Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

een paar kaarten geconfigureerd en het werkt inmiddels 100%. ik ga nog wel ff testen met oscam, als ik sids dynamisch kunnen laten toewijzen is het nog mooier.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op cccam? of toch op oscam en wil je het delen met de rest hier?

 

 

een paar kaarten geconfigureerd en het werkt inmiddels 100%. ik ga nog wel ff testen met oscam, als ik sids dynamisch kunnen laten toewijzen is het nog mooier.

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren,

 

Ik heb daarnet alles omgeschakeld naar Oscam en heb dus geen CCcam server meer draaien.

Even wat getweaked aan de loadbalancer en het werkt als een juweeltje...

 

Ik kan me inbeelden dat, als een aantal gebruikers een pool vormen, dit quasi geen problemen zal geven voor eender welke kaart, als je de 3 ECM's per 10 seconden maar respecteert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@codx: Is zelfs niet echt nodig om SIDS dynamisch te laten toewijzen. Limiteer gewoon het aantal ECM's tot 3 per 10 seconden op de TVV lezer. Als je een pool van TVV kaarten hebt, dan zal hij automatisch (dmv de loadbalancer) leren welke kaart het snelst reageert en als deze kaart geen ECM's aanvaardt, gaat hij gewoon naar de volgende...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@codx: Is zelfs niet echt nodig om SIDS dynamisch te laten toewijzen. Limiteer gewoon het aantal ECM's tot 3 per 10 seconden op de TVV lezer. Als je een pool van TVV kaarten hebt, dan zal hij automatisch (dmv de loadbalancer) leren welke kaart het snelst reageert en als deze kaart geen ECM's aanvaardt, gaat hij gewoon naar de volgende...

Zou je mij die config kunnen sturen ook met die loadbalance ?

zo heb ik het staan

lb_weight = 1000

ratelimiteecm = 4

ratelimitseconds = 10

Cooldown = 5, 180

Link naar reactie
Delen op andere sites

@codx: Is zelfs niet echt nodig om SIDS dynamisch te laten toewijzen. Limiteer gewoon het aantal ECM's tot 3 per 10 seconden op de TVV lezer. Als je een pool van TVV kaarten hebt, dan zal hij automatisch (dmv de loadbalancer) leren welke kaart het snelst reageert en als deze kaart geen ECM's aanvaardt, gaat hij gewoon naar de volgende...

 

waarom 3 en geen 4?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je mij die config kunnen sturen ook met die loadbalance ?

zo heb ik het staan

lb_weight = 1000

ratelimiteecm = 4

ratelimitseconds = 10

Cooldown = 5, 180

 

loadbalance weight = 100 (of lager als je meerdere kaarten hebt)

ratelimit = 4

ratelimitsecs: 10

loadbalance mode =1 (fastest reader first)

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn kaart laten updaten 2x 14/02/2012 maar....via cccam-server amper 2 keer kijken ipv 4 deze avond ???

1x op dreambox en 1x op openbox, tja zal terug analoge kabel worden denk ik want receiver in living, keuken, slaapkamer, bureau en 2 kids: 6 dus.....

bye bye tv vaanderen, gelukkig betaal ik per maand, tvv doet een eenzijdige aktie, dat is contractbreuk wat mijn onmiddellijke opzeg rechtvaardigd !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de zaken bij de M7-groep niet zo rooskleurig zijn. Ze hebben daar een bord voor hun kop en willen dat niet inzien. Ze kunnen meer klanten trekken door hun pakketten goedkoper te maken en de klanten eens tegemoet te komen met hun wensen het is Kerst en nog De Beste Wensen voor 2012 .

 

Ze gaan een aanpassing doen in deze slechte tijd WE ZITTEN in een RECESSIE !!!!! iedereen moet nu op de centjes letten en ben je te duur dan lopen de klantjes keihard naar de concurent en tekent de M7-groep haar eigen doodvonnis.

 

Ik ga weer hobbyen aan mijn eigendom JAWEL een smartkaart van CANALDIGITAAL waar ik een flink bedrag voor neer heb getelt. Ik ben nu zover dat ik hem onder garantie weer terug stuur omdat er waarschijnlijk door hun geknoei de kaart een update heeft gehad waar ik niet om gevraagd heb ik heb niet eens een abonnement !!!.

 

Ja ik heb wat hak en breekwerk verricht aan de smartkaart (dat geef ik toe) maar als je een CI-startpakket + Smartkaart koopt dan staat er niet op de verpakking dat je dat niet mag doen en er word al helemaal niet vermeld dat de kaart op afstand aangepast kan worden. ik stop dat ding niet eens in een gecertificeerde ontvanger en toch is het mogelijk dat ze de kaart veranderen door een update te sturen..

 

Ik ga nog even verder hobbyen met mijn smartkaart gelukkig heb ik 2 JAAR GARANTIE op de smartkaart & de ci-module en wil graag iedereen in de toekomst blij maken met de bevindingen die kudelski in de kaart heeft verstopt dat zijn er nogal wat. Ik zie door de bomen het bos niet meer Maar de komende dagen gaat het weer hard waaien en dan vallen de bomen vanzelf om :).

 

Mazlzl

Avalon

aangepast door Avalon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast GhostWriter

Ik denk dat de fabricanten van de hobbydecoders snel een peloton hackers aansporen deze functie te doorbreken. Het betekent immers een terugval van de verkoop van hun decoders. Het zal een week, maand of jaar kunnen duren, maar alles wat je codeert kan gedecodeerdworden.

 

Nou het hoeft geen peloton te zijn....1 is al voldoende!!!

 

Dus W zet R even aan het werk ;)

 

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je nu eerst oscam installeren op de dreambox En welke versie staan meerdere

 

loadbalance weight = 100 (of lager als je meerdere kaarten hebt) Waar staat deze instellingen is oscam client of server of nog ergens anders

ratelimit = 4

ratelimitsecs: 10

loadbalance mode =1 (fastest reader first)

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...