Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten


dat vind ik ook vreemd,,

ik heb met mijn abo volgens mij 2 jaar geleden een mogelijkheid gehad om een CD ontvanger te krijgen ,,

gratis,,ik had dit aanbod omdat ik een dreambox heb toen afgeslagen,,

en toch heb ik die toch gekregen,,nooit wat voor betaald ,,

 

Hebben ze je natuurlijk toegestuurd om je kaart van 2 naar 4 kanalen te kunnen upraden.

Regeren is vooruitzien en dus wist CD het toen al. :tired:

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat verhaal van upgraden wat niet met cccam zou kunnen is echt onzin.

want dat kan namelijk wel . ik heb zelf een telesat kaart via cccam lopend, en kan gewoon 4 kanalen tegelijkertijd kijken.

gewoon update aanzetten !

Wat gebeurt er dan bij 5 kanalen. Alles zwart ? En kan je daarna met cccam nog steeds 4 kanalen kijken of zijn het er dan nog maar 2 ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik ervan begrepen heb zorgt de aanvraag van 1 extra kanaal ervoor dat alles op zwart gaat, dus ook de kanalen die nog net binnen de marge zaten!

Dit gedrag, het sturen van alleen maar foute controlwords blijft de kaart volhouden totdat je weer binnen de grenzen kanalen opvraagt aan de card.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik ervan begrepen heb zorgt de aanvraag van 1 extra kanaal ervoor dat alles op zwart gaat, dus ook de kanalen die nog net binnen de marge zaten!

Dit gedrag, het sturen van alleen maar foute controlwords blijft de kaart volhouden totdat je weer binnen de grenzen kanalen opvraagt aan de card.

OK bedankt. Het is dan niet zo dat je bij overschrijding telkens weer de gecertificeerde sat ontvanger moet bovenhalen om de kaart te updaten zodat je terug 4 kanalen hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wat ik ervan begrepen heb zorgt de aanvraag van 1 extra kanaal ervoor dat alles op zwart gaat, dus ook de kanalen die nog net binnen de marge zaten!

Dit gedrag, het sturen van alleen maar foute controlwords blijft de kaart volhouden totdat je weer binnen de grenzen kanalen opvraagt aan de card.

 

Het zou niet zo erg zijn als het versturen van foute cw's alleen gedaan werd naar de aanvrager die net over de grens gaat. Met name door wat zappen je opnames om zeep helpen zo dat gaat M7 geen blije klanten opleveren denk ik, en da's ook precies waar ik me straks aan ga lopen ergeren. Houden ze straks alleen maar klanten over met flips gecertificeerde boxjes, daarmee loop je geen enkel risico. Vraag is alleen of men dan nog bestaansrecht heeft in belgie en nl...

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...