Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten


Zou de telefoon bij TVV al overbelast zijn met klachten omdat de meeste mensen er pas gistravond achter zijn gekomen dat hun installatie niet meer (naar behoren) werkte volgens de berichten.

Alleen weet ik nog steeds niet welke gecertifceerde merken problemen geven en daar ben eigenlijk wel benieuwd naar.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

STOP!

 

Voor configuratie-instellingen van OSCAM of CCCAM voor intern gebruik t.b.v. de huidige maatregelen van CDS en TVV, een nieuw onderwerp met een duidelijke onderwerptitel in het juiste forum (bijvoorbeeld Dreambox)!

 

NIET MEER IN DIT TOPIC!

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

STOP!

 

Voor configuratie-instellingen van OSCAM of CCCAM voor intern gebruik t.b.v. de huidige maatregelen van CDS en TVV, een nieuw onderwerp met een duidelijke onderwerptitel in het juiste forum (bijvoorbeeld Dreambox)!

 

NIET MEER IN DIT TOPIC!

 

Bij deze nieuw onderwerp gestart in het dreambox forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen,

 

Gezien de ontwikkelingen en de verschillende meldingen hier, zou ik iedereen die nog geen gebruik heeft gemaakt van de brieven die voor jullie zijn opgesteld alsnog te gebruiken. Daarnaast zou ik iedereen die lid is van de consumentenbond (of de Belgische variant daarvan) willen vragen om deze club in te schakelen.

 

Voor de mensen die al gebruik hebben gemaakt van de brieven, kan ik melden dat men bij Consuwijzer blij is met de reacties.

 

Groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook zonder abbo komen er nog updates, als het abbo stop gezet is werken Ned 1/2/3 nog steeds meneer de hakker :)

 

Ik heb de kaart niet geregistreerd en als je goed leest had ik geen abonnement.

En toch komt er een update op de smartkaart en daar zit ik niet op te wachten ik heb hem niet gekocht voor dat doeleind.

 

Ik zou iedereen toch willen adviseren om de 3 voorbeeldbrieven te versturen naar de betreffende instanties hoe meer er geklaagd word hoe beter het effect. M7 (Canaldigitaal) krijgt op deze manier een negatieve reclame te verwerken en hier zullen ze niet bij gebaat zijn. Als er via de Forums zoveel geklaagd word en nieuwe klanten het internet raadplegen om zich van advies te voorzien van een nieuw aan te schaffen ontvangst installatie zullen ze wel 2 keer achter hun oren krabben om de beslissing te maken om met M7 (Canaldigitaal) in zee te gaan.

 

 

 

Gegroet

Avalon

aangepast door Avalon
Link naar reactie
Delen op andere sites

"wil graag iedereen in de toekomst blij maken met de bevindingen die kudelski in de kaart heeft verstopt dat zijn er nogal wat. Ik zie door de bomen het bos niet meer"

 

Mazlzl

Avalon

 

Er zitten inderdaad nog veel meer "valkuilen" in de kaart verstopt, en die zullen binnenkort ook nog wel geactiveerd gaan worden, daar kun je op wachten... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zitten inderdaad nog veel meer "valkuilen" in de kaart verstopt, en die zullen binnenkort ook nog wel geactiveerd gaan worden, daar kun je op wachten... ;)

hoe kun je dat nou zo stellen?

al die mogelijkheden zijn door de mannen die de programmatuur maken vooraf bedacht dus er is niets verstopt.

en het is een programmeerbaar chippie dat betekend dat ook nadien nog gewijzigde bevelen overneemt uit het signaal

ik zie het allemaal iets anders

de drempel van actie ondernemen t.o.v. het "zogenaamde verlies" nemen als provider is bereikt.

iedereen die zijn auto ziet wegrijden met een vreemde gast aan het stuur wordt overstuur! :crazy:

It's Over

Level42

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...