Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Is het al bekend hoeveel (bij benadering) van de voorbeeld brieven er verzonden zijn?

Zijn er ook al mensen die een ontvangst bevestiging hebben gekregen na het verzenden van hun brieven (heb ik dus nog niet ontvangen)?

Link naar reactie
Delen op andere sites


wat raar is dat wij dus geen brief kregen van hun maatregelen.. dat lijkt mij wel heel straf...beperken en laten dat niet weten. :crazy:

 

Krijgen jullie geen nieuwsbrief?

 

Wij wel, alleen komen ze nooit in onze mailbox omdat de administratie bij CanalDigitaal een puinzooi is. Koppeling tussen smartcardnummer en email adres hebben ze verklooit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan bevestigen dat Tvv het anti cs ingeschakeld heeft.

Het is hier ook van toepassing.

Heb geen beeld meer vanaf 5 kanalen tegelijk.

Steek ik de kaart enkel in een dreambox dan geeft die weer beeld na 1 minuut.

Daarna weer in de server en weer op zwart na 5 kanalen

 

0000 MANAGMENT : 2012-02-11

006c TV VLAANDEREN : 2012-02-13

 

De update van 006c heeft het gedaan hier want de 0000 had ik reeds een week of 2 staan op die datum.

aangepast door Hyllit
Link naar reactie
Delen op andere sites

dus eigenlijk stuurt CD/TVV ons nu de boodschap dat iedereen die een eigen kaart heeft en daarvoor een abonnement betaald zich aan problemen mag verwachten indien ze de door hun eenzijdig vastgelegde limieten overschrijden.

wie geen problemen wil, die haalt zijn kaart uit de lezer en die stapt over naar een CS netwerk, want die zijn slim genoeg om die limieten te omzeilen.

beiden combineren heeft ook geen zin, aangezien de lokale kaart valse CW's gaat afgeven die het beeld op zwart zetten, ook al ben je bijkomend verbonden met een CS netwerk.

conclusie : beste oplossing = kaart eruit, abbo opzeggen en overstappen naar CS netwerk.

of hoe een bedrijf zichzelf naar de afgrond helpt.

  • Like 1

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wie geen problemen wil, die haalt zijn kaart uit de lezer en die stapt over naar een CS netwerk, want die zijn slim genoeg om die limieten te omzeilen.

Ik zou daar niet te hard op rekenen...

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wie geen problemen wil, die haalt zijn kaart uit de lezer en die stapt over naar een CS netwerk, want die zijn slim genoeg om die limieten te omzeilen.

beiden combineren heeft ook geen zin, aangezien de lokale kaart valse CW's gaat afgeven die het beeld op zwart zetten, ook al ben je bijkomend verbonden met een CS netwerk.

conclusie : beste oplossing = kaart eruit, abbo opzeggen en overstappen naar CS netwerk.

of hoe een bedrijf zichzelf naar de afgrond helpt.

 

Maar de grote vraag blijft zeker voor kleine pakketjes als TVV . Telesat en Canal Digitaal of die grote cardshare servers wel hierin gaan investeren en als ze dat al doen zijn ze er nu zeker nog niet op voorbereidt , voor hun verandert er ook veel en ik verwacht eerder dat ze die pakketten schrappen dan dat ze er in gaan investeren

 

Maar dat is even afwachten

aangepast door greevels
Link naar reactie
Delen op andere sites

kan iemand mij even bevestigen dat kaarten die nog geen update hebben gehad meer dan 4 zenders doen?

 

Ik had namelijk net die indruk met CCcam of de anti-cs stond ineens weer uit

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...