps zou leuk zijn als ereen vast topic komt via een mod opgezet met :

Wie heeft al zijn abbo opgezegd
.


Dit kan je toch zelf ook, ik zal het in ieder geval niet openen.
Daarbij heeft CanalDigitaal gemeld dat e.e.a. op een misverstand berust dus eerst ga ik afwachten wat er gaat gebeuren.
Waarschijnlijk niets, net als al de vorige keren dat CanalDigitaal met een media circus is begonnen...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

In ieder geval maar ff afwachten, denk ik.

Ik merk dat ik me al aan het oriënteren was op de mogelijkheden van Digitenne op mijn boxen.

Zo hoef ik niets op te geven van de functionaliteiten die ik nu kan gebruiken.

 

Trouwens, als de payservers hier een oplossing voor vinden door een kaart per 1 of 2 kanalen (zoals in meerdere topics al besproken) op te stellen en die te gaan delen, geeft het hen geen enorme problemen.

Daar zijn deze problemen waarschijnlijk niet aanwezig...

Dan snijdt CDS zichzelf toch juist enorm in de vingers, door brave klanten naar deze payservers toe te jagen?

DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-T
Qnap NAS TS-210 Canal Digitaal & Digitenne
Wavefrontier T55 / Triax 88
met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hebben jullie ook een alternatief, wat CD wel kan doen tegen cs?

 

Nog niet zo lang geleden is er in Duitsland het licht uitgegaan bij een Satprovider, door de teruglopende inkomsten, terwijl het aantal kijkers door cs alleen maar toenam.

 

Bij CD hebben we nog vrije hardware keuze, er zijn gnoeg providers, waar je kaart door een boxkey gekoppeld is aan de hardware.

 

En of digitenne nu echt een alternatief is voor je grootbeeld HD scherm?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

+2

 

Maar is er iemand die een goedgekeurde cd ontvanger twin tuner met opneem mogelijkheid heeft voor een test?

 

 

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: likus
I

Dan snijdt CDS zichzelf toch juist enorm in de vingers, door brave klanten naar deze payservers toe te jagen?

 

+1

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...