Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Hier van het zelfde . rond 1730 vie de sab uit , ook de vu , met kaart in . Nu op vu geen beeld ùaar op sab wel nu kaart daarin zit . ben tvv klant . Toffe manier van zakendoen . Hopelijk krijgen we nog een winter en heeft die afgedankte bankkaart nog een doel in z'n vervuilend leven . Of TVV moet me 2de kaartje gratis geven met het hoofdabbo voor het zelfde gezin of anders 1.5 jaar betaal ik ineens , en buiten ermee . FTA dvb-t , sat fta en analoge kabel ( dat laatste jammer genoeg ) .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier op de sab ook goed nu , kaart tot 03/02 goed , maar kaart in vu en over eigen netwerk , 2 chids al teveel . Originele gecastreerde waardeloze doos heb ik niet , dus byebye zegt een klant !.

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Als de kaart is bijgewerkt, werkt ook CCcam met maximaal vier zenders."

 

Vreemd,mijn TVV kaart werkt gewoon t/m 4x,en zit alleen in de DM8000,bovenste slot met CCcam.

 

Dus meer dan 2x.

 

Hier ook in een smartreader die aan de DM800 hangt. (CCcam 2.2.1) 4 zenders opnemen kan, zap ik naar een 5e zender word alles zwart..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach wat ze sturen boeit niemand , maar ongevraagd en zonder toestemming iemand z'n eigendom manipuleren ( 79 € voor die ijskrabber !!!!!! ) , dat gaat erover ! .

aangepast door smoking

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ik over die smartkaart terug denk was er ook niet in eerste instantie dat CD gewoon geld in rekening bracht na veel kommentaar er later een vrijwillege bijdrage van 50 ballen van maakte en probeerde los te peuteren je moest heel goed de tekst van de acceptgiro lezen om te zien dat het om een vrijwillege bijdarge ging en het dus geen rekening was. Wie weet dat nog?

En dan nu bedenken ze weer een aktie zodat de betalende klant de dupe is van iets waar wij niets aan kunnen doen.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus 5 kanalen tegelijk? Dat red ik hier niet of moet nu sinds net veranderd zijn. Kaart zit in dreambox 8000 en heeft afgelopen tijd alleen op cccam 2.2.1 gezeten Niet in de phillips of via oscam

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Als de kaart is bijgewerkt, werkt ook CCcam met maximaal vier zenders."

 

Vreemd,mijn TVV kaart werkt gewoon t/m 4x,en zit alleen in de DM8000,bovenste slot met CCcam.

 

Dus meer dan 2x.

 

Hier niet meer... blijft zwart... ook dm8000... miljaar eh..

dm800hd, dm8000, wdtv live, multytenne 45 twin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor de grap op de kaart in de slaapkamer, de emm updates uitgezet.

Mijn management en canal digitaal lopen tot :

 

0000 MANAGMENT : 2012-02-11

006a CANALDIGITAAL : 2012-02-03

 

Als ik geen update doorlaat, neem ik aan ook geen verandering ;)

Draai CCcam, geen update voorlopig geen gemier ??

 

Tzt moet ik natuurlijk ook de update krijgen, om beeld te houden ...

 

 

Verder heb ik nog een good old irdeto2 kaart .... wordt straks tijdelijk goud waard ... :grin:

aangepast door Dennis Spoelstra
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...