Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Ik zou het echt wel aan de gang krijgen met een gewone uitleg , ik zou het eerder even doornemen voor de finetuning ,maar eerst maar eens afwachten .als er meer bekend is zullen zeker meer hobbyisten CCcam laten liggen en met Oscam gaan spelen,

 

toch meen ik dat serieus,,als nu iemand ipv in het engels een beschrijving in het nederlands zou willen maken?

en niet een vertaling vanuit google,, dat zou denk veel mensen hier helpen,,

ik vraag me af of die er zijn? in het nederlands dan?

LID SINDS 2001 !!!

OpenPLi

Link naar reactie
Delen op andere sites


Alleen de familie wenst niet mee te spelen. Ik weet nog goed hoeveel toestanden het hier gaf.

Ben je nu alweer aan het ouwehoeren? Het werkte toch goed, blijf er dan af. Zometeen komt bla bla en dat wil ik beslist zien.

Als je dan nog niet klaar bent ga ik boven kijken hoor en red je je maar met je "speledingetje"

 

HAHAHA ik herken het wel , ben nog niet zo lang met deze hobby bezig maar al mijn vrije tijd gaat er al in zitten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Technisch engels laat zich niet vertalen. We zijn toch geen duitsers met hun Rechner, Festplatte und Drucker.

Er zit niets anders op dan je te verdiepen in de technische materie.

Maar goed, oscam is niet zaligmakend, er zijn andere softcams die gebruiksvriendelijker zijn en die zullen ook straks voorzieningen hebben om met deze nieuwe truuk van M7 groep om te gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij TVV zijn ze blijkbaar al begonnen met het het anti-cardsharing systeem.

 

Gisteren getest met 4 kanalen op te nemen, en een 5e te bekijken.

 

Scherm zwart. Nadat ik 1 timer stop terug beeld op de zender 5. Om zeker te zijn heb ik deze test 2 maal herhaald met hetzelfde resultaat.

 

Daarnet heb ik gebeld met de klantendienst van TVV, ze zijn daar perfect op de hoogte van het systeem.

 

"2 kanalen tegelijkertijd zien, + 1 kanaal live kijken + 1 maal kinderen een kanaal kijken lukt mijnheer". En wat bij 3 kanalen opnemen

 

" dan bent u aan het cardsharen mijnheer" Nee mevrouw 3 kanalen opnemen, een ander kanaal kijken + kinderen. " u bent aan het cardsharen mijnheer"

 

Nadat ik enkele malen gemeld had dat TVV het contratct eenzijdig aanpaste heeft ze opgehangen.

 

Welke instantie kan ik contacteren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou das raar hoor.

ik ben hier net 4 series aan het opnemen, mijn vrouw kijkt in de keuken, tv in de living staat aan en op de speelkamer staat vtmkzoom op.

dat zijn er dus 7 verschillende zenders....ik heb voorlopig nog geen zwart beeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nochtans is er sinds een tijdje al iets veranderd. Vroeger kon ik ook meer dan 4 opnames doen maar plots kon ik niet meer dan 2 programma's opnemen en dus ondertussen niet meer naar een 3de gecodeerde zender kijken.

Via dit forum ben ik dan te weten gekomen dat in cccam config een regel diende te wijzigen naar 4. Helaas blijf ik dus bij deze 4 zitten (3 opnames + 1 kijken).

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou das raar hoor.

ik ben hier net 4 series aan het opnemen, mijn vrouw kijkt in de keuken, tv in de living staat aan en op de speelkamer staat vtmkzoom op.

dat zijn er dus 7 verschillende zenders....ik heb voorlopig nog geen zwart beeld.

 

Tja als jij naar TVVlaanderen kijkt heb je nog geen beperking. Dat staat voor TVV nog niet aan.

aangepast door Lurkertje
Link naar reactie
Delen op andere sites

En de volgende heeft een nog ruimer huis en heeft 8 tuners. Waar houdt het op?

 

Nou daar. Met een hele enkele uitzondering zijn er in Nederland geen huishoudens met meer dan 4 ontvangers te vinden. 4 is al veel, maar 6 of zelfs 8 is natuurlijk gekkenhuis.

 

Als CDS de chid's van 4 naar 6 of 8 zou verhogen zouden we denk ik wel klaar zijn met het verhaal, dan hebben weinigen nog wat te mopperen.

aangepast door Apple740
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...