Henk007 Geplaatst: 12 december 2011 Geplaatst: 12 december 2011 Ik durf nu al te vertellen dat CDS dit verhaal gaat verliezen want de oplossingen zijn eral . Zoals de oplossing er al is voor Telesat welke oplossing is er voor telesat dan ?
Toppers Geplaatst: 12 december 2011 Geplaatst: 12 december 2011 Ik durf nu al te vertellen dat CDS dit verhaal gaat verliezen want de oplossingen zijn eral . Zoals de oplossing er al is voor Telesat Welke oplossingen en waar te vinden ? ("leesvoer")
satede Geplaatst: 12 december 2011 Geplaatst: 12 december 2011 ja ik ben ook benieuwd The birdman has left the building
Frankly Geplaatst: 12 december 2011 Geplaatst: 12 december 2011 (aangepast) In de mail staat dat als je een netwerk gebruikt om te op verschillende kamers naar elders opgenomen programma's vanaf een NAS te kijken ja ook hinder gaat ondervinden. Hoe en in welke mate dan? 12 december 2011 aangepast door Frankly
edkedk Geplaatst: 12 december 2011 Geplaatst: 12 december 2011 Mooi he, dingen roepen zonder voldoende technische kennis Je had mij ook wel even uit mogen leggen hoe het precies zit. Domme vragen bestaan niet.
edkedk Geplaatst: 12 december 2011 Geplaatst: 12 december 2011 (aangepast) Radio zenders op AM/FM kun je in je huis op onbeperkt veel radio toestellen ontvangen en luisteren. Analoge Radio/TV via de kabel kun je op een onbeperkt aantal tv's en radio/s ontvangen en kijken en luisteren Waarom wordt je dan de vrijheid ontnomen voor digitale televisie via de schotel ? 12 december 2011 aangepast door edkedk
edkedk Geplaatst: 12 december 2011 Geplaatst: 12 december 2011 Ik ben een contract aangegaan met CD met de toen geldende voorwaarden. Die voorwaarden blijven voor mij (en voor CD) gelden toch, dus een tussentijdse wijziging in de voorwaarden is volgens mij dan ook niet van toepassing op mij ? Of moet ik zelf elke week de nieuwe voorwaarden downloaden en printen ? Dat zou toch van de zotte zijn.
joop001 Geplaatst: 12 december 2011 Geplaatst: 12 december 2011 Heel simpelnedkedk Dat heet geld wilen verdienen, zo simpel is het. Deze maatregel wordt ingevoerd met het argument het commercieel sharen te willen beeindegen, daar zal niemand met goede wil bezwaar tegen willen maken. Echter dat men daarmee gelijktijdig een extra geldstroom wilt bewerkstelligen dat wordt niet gemeld. Want daar zullen maar weinigen in mee gaan. Vandaar ook onze reactie en de oproep om jullie stem te laten horen.
greevels Geplaatst: 12 december 2011 Geplaatst: 12 december 2011 (aangepast) Of het nu een eerlijke zaak is of niet, laten we hopen dat het een goed einde gaat krijgen en anders is het misschien wel zo verstandig dat we misschien een topic kunnen maken om een oplossing te vinden ? Oscam configs ofzo op zich is dat toch niet illegaal ? Met werkende configs ? en bedoel het dan niet om te sharen maar wel om zodoende niet op zwart te gaan als je teveel chids aanspreekt of teveel en te snel zapt ? 12 december 2011 aangepast door greevels
sattools Geplaatst: 12 december 2011 Geplaatst: 12 december 2011 (aangepast) Of het nu een eerlijke zaak is of niet, laten we hopen dat het een goed einde gaat krijgen en anders is het misschien wel zo verstandig dat we misschien een topic kunnen maken om een oplossing te vinden ? Oscam configs ofzo op zich is dat toch niet illegaal ? Met werkende configs ? en bedoel het dan niet om te sharen maar wel om zodoende niet op zwart te gaan als je teveel chids aanspreekt of teveel en te snel zapt ? Kan mij nog herinneren dat juist die cam-emulator topics hier van het board verdwenen zijn.... 12 december 2011 aangepast door sattools Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.
greevels Geplaatst: 12 december 2011 Geplaatst: 12 december 2011 (aangepast) Lees net ook in andere topic op dit forum dat iemand schrijft De kaart wordt enkel geupgrade in een off. erkende Satelliet receiver (Philips ? M7 SAT801 etc ...) Ik kon met geen enkele mogelijkheid een TV VL / TéléSat upgraden in een Dreambox, Technomate, Topfield met of zonder ci-module , CCcam, Oscam.... Dat wordt dus nog een gekloot voor iedereen met geen erkende ontvanger van CD zelf 12 december 2011 aangepast door greevels
greevels Geplaatst: 12 december 2011 Geplaatst: 12 december 2011 Kan mij nog herinneren dat juist die cam-emulator topics hier van het board verdwenen zijn.... Misschien kunnen ze ze er weer opzetten.
pipokoeie Geplaatst: 12 december 2011 Geplaatst: 12 december 2011 Of het nu een eerlijke zaak is of niet, laten we hopen dat het een goed einde gaat krijgen en anders is het misschien wel zo verstandig dat we misschien een topic kunnen maken om een oplossing te vinden ? Oscam configs ofzo op zich is dat toch niet illegaal ? Met werkende configs ? en bedoel het dan niet om te sharen maar wel om zodoende niet op zwart te gaan als je teveel chids aanspreekt of teveel en te snel zapt ? ik denk dat dit ilegaal gaat zijn,,want de beperking is een X aantal kanalen en jij wil nu een config publiek maken die dan die beperking tegen gaat,, en ik denk dat de mods het daar niet mee eens zullen zijn,,en CD ook niet,, LID SINDS 2001 !!! OpenPLi
greevels Geplaatst: 12 december 2011 Geplaatst: 12 december 2011 (aangepast) ik denk dat dit ilegaal gaat zijn,,want de beperking is een X aantal kanalen en jij wil nu een config publiek maken die dan die beperking tegen gaat,, en ik denk dat de mods het daar niet mee eens zullen zijn,,en CD ook niet,, Nee dat wil ik niet, ik heb toch maar 1 kaart ? kijk het is niet verboden neem ik aan voor huiselijk gebruik een softcam als Oscam te draaien en die zo te configgen dat je maar 4 zenders toelaat op je smartcard zodoende je kaart niet op zwart gaat. dat iemand dit voor andere doeleinden gaat gebruiken dan is toegestaan ,dat is zijn eigen verantwoordelijkheid toch ? 12 december 2011 aangepast door greevels
funkyduck Geplaatst: 12 december 2011 Geplaatst: 12 december 2011 Maarre, waarom moet ik mijn kaart niet updaten? Ik begrijp overigens dat in de Smartwi dat ding niet update?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen