Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Yep hierook heb abbo al opgezegd en al 4 tel gehad van canal digitaal waarom hoe en wat als trouwe klant .

Heb gewoon gezegd al dat gedoe dan dit dan dat begint me de keel uit te hangen , en zoals eerder gezegd ben bang dat ze veel klanten gaan verliezen.

Draai hierook al anderhalf jaar met een gamma kaart(sorry mods) alleen geen HD dan maar dat neem ik maar voor lief.

Als ik dat bij sky DE zie dat verloopt allemaal soepel ook als er probs zijn ff belletje of naar de shop gaan en alles wordt opgelost , maar dat stelletje van canaal digitaal leren het nooit .

 

1pm

aangepast door 1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is het dan niet een beetje voorbarig om nu al je abbo op te zeggen terwijl er kennelijk nog niets gebeurd is? Denk inderdaad wel dat ze wat klanten verliezen die gaan overstappen. Ooit heb ik de fout gemaakt om een tweede kaartje aan te schaffen en toen bleek dat je nog een keer €5,00 moet betalen om daar ook HD op te kunnen kijken boven op de €2,50 en het bestaande abonnement. Daar had ik natuurlijk geen zin in. Nu zit mijn (HD) kaartje in mijn Ubuntu server en als dat op houdt te werken dan ga ik voor die 22,95 per maand natuurlijk overstappen naar de kabel. Zeker als ze mijn mediacenter hiermee om zeep helpen. Satelliet wordt dat dan alleen nog FTA en daar zijn er ook behoorlijk wat leuke zenders van. We wachten (rustig) af :)

DM500HD, Ubuntu 14.04-server-tvheadend-TBS6981-TBS6922SE-OSCam, Xubuntu/XBMCbuntu 14.04 front end's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat staat dus inderdaad ook zo lekker niet duidelijk op de website. (Dat je naast 2,50 euro extra ook nog eens 5 euro extra moet betalen) Echt geweldig belachelijk! Als ik 4 kaarten kon nemen ipv max 3, was ik daar dus gewoon in getrapt en had ik gedacht gewoon 15 euro + 1x5 euro + 2,50 euro per kaart extra te moeten betalen. Bah wat een criminelen bij CD! Ik snap heel goed dat je nu al op zegt ook al is er nog niets gebeurd. Het gaat hem om dat gedoe steeds, dan weer dit dan weer dat. Ik kan me tevens voorstellen dat je er onrustig van gaat slapen. En om van dat gezijk af te zijn, stap je gewoon over naar een provider die duidelijk en helder is. Zonder gezeur.... Er is dus inderdaad nog niets gebeurd, maar ik ben nu dus ook toch aan het kijken wat de alternatieven kunnen zijn. Gewoon ook om weer wat rust te vinden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zag de box staan aan 129€ aankoop als extra toestel op de site van telenet zelf.

uiteraard is daar wat verwarring rond. soms spreken ze over digibox of digicorder.

mss heb je wel gelijk _Bartje_ en is dat voor de digibox.

in ieder geval, ik neem anders gewoon een dm met cable tuner erbij :-)

ik zie wel...

 

je zal niet zoveel zenders hebben met die cable tuner bij telenet zonder een kaart die werkt in een dreambox,

normaal gezien kan dit zelf niet omdat die kaarten getrouwd zijn met de ontvanger,

en in de allerlaatste type's digicorder die verhuurt worden zit zelf geen smartcard meer in,

alles zit in de chip verwerkt.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

@digitaal kijker

als dat niet lukt daar lig ik absoluut niet wakker van. Ik weet zeker dat met telenet ik dan geen problemen krijg. Ik kan op de 4 plaatsen in huis tv kijken zoals het moet, en de vrouw en kids kunnen dan nog opnemen wat ze willen, allemaal wat ik moet hebben. Zoals gezegd : we wachten af en kijken wat nog kan en niet, daarna beslis ik wel wat er met de boel hier gebeurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Funkyduck, dat heb ik namelijk wel. Het is namelijk ook nog zo dat als het systeem in werking treedt dan worden alle kaarten die meer dan twee kanalen decoderen definitief geblokkeerd.

hoe kan ik hier een document toevoegen.

 

Ik wil de bron ook wel eens weten ? Wanneer dit in werking wordt gezet gaan dus mijn vu duo, et9000, dm500hd, dm800,dm600 en de Vento direct op zwart. Dan denk ik dat ik wel even een aangetekend briefje schrijf naar CD dat mijn abbo per direct stopt en denk dat vele die op sat4all zitten dit ook doen. :cry:

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft Can. Dig. hier al eens over gecommuniceerd?.

Als dit de waarheid echt wordt, dan delven zij hun eigen graf.

 

Net zoiets als CI+ in Duitsland, hebben nu veel klanten, maar dat komt omdat het eerste jaar gratis is.

Eenmaal dat er moet worden betaald, kunnen zij het ook schudden.

 

En voor Can. Dig., als wij 2 of meer programma´s willen opnemen, doen we niks illegaals hoor.

Wij benutten alleen de mogelijkheid die niet in die "goedgekeurde" ontvangers zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zover!!!!!!!

Eind deze maand onderneemt canaldigitaal maatregelen tegen card sharing. Er wordt apparatuur in werking gesteld die het niet meer mogelijk maakt dat een kaart meer dan 2 kanalen kan decoderen.

Hierdoor worden alle kaarten die meer dan twee kanalen decoderen geblokkeerd.

 

Nee echt?? Joh we zijn hier al ruim 2 maanden over aan het discusseren voor geval je het nog niet door had. Eind november is vanaf het begin af aan genoemd. Maar Ik ben benieuwd wat voor document je voor ons hebt.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

En het volgende is een antwoord van CD zelf, vandaag om 12.57 u.:

 

Wij moeten hier stiekum een klein beetje om lachen. Heel betrouwbare bron...rolleyes.gif

 

Met vriendelijke groet,

 

WebCare CanalDigitaal

__________________

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg laat hun maar lachen...

 

Ik lach nog veel harder als veel klanten straks opzeggen en naar payservers vertrekken omdat het systeem problemen veroorzaakt voor doodgewone kijkers.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...