Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Tja ben ook bang dat canaal aan het korste eind gaat trekken en veel klanten gaat verliezen , kjik dat ze inderdaad stappen gaan ondernemen kan ik me voorstellen .

Maar inderdaad ik vermoed ook dat ze de grote mannen hier niet mee pakken ..

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het heeft straks als mooi voordeel voor de echt sat die-hards dat er heel wat luxe tuners voor weinig te koop zijn en incl pas ter overname ;)

Ik ben wel geinteresseerd in een DM8000HD of een ET9X00 voor testopstellingen, zit de vrouw ook niet zo te mopperen als er geknutseld moet worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las ergens dat de echte shares dit probleem al getackeld hebben.......

 

Maar ik wil ook nog wel een box voor op mijn kamer...[ et versies ]

Dus wie hem kwijt wil....

 

I love C.D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem geen abo op illegale cs server! Maar huur een server in Venezuela en laat iedereen, via proxies, hier dcw's naar toe sturen. Stuur je een dcw dan mag weer een aantal dcw's terug vragen. Een lid van dit dit clubje heeft dus wel een geldig abo nodig, maar blijft wel annoniem.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb mijn CW's toch graag op tijd :D

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem geen abo op illegale cs server! Maar huur een server in Venezuela en laat iedereen, via proxies, hier dcw's naar toe sturen. Stuur je een dcw dan mag weer een aantal dcw's terug vragen. Een lid van dit dit clubje heeft dus wel een geldig abo nodig, maar blijft wel annoniem.

 

Voor dat het in venezuela is moet je al weer een nieuwe krijgen hahaha ... ping 2 sec of zo hahahaha .... mmm en proxy's zijn zo slim niet hoor .......

aangepast door totaaltje

Dreambox 8000hd NUMMER 1 ,bIg bIsAt , en elk ander dreambox op de plank !!!

 

Proffrottie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft straks als mooi voordeel voor de echt sat die-hards dat er heel wat luxe tuners voor weinig te koop zijn en incl pas ter overname ;)

Ik ben wel geinteresseerd in een DM8000HD of een ET9X00 voor testopstellingen, zit de vrouw ook niet zo te mopperen als er geknutseld moet worden!

 

Ja,en als ze dan beseft hoeveel ze missen moet qua mogelijkheden en functionaliteit tov nu dan krabbelt ze toch maar weer gauw terug.

Alleen al het bekijken van opnames met de DM500 in de slaapkamer,gemaakt met de DM8000 in de woonkamer.

 

dus de mijne zul je helaas niet over kunnen nemen. Sorry. :P


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een vraag over het gebruik van een twin tuner VU+ met een ingebouwde HDD.

Gaat deze actie van CD nu betekenen dat ik niet meer naar ned 1 kan kijken en gelijktijdig van BV Discovery een programma kan opnemen of dat het om grootverbruik meer als 5 ontvangers op een kaart?

Als ik het eerste het geval is ben ik genoodzaakt mijn abo bij CD op te zeggen.

Ik hoop op een antwoord omdat ik in de 4 pagina's geen antwoord heb kunnen vinden.

Alvast bedankt sat4all en gebruikers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een vraag over het gebruik van een twin tuner VU+ met een ingebouwde HDD.

Gaat deze actie van CD nu betekenen dat ik niet meer naar ned 1 kan kijken en gelijktijdig van BV Discovery een programma kan opnemen of dat het om grootverbruik meer als 5 ontvangers op een kaart?

Als ik het eerste het geval is ben ik genoodzaakt mijn abo bij CD op te zeggen.

Ik hoop op een antwoord omdat ik in de 4 pagina's geen antwoord heb kunnen vinden.

Alvast bedankt sat4all en gebruikers

Ik denk dat je gewoon meerdere programma's kan kijken en opnemen zodra het maar niet boven de 4 gaat op 1 kaart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn excuses mocht mijn vraag reeds eerder ergens beantwoord zijn, maar ik maak me een beetje zorgen om deze maatregel. Ik wens namelijk iets te doen wat m.i. niet illegaal is, maar wel eens zou kunnen falen bij deze maatregel:

 

Ik ben TV-Vlaanderen klant: 1 pot nat met CanaalDigitaal dus...

Ik wens in de woonkamer een HTPC neer te poten met een 4-voudige tuner en één CI-slot dat wordt gedeeld over deze 4 tuners.

In de slaapkamer, eetkamer en veranda komen er eenvoudige "client" HTPC's te staan dewelke geen ingebouwde tuners of grote harde schijf krijgen: deze zullen namelijk al hun media, inclusief televisie ophalen bij de HTPC in de woonkamer.

 

De bedoeling is om die 4 tuners van de "server"-HTPC in de woonkamer gelijktijdig te kunnen gebruiken voor opname en/of weergave van TV-Vlaanderen-zenders (al dan niet over het netwerk gestreamd).

Enkele voorbeelden:

- Kijken naar een TVV-zender in de woonkamer, kijken naar een (andere) TVV-zender in de slaapkamer, 2 (andere) TVV-zenders opnemen

- Kijken naar een TVV-zender in de woonkamer, kijken naar een (andere) TVV-zender in de veranda, kijken naar een (andere) TVV-zender in de slaapkamer, 1 (andere) TVV-zender opnemen

- Niemand thuis, tot 4 verschillende TVV-zenders opnemen.

 

Er worden in dit geval dus geen sleutels verspreid over het netwerk, laat staan over het internet, maar er zitten wel tot 4 tuners tegelijk te decoderen met behulp van één TVV-kaartje.

Volgens de huidige situatie, moet dit prima werken met behulp van bvb DigitalDevices tuner- en CI-modules icm DVBviewer en een Gigabit thuisnetwerkje.

Maar zal dit ook werken met de aanpassing vanuit CD waarover hier sprake is?

 

Isabelle

Triax 88cm + alu LNB-houder + Inverto Black Ultra single

Nog geen rotor...

Kathrein UFD-552 --> zoekend naar DVB-S2 PCIe kaartje voor de HTPC

Samsung 42" Plasma, Yamaha AX-890, zelfbouwluidsprekers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...