Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Heren/dames.

 

CD kan nooit bezwaar hebben tegen het intern delen. Dit simpel weg omdat wettelijk mag en (mogelijkerwijs) tegen het consumentenrecht indruist om het te verbieden. Voor alle duidelijkheid in de algemene voorwaarden staat ook echt niet vermeld dat dit niet mag. Ook niet in andere uitlatingen wordt dit gemeld.

 

Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites


En we zijn live.. anti-cs op telesat is actief

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het werkt iig!

 

@codx

Wat zijn jouw bevindingen? Er zit een inginieus telsysteem met een geheugen in de kaart en komt pas na een minuut de 1e keer in actie

 

Zodra de kaart " op slot zit" krijgt wel een ECM terug, maar hij is niet geldig en dus geen beeld.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 zenders tegelijk werkt wel, 3 gaat al op zwartl

 

Zappen gaat zover ik nu kan zien al niet lekker met 1 zender die aan het opnemen is..

 

Hier gaan een hele hoop mensen niet blij van worden zodra dit bij CD en TV Vlaanderen wordt geactiveerd....

aangepast door Mrbeam

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

allé en hoelang blijft hij dus op zwart?

en wat moet je dan doen om dat terug op gang te krijgen.

met mijn kids en vrouw zal 4 meestal net gaan of net niet...zal leuk worden :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

allé en hoelang blijft hij dus op zwart?

Een minuutje, als je de kaart met rust laat. Zolang de kaart te zwaar wordt belast, geen van alle beeld.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt Telenet en Belgacom vermoed ik :grin: :grin: :grin:

 

Eddy Vl

 

Dan gooi je 4 maand terug telenetniet buiten , En nu dit . Nu TVV , voer dit door , en ik wacht op de volgende prijsstijging , en ik bonjour u eruit . Dan wordt het analoge coax en sat FTA , byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik het nu kan testen gaat die bij de 3e of 4e zender valse cw's afgeven, dan wordt de kaart dus voor alle zenders zwart

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan gooi je 4 maand terug telenetniet buiten , En nu dit . Nu TVV , voer dit door , en ik wacht op de volgende prijsstijging , en ik bonjour u eruit . Dan wordt het analoge coax en sat FTA , byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee .

Er is ook nog DVB-C (vooral de ongecodeerde zenders van de VRT zijn interessant) en DVB-T.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan gooi je 4 maand terug telenetniet buiten

 

Ik heb Telenet nog nooit gehad, kabel was Teve-Oost. Is al verschillende jaren geleden opgezegd.

Mijn ADSL is Belgacom.... Dus raad maar.

Vrouwke kijken op TVV, ik voetbal op La Une, La Deux of La Trois. En bij de eerste de beste kans: opzeg contract!!!

 

Dank zij dit topic: enkele weken geleden had ik immers NOG géén DVB-T.

 

Eddy Vl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...