Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten


Nou bv dat CCcam niet de card kan updaten van chid-lock 2 naar chid-lock 4 (processed niet alle emm's van CDS)

long ecm's zoals gebruikt door oa tntsat kan cccam ook niet aan.

CCcam is dood en closed source, oscam is opensouce en wordt op structurele basis aan gewerkt en geupdated.

En wil gewoon eens er wat mee gaan kloten ook net wat jezelf al aangeeft ook dadelijk met die 4 chids wil ik alles goed voor elkaar hebben en Oscam bied dan net toch een beetje meer dan inmiddels het doodgebloede CCcam
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Isabella,

 

Bij zappen zal de kans niet onwaarschijnlijk zijn dat beeld uitvalt en gedurende enige tijd geen beeld. Dus opnames waardeloos.

Bij alleen 4 opnemen zou het moeten kunnen, maar net zoals dhr. Tensen doet vermoeden (max 4 programma's). Dus ja het kan werken maar dan niet vaak zappen of te snel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou bv dat CCcam niet de card kan updaten van chid-lock 2 naar chid-lock 4 (processed niet alle emm's van CDS)

long ecm's zoals gebruikt door oa tntsat kan cccam ook niet aan.

CCcam is dood en closed source, oscam is opensouce en wordt op structurele basis aan gewerkt en geupdated.

 

ik heb me nooit echt in oscam verdiept, CCcam is als je een beetje oplet,, en goed leest logisch en best wel te volgen ,, geldt dit ook voor oscam?

LID SINDS 2001 !!!

OpenPLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

k wens in de woonkamer een HTPC neer te poten met een 4-voudige tuner en één CI-slot dat wordt gedeeld over deze 4 tuners.

Bij mijn weten kan dat sowieso niet.

Een CI slot veronderstelt toch een hardwarematige CAM ?

Oscam en CCcam zijn nu net softcams.

Zo'n hardware CAM zal één of 2 kanalen tegelijk kunnen decoderen, maar niet 4 tegelijk, of het moet al een super CAM zijn.

Tenzij je met CI slot bedoelt, een kaartlezer, en dan een softwarematige oplossing à la oscam of cccam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een paar berichten terug staat een link

 

Verwijzing naar Pli.

Via die vertaling raak ik eerder de wg kwijt dan dat ik wat vindt.....

Vandaar een how to in NL over oscam....

En misschien niet meteen een link richting een onsnapbare draad, waar alleen experts uit kunnen komen.

Jip en Janneke taal is genoeg...

Zoals ik las van paraplu, cccam is dood en oscam leeft, lijkt me dan wel wat ...Om daar tijd in te stoppen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik las van paraplu, cccam is dood en oscam leeft, lijkt me dan wel wat ...Om daar tijd in te stoppen...

Als je iets wilt komt het je niet aanwaaien dan zal je er ook de tijd en energie in moeten steken,dit zou al een begin kunnen zijn ,maar als je het nog gemakkelijker wilt , veel succes. aangepast door greevels
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als ik het goed begrijp dan wordt mijn kaart wel ge-update met OScam (naar 4 zenders gelijktijdig decoderen) en met CCcam niet? Dus als ik OScam gebruik in mijn VU+ Duo en een nachtje laat draaien is mijn kaart ge-update? Ik weet geen andere manier om de kaart te updaten. Ik ken niemand met een gecertificeerde ontvanger. Op de lokale electronica zaak na die SAT "erbij" doet.

VU+ Duo + Multytenne 45

Meestal met de laatste PLi

Pana TH-42PV70

XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als ik het goed begrijp dan wordt mijn kaart wel ge-update met OScam (naar 4 zenders gelijktijdig decoderen) en met CCcam niet? Dus als ik OScam gebruik in mijn VU+ Duo en een nachtje laat draaien is mijn kaart ge-update? Ik weet geen andere manier om de kaart te updaten. Ik ken niemand met een gecertificeerde ontvanger. Op de lokale electronica zaak na die SAT "erbij" doet.

 

Hier zowat hetzelfde probleem ; ken veel tvv gebruikers , maar niemand een cam of die broldozen van hun .

 

Maar toch , kan er echt niet mee lachen dat ze zonder schriftelijke te vragen toestemming met mijn eigendom gaan knoeien ( kaart gekocht aan 79 € , mijn eigendom dus ! ). Dus ik verwacht van tvv 2 extra kaartjes gratis met het toppakket op zoals op de hoofdkaart . Dan doek ik huisnetwerk wel op , iedere box z'n eigen kaart .

aangepast door smoking

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je iets wilt komt het je niet aanwaaien dan zal je er ook de tijd en energie in moeten steken,dit zou al een begin kunnen zijn ,maar als je het nog gemakkelijker wilt , veel succes.

 

Bedankt..voor je steun..

 

Ik heb mijn box al RUIM een half jaartje....

Dus tijd erin heb ik zeker....

Dagen druk met cccam...

Image updaten enz enz..

Fora's lezen en bannen krijgen omdat je teveel vraagt...

Het kastje al snappen na enkele weken....

 

Dus makkelijk nee hoor....

 

Alleen is google translate is echt niet goed in technische woorden vertalen......

En vandaar mijn vraag...[ waar een forum volgens mij voor bedoeld is ]

 

er zijn ook mensen die je een pm sturen met hele leuke info dus toch bedankt allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...