Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten


Daarom vraag ik me af, als je dus teveel ecm aanvragen doet, hoelang mag je dan niet kijken? las ergens 1 minuut? Of 10 seconde?

 

Las ergens, één seconde beeld (of hoelang het antwoord geldig is), afkoel periode van ongeveer één minuut dan één seconde beeld enz, enz, afhankelijk van het aantal aanvragen aan de kaart dus.

aangepast door sattools

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Per zender een kaart? Waarom?

Omdat je kaart dus per zender een ander antwoord geeft, en hij er maar max 5 kan geven (even vanuit de geachte van cardsharing gezien dan he).

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lzen jullie wel wat michel en andere hier schrijven? Duidelijker zou ik het niet kunnen omschrijven.

 

Met een handvol abo's met bijbehorende 2e of zelfs 3e kaart kan je half Nederland van beeld voorzien.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lzen jullie wel wat michel en andere hier schrijven? Duidelijker zou ik het niet kunnen omschrijven.

 

Met een handvol abo's met bijbehorende 2e of zelfs 3e kaart kan je half Nederland van beeld voorzien.

 

Waarom lees ik dan nu al reacties dat Telesat op zwart is gegaan?

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom lees ik dan nu al reacties dat Telesat op zwart is gegaan?

Omdat die dus niet weten hoe je wel een goed cardshare netwerk opzet :whistle:

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

Las ergens, één seconde beeld, afkoel periode van ongeveer één minuut dan één seconde beeld enz, enz, afhankelijk van het aantal aanvragen aan de kaart dus.

Als dat zo is, dan is het dus helemaal niks... je kijkt een zender, maakt 2 opname's, zapt ff, komt binnen 10 seconde op een 2 andere zenders. Dan krijg je een minuut valse cw's. Dan is dus ook je opname naar de knoppen.

Omdat je kaart dus per zender een ander antwoord geeft, en hij er maar max 5 kan geven (even vanuit de geachte van cardsharing gezien dan he).

Elke kaart kan gewoon maximaal 4 zenders beantwoorden. ;)

Lzen jullie wel wat michel en andere hier schrijven? Duidelijker zou ik het niet kunnen omschrijven.

 

Met een handvol abo's met bijbehorende 2e of zelfs 3e kaart kan je half Nederland van beeld voorzien.

Dat heb ik gelezen ja ;). Ik denk dat de betaalde shares wel meer oplossingen hebben! Hobby shares zullen eerder last hebben van deze maatregelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar is helaas niets tegen te doen: Zelfs al zet je het aantal zenders dat gedecodeerd mag worden op één, dan kan men nog een groot aantal kaarten inzetten om het hele pakket te decoderen. Voor een aantal zenders kunnen maffiaclubs zelfs terugvallen op Seca2- & Irdeto-kaarten, waar geen antideelmaatregelen op actief zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een nieuw regeltje voor cccam dan maar: client u mag slechts deze, deze, deze en deze zender bij mij kijken, en het kaartje kan niet meer op zwart gaan.

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beter is de softcam vertellen dat die max 4 sids mag doen maar je deze wel dynamisch moet kiezen..

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een nieuw regeltje voor cccam dan maar: client u mag slechts deze, deze, deze en deze zender bij mij kijken, en het kaartje kan niet meer op zwart gaan.

Dat zal ook precies de manier zijn hoe grote cardshareservers het nu gaan doen , en dan met een paar kaarten, zijn ze daar waar ze zijn moeten , de grote mannen zul je hiermee niet klein krijgen hooguit de kleine hobbyist
Link naar reactie
Delen op andere sites

En met een man of 10 samenwerken dan heb je al je zenders.

Kortom, deze antiecardshare-actie kan wel eens een grote tegen-actie gaan uitlokken, zelfs de hobby-shares kunnen hiermee goed uit de voeten, het is dus alleen een kwestie van vertrouwen (en dat in deze euro-crisis tijd :grin: ).

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

SMARTCARD SID ASSIGN : <device> <maxnumberofsids> { <sid1>, <sid2>, ... <sidn> }

 

;) dat is de oplossing daartegen.

 

klopt maar dat is niet dynamisch, als jij 3 receivers thuis hebt wil je meer dan 4 zenders kunnen kijken.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...