Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Gast Merkedesch

Vraagje??

 

Waarom poort scannen?

Als je via een verkoopsite een clone koopt met CS dan krijg je volgens mij al info genoeg??

 

Leuk om alles via DynDNS te laten verlopen maar ook hier kan je het IPadres zo achterhalen..plus daarbij kun je al meteen zien op welk poort nummer je toe wordt gelaten.

 

 

Dus de lijn naar de aanbieder van de CS wordt steeds korter.

 

En wat zijn de NODES b.v achter de lijn van entitlements???

 

Is hier misschien voldoende info uit te halen??

 

Als ik dit even google dan staat er dit:

 

(1) In networks, a processing location. A node can be a computer or some other device. Every node has a unique network address.

 

Bron: webopedia

 

Gr.Merkedesch

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jah, klopt maar die node is alleen uniek binnen 1 cs systeem en heeft geen enkele relatie tot card serial nr. Ook wordt er geen ip adres van deze node prijsgegeven.

 

Als ze een box via marktplaats kopen en gaan vervolgens de cs aanpakken op basis van ip adres wat erin staat vind ik dat een goede en legitieme actie.

Op die manier naai je dat handelaartje goed en snoeihard want als hij zijn dyndns weer aanpast heb je het volgende ip adres waar je juridische actie op uitzet. Als zo'n gast 100 boxen verkocht heeft gaat hij echt niet iedereen bij langs om de dyndns naam aan te passen.

 

Wat er nu volgens de roddels gebeurt is willekeurig op zwart zetten van cards. Dat veroorzaakt onnodig overlast en dat kan absoluut niet.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SnijdeA
Okay, en als je wapens ziet liggen ?
Dan heeft het niets te maken met verplichte hulpverlening.

Twee mogelijkheden:

1. Je belt (zoals het hoort) de politie
2. Je mept het raam eruit en neemt ze zelf mee

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SnijdeA

Mee eens, maar ik zie het meer als door alle raampjes kijken en zien wat er in de auto ligt.
Als er een kind zit te stikken van de hitte, dan mag je toch ook ingrijpen ?


Dat is anders. Je bent in dat anders in overtreding indien je iemand die in levensgevaar verkeerd nalaat deze hulp te verlenen. Art. 455 WvSr

In Nederland is het portscannen niet bij wet verboden. Bij veel providers zie je er wel wat over geschreven in de algemene voorwaarden. Maar dat is ook niet erg relevant, blijkbaar is Canaldigitaal verder gegaan dan het aan de "deurklink" voelen want ze hebben met de gegevens die ze verkregen hebben uit de portscan vervolgens verbinding gemaakt met CCcam en daaruit gegevens verkregen. Da's wel wat meer dan portscannen, da's gewoon inbreken.

Visiosat Bisatellite G4 Quadro, 4 quad ALPS LNB's, DM7020HD & DM500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vGnp
Origineel bericht van: SnijdeA
Okay, en als je wapens ziet liggen ?
Dan heeft het niets te maken met verplichte hulpverlening.

Twee mogelijkheden:

1. Je belt (zoals het hoort) de politie
2. Je mept het raam eruit en neemt ze zelf mee

vGnp

Hahahahaha, optie 1 dus he.
En CD kan dat ook, aangifte doen.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol
Even een reminder: de portscan was begin topic nog een roddel en nu voor sommigen waarheid.
Als ik hier nu 100 berichten post dat canaldigitaal een cardwissel doet, we krijgen allemaal blauwe pasjes. Gaat iedereen daar ook massaal in mee?!


Blauw is wel een mooie kleur, dus ja ik doe mee wink

Zonder gekheid, je hebt een punt. Er is een youtube filmpje in omloop waar gedemonstreerd wordt hoe een card-id te achterhalen valt met CCcam. Nogmaals standaard lukt dat dus niet, ook niet via poort 16001. Als men deze tools gebruikt is er echter wel sprake van computervredebreuk, stel dat Canaldigitaal dit gebruikt heeft is het wel degelijk hacking.

Visiosat Bisatellite G4 Quadro, 4 quad ALPS LNB's, DM7020HD & DM500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol
Wel eens van een HOAX gehoord? Daar valt dit filmpje onder.
Zoek maar eens op youtube naar sky hack, krijg je tich filmpjes met een of andere clown met bivak muts en werkelijk lachwekkende kraak methodes smile


Och weet wel wat een Hoax is. We kunnen toch niet nagaan hoe het nu werkelijk zit, is er een backdoor of niet. Feit is dat de exploit niet makkelijk voorhanden is en of er een backdoor is weet alleen de ontwikkelaar.

Het zal altijd een steekspel blijven tussen de sharers en satelliet-aanbieders.

Visiosat Bisatellite G4 Quadro, 4 quad ALPS LNB's, DM7020HD & DM500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Origineel bericht van: Zuppelan
Wat als je CCcam niet op je ontvanger, maar op je thuisservertje start? Dat thuisservertje zal veel vaker rechtstreeks aan internet hangen en niet iedereen gebruikt een vuurmuur om al zijn ingaande poorten te blokkeren.


Dat heeft nog steeds niets te maken met een 'backdoor' of security issue in CCcam, maar met een domme gebruiker.

Het thuis servertje zit bovendien 99 van de 100 keer ook achter de router en dus achter NAT.

Als je zoiets al wilt draaien, moet je wel weten waar je mee bezig bent.

Als ik een Ferrari buiten laat staan met de sleutels op het slot, nemen ze die ook mee.

Mvg,

Michel


Mijn Volvo gaat na 5 minuten vanzelf op slot wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waneer komt mn niet traceerbare smurfenpas, plaats ik m in mn box , die achter in n zelfsluitende auto gaat. iedereen gelijk weer aan het typen of daar ook n backdoor inzit :D omdat de sleutels erin liggen

8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...