Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

De winkelier zet toegangscontrole in bij de deur, je mag nog maar met een tas naar binnen.

 

Om in die analogie te blijven: En je bent gewend om daar 8 broden af te nemen, tegen een van tevoren afgesproken bedrag.

Nee, zegt de winkelier vervolgens ineens, u mag in het vervolg nog maar 4 broden tegelijkertijd afnemen.

Je kunt dan klaarblijkelijk lu**en als brugman over de eerder gemaakte afspraken, maar die afspraak wordt eenzijdig opgezegd.

Terwijl je wel voor 8 broden moet blijven betalen. Tsja, dan moet de winkelier niet vreemd opkijken als ik ergens anders "brood ga kopen"

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

vGNP, Canaldigitaal heeft altijd aangegeven, dat ze alleen de werking van gecertificeerde apparatuur garanderen.

Dat is de afspraak, in deze vergelijking.

 

(Waarbij wederom de opmerking gemaakt moet worden, dat daarmee beeld ook niet gegarandeerd is.)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vGNP, Canaldigitaal heeft altijd aangegeven, dat ze alleen de werking van gecertificeerde apparatuur garanderen.

Dat is de afspraak, in deze vergelijking.

 

(Waarbij wederom de opmerking gemaakt moet worden, dat daarmee beeld ook niet gegarandeerd is.)

Prima maar klanten met een smartwi hebben ook problemen en die hebben ze in het verleden geadviseerd omdat toen nog geen tweede kaart geleverd kon worden. En dan heb je 3 Philips bakken met een twintuner en dan gaat het dus ook mis.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan heb je recht van spreken, wie weet, of je dan van CD meer rechten kunt krijgen.

 

In het verleden kregen de eerste HD klanten een bepaalde HD zender niet vrijgeschakeld op hun kaart.

Dat is toen met argumenten bij CD op tafel gelegd, waarna die klanten alsnog toegang kregen tot die HD zender.

 

Wie weet of ze voor deze groep in dit geval een aanpassing van het ingevoerde systeem gaan doorvoeren

Misschien stellen ze na overleg voor deze groep wel een extra kaart beschikbaar.

Je kan bij webcare je probleem voorleggen,en kijken of je er in overleg uitkomt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voila kaart buiten en weg ermee,weg die troep van TV Vlaanderen

Morgen zijn ze terug een fullabbo kwijt en een tweede kaart

 

gelukkig heb ik nog telenet met voetbalabbo daar heb je nooit probs mee

aangepast door thierry

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij wil CD dat je de update doet op een gecertificeerde ontvanger zodat de meesten de lock op 4 chids op de kaart hebben.

Diegene die CCcam gebruikt heeft volgens mij helemaal geen limiet van 2 zenders want ik kan 2 zenders opnemen en nog een andere kijken via 1 schotel.

Dus ik denk ook dat je juist NIET die update moet doen, anders weet je zeker dat er een lock op komt

Ze willen gewoon iedereen bang maken dat je nu maar 2 zenders tegelijk hebt en door de update 4.

Maar standaard heb je volgens mij onbeperkt, en na de update is het max. 4.

 

Of zou dat niet zo werken ?

 

Ik lees inderdaad ook nergens wanneer en hoe de update met de beperking naar 2 komt (en komt door wel door CCcam?), alleen dat je een officiële ontvanger nodig zou hebben om de beperking weer naar 4 te krijgen. Het klinkt mij ook in de oren dat men je probeert over te halen je kaart in een officiële ontvanger te doen, zodat je de update krijgt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er is geen update naar slechts 2 zenders, die functie zit standaard in de kaart en hoeft alleen maar aangezet te worden.

Wil je van 2 naar 4 zenders moet de standaard sw van de kaart veranderd worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand z'n eigendom manipuleren zonder schriftelijke toestemming ook niet , als dit origineel 2 zenders was hadden zedit maar zo moeten laten ! .

 

Dit doet m7 . dus ik verwacht voor elke ontvanger binnen zelfde gezin een kaartje met ganse abbo op ( zoals hoofdkaart ) . en tja gaat dit niet hop naar een paysever .

aangepast door smoking

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

@smoking, Iets zegt mij, dat je een probleem hebt, waarvoor geen oplossing gaat komen.

Ik ben bang dat voor jouw persoonlijke behoefte CD geen oplossing heeft.

 

Je zal inderdaad op zoek moeten gaan naar een andere aanbieder, of met extra kaarten moeten gaan werken.

 

Wat ga je trouwens doen, wanneer die pay server plotseling geen beeld meer geeft?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iets zegt mij, dat je een probleem hebt.

 

Wat ga je trouwens doen, wanneer die pay server plotseling geen beeld meer geeft?

 

Een probleem zeer zeker , ik heb sie kaart gekocht . En pay server of niet . voor tvv tijdperk enkel dvbt hier , c ook , maar die box heel snel terug in de verpakking na INDI debacle .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is geen update naar slechts 2 zenders, die functie zit standaard in de kaart en hoeft alleen maar aangezet te worden.

Wil je van 2 naar 4 zenders moet de standaard sw van de kaart veranderd worden.

 

Maar dat aanzetten gaat toch ook via een EMM neem ik aan? Als het zo simpel is en deze functie altijd al in de Seca3 kaart zit, snap ik niet waarom dit niet eerder is gedaan. Omdat men niet eerder de update klaar had, om dit weer naar 4 te krijgen? En waarom zit de beperking naar 4 dan niet standaard in de Seca3 kaart en zetten ze die niet aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...