Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten


Mijn oscam zit al maanden vele duizenden emm's te verwerken, daar waar CCcam gebruikers duurzaam blijven rapporteren: vast iets mis met oscam want hier zie ik niets bijzonders.

Ik kan het je pas met zekerheid zeggen als CDS ook de SID lock activering heeft gekregen.

 

Ik heb gisteren oscam-experimental (niet CS) geinstalleerd op m'n ET 9000. Hopelijk worden de EMM's dan goed verwerkt. Ik kan helaat met oscam geen gebruik maken van de emu voor cryptoworks. Zodat de kanalen van austriasat licht geven. Of is daar nog een oplossing voor?

 

Weet iemand hoe ik kan checken of de update van de kaart mbv emm's geslaagd is in open pli?

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand hoe ik kan checken of de update van de kaart mbv emm's geslaagd is in open pli?

Die zekerheid kan alleen die decoder van M7 je geven, want die kan het versie nr van de kaart weergeeven. Wat wel zeker werkt is de kaart een uurtje in een orginele decoder/cam stoppen.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zou die update nu (op dit moment) al verstuurd worden?

Dan ga ik maar beter de oude Philips weer eens van de zolder halen...

DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-T
Qnap NAS TS-210 Canal Digitaal & Digitenne
Wavefrontier T55 / Triax 88
met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zou die update nu (op dit moment) al verstuurd worden?

Dan ga ik maar beter de oude Philips weer eens van de zolder halen...

 

Heb net gecontrolleerd met een M7 - Geen nieuwe Software beschikbaar (TV-VL) - Laatste is van Nov 1 2011 - Denk alleen voor Télésat Card wat mij ook logisch lijkt.

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

heren,

 

is het niet zo dat M7 de wettelijke verplichting heeft om ons hierover te berichten per brief. Iedereen begint hier al als een gek rond te koersen om hun kaart te updaten of te laten updaten. Als ik mij niet vergis hebben wij hier nog niets over vernomen nog per brief, dus als M7 nu al kaarten zou gaan voorzien van hun software en de beperking in gang steekt dan gaan ze volgens mij ferm de bocht uit, juridisch gezien toch.

dus jullie kunnen als je de beperking al hebt op je CDS of Tv-vl perfect een direct einde maken aan je contract inclusief de kosten verhalen naar hen.

 

dus benieuwd naar wie effectief zeker weet dat hij nu al op zijn CDS of Tv-vl de beperking heeft EN dat deze werkt.

want naar voorbereiding mogen ze bij M7 doen wat ze willen, zolang ze die brief niet hebben uitgestuurd kan en mogen zijn die beperking niet zomaar activeren, daar is de wet rond contract en gebruik van diensten heel eenvoudig in.

 

zullen we wel horen zeker wie al prijs heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja, ben zonet nog eens op het "officiele" forum gaan kijken, webcare is daar nu de kop van jut. Eerst ontkennen ze in alle toonaarden dat er iets staat te gebeuren, ze vermeldden zelfs met veel plezier deze thread hier en maken ons uit voor een zootje allegaar, en nu dringen ze er bij iedereen op aan om toch maar snel hun kaart te upgraden in een officiele CAM of ontvanger.

de reacties zijn dan ook navenant.

wat zegt het spreekwoord : wie wind zaait zal storm oogsten ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

...tja het leverde mij al een "strafpunt" op daar, kadootje van CD's WebCare...

 

Tja, moet je hem maar niet voor leugenaar uitmaken.

 

Je had moeten schrijven dat hij erg creatief met de waarheid omgaat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik graag wil weten is of die update er al is voor canal digitaal en tv vlaanderen zodat ik hem bij familie even in de ontvanger stop aangezien ik zelf gebruik maak van ccam ?

 

en waar en hoe kan ik zien dat ik de update goed ontvangen heb ?

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik graag wil weten is of die update er al is voor canal digitaal en tv vlaanderen zodat ik hem bij familie even in de ontvanger stop aangezien ik zelf gebruik maak van ccam ?

 

en waar en hoe kan ik zien dat ik de update goed ontvangen heb ?

 

Ik zou nog maar even wachten totdat je echt problemen krijgt. Kun je altijd nog actie ondernemen.

 

Misschien willen ze wel dat we onze kaarten laten updaten met de laatste software.

aangepast door Lurkertje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...