Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten


ja alles ook weer goed hier, veronica, comedycentral,vtm hd en la une, la due lagen er uit ook met officiele reciever. Dus moet een storing geweest zijn.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik ga me in ieder geval naast de originele kaart aansluiten bij een payserver als ik nog maar 2 of 3 zenders tegelijk kan kijken met 1 kaart. Daar betaal ik niet alle die zenders voor.

 

Mvg,

 

Michel

 

Ik deel volledig jouw mening.

Alhoewel ik een CD en TVV kaart heb ben ik mij toch maar eens gaan orienteren vermits de zogenaaamde dagen van de waarheid er stilaan zitten aan te komen.

Payserver zou nog wel eens moeilijk kunnen worden want hoe ga je de cowboys van de anderen onderscheiden?

Van 10 tot 30 Eur per maand .

Kunnen wel dure testmaanden worden voor je een aanvaardbare server gevonden hebt.

Dus zolang CD en TVV niet teveel gekke dingen doen (minimaal 5 of 6 opnames) kijk ik eerst de kat uit de boom

 

mvg

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou me wat zijn zeg, als je legale en betaalde abo het niet meer doet en een share van een payserver wel!

 

Twee keer raden wat deze jongen, al jarenlang betalend abonnee, en dan niet het goedkoopste pakket, ondanks alle alternatieve mogelijkheden, dan gaat doen...........

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al 84 pagina's als, als, als.

Wat duurt dat toch vreselijk lang voor dat er misschien iets gebeurt.

Ik ga een klacht indienen bij CDS dat het nu toch wel erg lang uitblijft.

Schandalig gewoon, zit ik hier al maanden te wachten tot ik eindelijk mag gaan schelden, doen ze gewoon helemaal niks.

En dan die klantenservice, zeggen ze zomaar "sorry het was een misverstand er gaat niks gebeuren".

Maar ik ga ze niet geloven hoor, want ik weet het zeker dat er misschien wel iets gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het vreemd dat payservers hier als een oplossing worden gezien.

 

Ik stel me voor dat als je voor 5 of 6 (of nog meer) gelijktijdige opnames/te decoderen posten (of 5 of 6 tuners) contact maakt met ze, dat ze je snel zullen buiten gooien. Ik geloof nooit dat ze zo een hoog 'verbruik' gaan toestaan. Of hetzij tegen verschillende accounts bij hen met overeenkomstige (enorme) kosten. Temeer zo als CD/TVV een pakket zou worden die moeilijk te sharen is.

 

Nu ik heb geen persoonlijke ervaring met deze gasten dus het is enkel mijn 'gezond verstand' die me tot deze conclusie leidt en ik kan er dus ook volledig naast zitten.

Vu+Ultimo met 2Tb HDD , VU+Duo met 2Tb HDD , TM 5400 CI+usb Super
Triax 88 met multibracket en 4 quad lnb's (13 oost, 19,2 oost, 23,5 oost, 28,2/28,5 oost)
Wavefrontier 90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach canaldigital snijd zie zelf in de vingers een keer.......................het is alleen jammer dat als Nederlandse TV wil kijken er maar één provider is.

en ja daar balen we allemaal van opzeggen heef geen nut ( geen beeld )

te minste als we het met ze alle doen ja dan is canaldigital niets meer.

maar zo zijn we niet dus blijfen we allemaal lekker kijken!

 

ze zouden veel meer klanten hebben als ze er ééns anders over dachten qwa abbo.

 

 

KORTOM HOU EENS OP MET DAT GEZEUR OVER CANALDIGITAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aangepast door Sigma

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is al heel veel "uitgelegd". Het is te zeggen er zijn al verschillende tegenstrijdige meningen verkondigd over van alles en nog wat en dat alleen op basis van een obscuur bericht van CD. Er zijn er altijd veel met de waarheid in pacht (waarbij ik niemand persoonlijk viseer) en die bovendien blijkbaar helderziend zijn.

 

Ik kan best geloven dat het via een payserver mogelijk moet zijn om dit alles mogelijk te maken, maar mij maak je niet wijs dat die dat in de praktijk ook gaan tollereren zonder dat je meerdere accounts bij hen moet nemen.

 

If it sounds to good to be true ...it probably is, zoals ze zeggen.

Vu+Ultimo met 2Tb HDD , VU+Duo met 2Tb HDD , TM 5400 CI+usb Super
Triax 88 met multibracket en 4 quad lnb's (13 oost, 19,2 oost, 23,5 oost, 28,2/28,5 oost)
Wavefrontier 90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sigma,

 

Opzich begrijp ik je reactie en onderschrijf ik die ook. Alleen als iedereen zijn mond houdt zal CD denken het gaat goed zo want wij horen, lezen of vernemen nooit commentaar, om vervolgens al hetgeen te doen dat haar goed dunkt. Dit nu is ook in niemands belang.

 

Daarnaast is er een gezegde dat hier goed van pas lijkt. Dat is nl. Je grootste/beste vriend is je grootste criticus. Reden van critische opmerkingen/mensen leer je en niet van mensen die alleen hun mond houden en je alleen maar lof toezwaaien of je klakkeloos volgen of napraten.

 

Groeten,

Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je hebt gelijk maar dat wij met ze alle roepen dat we hun card delen met een ander of thuis met een andere tuner zet hun dus aan tot dit soort actie's

aangepast door Sigma

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je hebt gelijk maar dat wij met ze alle roepen dat we hun card delen met een ander of thuis met een andere tuner zet hun dus aan tot dit soort actie's

Als je een kaart al niet meer binnenshuis mag delen volgens hun moeten ze het niet raar vinden dat er naar oplossingen gezocht gaat worden en hoe je het ook bekijkt het zal altijd een kat en muis spelletje blijven ook met deze actie die ze misschien gaan doovoeren, stel dat het 2 kanalen per kaart gaan worden , stel he ,vanuit het slechtste geval ,dat is toch een lachertje ik bekijk het vanuit mijn oogpunt en niet vanuit Cd zijn oogpunt laat dat duidelijk zijn.

aangepast door greevels
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg toch ze snijden zich zelf...............laat ze nu ééns met een aanbot komen waar mensen mee kunnen leven.............maar nee dat doen ze niet!!

 

op die marnier kunnen ze veel meer geld verdienen................maar ja als je al met die lui praat over je abo dan weten ze het zelf al niet de sukkels!!

aangepast door Sigma

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...