Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten


Wel een voordeel hebben we, als ze bij M7 iets doen dan lezen ze hier mee....hopelijk zien ze dus dat ze met een probleem zitten vandaag bij hun updates en doen ze der iets aan :whistle:

aangepast door SatMann
Link naar reactie
Delen op andere sites

NL is aan de beurt normaal 2de week van 2012, geniet nog maar nu het kan :sick::whistle:

 

Vertrouw daar maar niet teveel op. Bij die gasten weet je het maar nooit. Ze zijn hier errrug snel mee met invoeren. Alsof er geen openstaande problemen meer zijn. Oplossen van een probleem duurt over het algemeen een eeuwigheid.

aangepast door Lurkertje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat we redneck eyeball het best kunnen vragen. als tv-vlaanderen man zal hij wel beter weten wat of hoe en misschien toch die impuls hebben om gewoon te zeggen : het is bij ons het probleem of : de update loopt...

 

dat die er komt okey, maar de gewone klanten met tv-vl apparatuur zonder zetten of problemen bezorgen dat doe je niet hé :confused:

Link naar reactie
Delen op andere sites

tvv vlaanderen doet het hier weer, was een storing bij tvv zelf, lag niet aan de kaart

Niks storing, het anti-cardshare middels is echt wel actief!

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wilde net kijken of er ergens verslag werd gedaan van een aanslag die is gepleegd op en kerstmarkt in Luik.

Zover bekend nu twee doden, er gegooid met handgranaten en er is geschoten, een van de daders heeft waarschijnlijk zelfmoord gepleegd.

aangepast door sattools

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch

Niks storing, het anti-cardshare middels is echt wel actief!

 

Als dit zo zou zijn??En de "problemen"zouden zijn opgelost??Freezes - slecht zappen geheel geen beeld??

 

Dan gaat CD ook wel binnen een paar dagen over...waarom zouden ze dit niet doen????Bij TVV werkt het toch immers ook?

 

 

Gr.Merkedesch

 

ik heb trouwens mijn kaart nog steeds niet aan het draaien??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe weet u dat, vertel, mijn kaart loopt als een zonnetje

Ervaringen uit de praktijk.

aangepast door sattools

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...