Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Wat heeft jouw "roemruchte" verleden nu met die opmerking te maken?

 

Hoe je het ook wendt of keert, het is gewoon flauw, en dan druk ik me nog mild uit, aan te geven dat het jou worst zal zijn als mensen met een legale abo geen beeld meer hebben.

aangepast door Neptunus

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee dan heb je het niet goed gelezen CanalDigitaal zal het een worst zijn dat mensen geen beeld hebben.

En tijdens de kerst zijn ze onbereikbaar voor hun betalende klanten waar ik ook bij hoor.

aangepast door blake7

Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens denk ik niet dat het ze een worst zal zijn dat legale abo's eventueel geen beeld meer hebben maar ik ben ervan overtuigd dat ze bewust hebben ingecalculeerd abonnees te zullen verliezen als "collatoral damage"

 

Maar dat zal de prijs zijn die ze welwillend gaan betalen om van die shares af te komen.

 

En toch moet ik eerst nog allemaal zien.........

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

@gerad 76 het is zeker geen onzinnige opmerking

....

Dus val mij niet aan als je niet weet hoe het verleden was, en val mij dus niet lastig met uw onzinnige opmerkingen.

ik snap best dat ik nu een modje aanval ehhhhhhh ban nummer zoveel.

 

Je hebt inderdaad een dikke waarschuwing en bericht rechten zijn ingetrokken voor de duur van 3 dagen omdat je bewust ruzie met een moderator loopt te zoeken met je opmerking.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de informatie die in up/download 15 staat klopt zal de anti-cs maatregel wel vertraging oplopen aangezien ze de nieuwe zakelijke kaart/cam niet binnen een week uitgedeeld hebben.

 

Het bewijst wel dat ze er serieus mee bezig zijn dat zakelijke kaarten straks niet alsnog in cs servers belanden. Een kaart in een cam is immers niet meer aanspreekbaar door een softcam. De vraag is nu wat voor kaart is dat en is deze bijvoorbeeld hardwarematig gekoppeld aan de cam module.

 

De anti-cs gaat er wel komen, is het niet vannacht dan wel later.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zal ook wel een hack op komen kijk maar naar UPC.

Ik ben in ieder geval al over op Ziggo, ben de steeds toenemende veranderingen van CD zat.

 

Ja die veranderingen zul je wel blijven houden.Maar het is CD toch niet kwalijk te nemen dat ze proberen hun markt te beschermen?

Niemand weet hoeveel van die cardshare servers aan het werk zijn,die allemaal geld verdienen over de rug van CD.Maar dat het er veel zijn weten we allemaal,kijk de advertenties er maar op na.Als CD daarvan de helft van de klanten terug kan krijgen ziet hun toekomst er rooskleurig uit.Is toch hun goed recht om dat te proberen?En ik heb met mijn legale kaartje nog geen enkel probleem ondervonden,dus heb ik ook geen klagen en stap dus zolang het allemaal goed gaat ook niet over naar een andere tv aanbieder.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Desondanks stel ik vast dat ik de afgelopen maand problemen heb bij het zappen met de Clarketech 3100 (laatste soft versie) vooral op Eén en Ketnet Canvas (gecodeerd beeld), Het komt wel goed als je enkele keren probeert, maar echt handig is het niet. Dit komt niet voor bij de andere ontvangers... hij vraagt ook blijkbaar vlugger zijn ECM's uit dan de andere ontvangers, ik vermoed om de 2,5 seconde volgens het lampje van de Smartwi.

 

En sedert gisteren zijn er blijkbaar problemen met de Clarketech (ex Maxplus) met oudere Software. (niet met de 2.47). Die mensen gaan nu terug naar Telenet wegens constant problemen met TVV...

 

Eddy Vl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die veranderingen zul je wel blijven houden.Maar het is CD toch niet kwalijk te nemen dat ze proberen hun markt te beschermen?

.

 

Dat is ook de normaalste zaak maar als ik hier zodadelijk nog maat twee zenders open krijg is het voor mij toch einde story.en ik denk voor vele met mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

't wordt dus nog wat afwachten.

Maar inderdaad, kijken met slechts 1 opname tegelijkertijd is voor mij ook niet voldoende.

aangepast door Brambo's

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook de normaalste zaak maar als ik hier zodadelijk nog maat twee zenders open krijg is het voor mij toch einde story.en ik denk voor vele met mij.

 

Helemaal mee eens.Maar ik lees hier in dit topic dat er al diverse zijn overgestapt.En dat alleen voor een persbericht en geruchten.

Als er werkelijk zulke beperkingen in de ontvangst worden doorgevoerd vind ik het vroeg genoeg om naar iets anders te kijken.Er is gelukkig keus genoeg.

Dus de tijd zal het leren.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...