Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Ik vertrouw dat zootje niet meer.

 

Ik heb ze nog nooit vertrouwd ! Maar dat schijnt zo bij meerdere providers voor te komen dat klanten worden voorgelogen en achteraf rechten worden ontnomen zoals tv kanalen die plots niet meer worden doorgezet. :cry:

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites


@VriezeNet®,

 

Satelliet tv zal nóóit op zijn retour zijn. Geen één kabelfirma zal bijv. een zender als Timboektoe aan het abonnement toevoegen voor 1 klant.

Dus wat doet die klant, die zet een schotel. En als het glasvezel is voor internet, dan kan, als deze zender zo te ontvangen zou zijn, de boel ook ingewikkeld worden.

Dan moet je al een laptop hebben, die je dan weer middels een HDMI kabeltje op je flatscreen aansluit.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

of je nu cccam gebruikt of oscam, tv-vlaanderen is NU aan het kloten op alle kaarten.

ik heb hier al 10 telefoontjes gehad van oudere mensen die een gecertificeerde ontvanger hebben, op vtm hd, 2B, VT4 overal continue freezes en/of geen beeld.

ook niet in cccam of oscam, dus het maakt niet uit wat je hebt.... ze zijn aan het prutsen !

 

doe het tenminste goed TV-vlaanderen, want jullie eigen ontvangers zijn ook aan het flippen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op TvVlaanderen is het actief ja, het is ineens heel anders tv kijken en opnemen nu moet je bij alles wat je doet nadenken ,

 

Het leuke is er op deze manier wel een beetje vanaf

 

Ze komen er wel achter bij M7. Dat kon ze wel eens meer geld kosten als dat het oplevert,

Als ik problemen krijg met kijken/opnemen/zappen, ligt de opzegbrief al klaar...

Ik wil gewoon kunnen kijken zonder regelmatig allerlei truukjes te moeten uithalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmm, net mn ouders aan de lijn gehad.

Hebben een gewone TVV kaart en een officiële ontvanger en die begint raar te doen.

TVV ah testen?

 

De puinhoop kan me niet groot genoeg worden :mad:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmm, net mn ouders aan de lijn gehad.

 

enkel je ouders??? prijs je gelukkig, hier al de teller op 17 mensen, 3 met vu duo, pech voor hen zou je zeggen, maar die andere 14 zijn officiële ontvangers!

mag ik het gaan uitleggen waarom ze geen beeld of amper beeld hebben... omdat Tv-vlaanderen aan het prutsen is mijnheer, mevrouw....

man man

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...