Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten


Radio zenders op AM/FM kun je in je huis op onbeperkt veel radio toestellen ontvangen en luisteren.

Analoge Radio/TV via de kabel kun je op een onbeperkt aantal tv's en radio/s ontvangen en kijken en luisteren

Waarom wordt je dan de vrijheid ontnomen voor digitale televisie via de schotel ?

aangepast door edkedk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een contract aangegaan met CD met de toen geldende voorwaarden. Die voorwaarden blijven voor mij (en voor CD) gelden toch, dus een tussentijdse wijziging in de voorwaarden is volgens mij dan ook niet van toepassing op mij ?

Of moet ik zelf elke week de nieuwe voorwaarden downloaden en printen ? Dat zou toch van de zotte zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel simpelnedkedk

 

Dat heet geld wilen verdienen, zo simpel is het. Deze maatregel wordt ingevoerd met het argument het commercieel sharen te willen beeindegen, daar zal niemand met goede wil bezwaar tegen willen maken. Echter dat men daarmee gelijktijdig een extra geldstroom wilt bewerkstelligen dat wordt niet gemeld. Want daar zullen maar weinigen in mee gaan.

 

Vandaar ook onze reactie en de oproep om jullie stem te laten horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of het nu een eerlijke zaak is of niet, laten we hopen dat het een goed einde gaat krijgen en anders is het misschien wel zo verstandig dat we misschien een topic kunnen maken om een oplossing te vinden ? Oscam configs ofzo op zich is dat toch niet illegaal ?

 

Met werkende configs ? en bedoel het dan niet om te sharen maar wel om zodoende niet op zwart te gaan als je teveel chids aanspreekt of teveel en te snel zapt ?

aangepast door greevels
Link naar reactie
Delen op andere sites

Of het nu een eerlijke zaak is of niet, laten we hopen dat het een goed einde gaat krijgen en anders is het misschien wel zo verstandig dat we misschien een topic kunnen maken om een oplossing te vinden ? Oscam configs ofzo op zich is dat toch niet illegaal ?

 

Met werkende configs ? en bedoel het dan niet om te sharen maar wel om zodoende niet op zwart te gaan als je teveel chids aanspreekt of teveel en te snel zapt ?

 

Kan mij nog herinneren dat juist die cam-emulator topics hier van het board verdwenen zijn....

aangepast door sattools

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees net ook in andere topic op dit forum dat iemand schrijft

 

De kaart wordt enkel geupgrade in een off. erkende Satelliet receiver (Philips ? M7 SAT801 etc ...) Ik kon met geen enkele mogelijkheid een TV VL / TéléSat upgraden in een Dreambox, Technomate, Topfield met of zonder ci-module , CCcam, Oscam....

 

Dat wordt dus nog een gekloot voor iedereen met geen erkende ontvanger van CD zelf

aangepast door greevels
Link naar reactie
Delen op andere sites

Of het nu een eerlijke zaak is of niet, laten we hopen dat het een goed einde gaat krijgen en anders is het misschien wel zo verstandig dat we misschien een topic kunnen maken om een oplossing te vinden ? Oscam configs ofzo op zich is dat toch niet illegaal ?

 

Met werkende configs ? en bedoel het dan niet om te sharen maar wel om zodoende niet op zwart te gaan als je teveel chids aanspreekt of teveel en te snel zapt ?

 

ik denk dat dit ilegaal gaat zijn,,want de beperking is een X aantal kanalen en jij wil nu een config publiek maken die dan die beperking tegen gaat,,

en ik denk dat de mods het daar niet mee eens zullen zijn,,en CD ook niet,,

LID SINDS 2001 !!!

OpenPLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat dit ilegaal gaat zijn,,want de beperking is een X aantal kanalen en jij wil nu een config publiek maken die dan die beperking tegen gaat,,

en ik denk dat de mods het daar niet mee eens zullen zijn,,en CD ook niet,,

Nee dat wil ik niet, ik heb toch maar 1 kaart ? kijk het is niet verboden neem ik aan voor huiselijk gebruik een softcam als Oscam te draaien en die zo te configgen dat je maar 4 zenders toelaat op je smartcard zodoende je kaart niet op zwart gaat. dat iemand dit voor andere doeleinden gaat gebruiken dan is toegestaan ,dat is zijn eigen verantwoordelijkheid toch ? aangepast door greevels
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...