Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Bij CD kan je nog wel eens in overleg gaan met hun webcare afdeling en dan tot een oplossing komen, maar met tvv heb ik geen ervaring.

Je kan proberen of je kan doordringen tot iemand die beslissingen kan nemen, en hem je probleem voorleggen.

Niet geschoten is altijd mis.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

DBdrug schreef:

Als het zo simpel is en deze functie altijd al in de Seca3 kaart zit, snap ik niet waarom dit niet eerder is gedaan.

 

 

Er zitten vermoedelijk nog veel meer mogelijkheden in deze kaart.

 

Een coderingssysteem heeft een levensduur, wanneer alles gekraakt is moet er op den duur een kaartwissel komen.

 

Daarom wordt er spaarzaam omgesprongen met het inschakelen van beperkingen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@smoking, Iets zegt mij, dat je een probleem hebt, waarvoor geen oplossing gaat komen.

Ik ben bang dat voor jouw persoonlijke behoefte CD geen oplossing heeft.

 

Je zal inderdaad op zoek moeten gaan naar een andere aanbieder, of met extra kaarten moeten gaan werken.

 

Wat ga je trouwens doen, wanneer die pay server plotseling geen beeld meer geeft?

foutje in board software?

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag ervan uit gaan, dat in principe elk aantal mogelijk is.

Wanneer je het systeem kraakt, kan jij ook die functie instellen.

 

En daarmee ben je dan weer bij af en is de klant weer de dupe, omdat er dan weer een kaartwissel of volgende beperkende maatregel getroffen wordt.

 

Wat er nu gebeurt wordt veroorzaakt door het fenomeen pay-server.

 

Er zijn satelliet aanbieders waar je alleen nog maar gepaarde kaarten aan een ontvanger hebt d.m.v. de boykey.

Dan is de vrije keuze van ontvanger ook meteen weg.

Dat wordt dus waarschijnlijk het volgende, gepaarde kaarten dan kun je wel meerdere kaarten voor weinig geld (inkl.slechte ontvanger)gebruiken.

Liggen te roepen dat je recht hebt om op tig ontvangers met 1 kaartje beeld zou moeten hebben gaat volgens mij niet werken.

Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanwege ik het STB pakket S2,heb ik nooit de behoefte gehad naar S3 over te stappen na herkaalde telefoontjes van CD.

Heb deze telkens vriendelijk afgewimpelt!!

 

Na de laatste tijd dit dit topic te hebben gevolgt heb ik vandaag zelf CD gebelt met de mededeling dat ik de laatste tijd veel hinder heb met het wel/geen beeld hebben en de vele freezes.Benn na medewerker doorverbonden naar de technische dienst.

 

Na een hoop heen en weer krijg ik overmorgen mijn nieuwe s3 kaart gratis zonder bij te tekenen voor 1 of 2 jaar en extra kosten en opwaardering van pakket alles netjes opgestuurt dus een STB kaart S3.

 

Ondanks ben ik ook gaan testen met een Cs TVV. CD en vele andere paketten waar ik zowel met zijn DM 8000 en Dm 600 kan opnemen en zappen wat ik wil zonder freezes of wat dan ook en perfect werkt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niks belet kudelski om de feiloze kaart in omloop te brengen , lukt dut niet is dit voor eigen rekening en draaien zij maar op voor de kosten . dit geeft niks af aan het beperkt abbo op tvv 2de kaart !... .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de fabricanten van de hobbydecoders snel een peloton hackers aansporen deze functie te doorbreken. Het betekent immers een terugval van de verkoop van hun decoders. Het zal een week, maand of jaar kunnen duren, maar alles wat je codeert kan gedecodeerdworden.

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik mag alleen hopen, dat de M-7 groep goed kijkt naar wat er in Belgie mis is gegaan.

Anders kunnen ze zich in Nederland warm aankleden, omdat er hier meer klanten zonder beeld kunnen komen te zitten.

 

In Belgie blijkt nu, dat na de nieuwe beperkingen ingeschakeld te zijn, nogal wat klanten problemen hebben op standaard ontvangers waar deze beperking eigenlijk geen invloed zou mogen hebben.

 

Het blijkt, dat die goedgekeurde ontvangers nog geen kaart update gehad hebben, en om een of andere reden daardoor op zwart gaan of volop freezes krijgen.

 

Ik snap nu, waarom CD aangeeft, dat je er verstandig aan doet, nu al je kaart te laten updaten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ceesv,

 

dat klopt.

ik heb deze avond 10 officiële ontvangers gedaan, en 5 geven totaal geen beeld, 2 freezen.

dus het klopt niet...

 

mensen zijn radeloos en janken tegen ons...het is toch een officiële mijnheer..waarom doet hij het dan niet?

 

wat moet je gaan zeggen?

 

bepaalde klanten vragen al of telenet of belgacom tv ook mooi beeld heeft, das dus jammer, ze gaan echt klanten verliezen, misschien niet veel, maar ze gaan er geen mee winnen ook.

 

het enige wat wij kunnen doen is aan de grote klok hangen dat er max 4 zenders mogen gecodeerd worden, want nergens op hun site nog op hun reclame op de radio hoor je daar 1 woord over...das ook nie fair.

 

toch leuk te zien dat tv-vl weer meeleest in dit topic en dan nog gewoon kijkt wat er mis loopt maar NIET reageert.... erg..erg....

ga nu eten en slapen, bedankt voor de gezellige avond gratis werken TV-vlaanderen.

vrouw is heel content en klanten nog meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt nog beter, ik bel naar TVV voor 2 extra kaarten... hebt u daar officiële tvv ontvangers voor ? nee! Dan kunnen wij u enkel een kaart+ CI verkopen aan 129€ X2.

Ik zeg, ik heb geen CI-slot op mijn ontvanger... TVV wil dus geen aparte kaartjes verkopen zonder dat je het serienummer van een tvv ontvanger vernoemt.

Schande !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt nog beter, ik bel naar TVV voor 2 extra kaarten... hebt u daar officiële tvv ontvangers voor ? nee! Dan kunnen wij u enkel een kaart+ CI verkopen aan 129€ X2.

Ik zeg, ik heb geen CI-slot op mijn ontvanger... TVV wil dus geen aparte kaartjes verkopen zonder dat je het serienummer van een tvv ontvanger vernoemt.

Schande !

 

Dit is al jaren zo , enkel een goedwillende satboer mij het kaartje verkocht zonder module . Nu voor tvv geld de zelfde regel als voor Telenetniet ? geen waardeloze opgedrongen rommel ! .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...