Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten


Men ging de kaart terug opnieuw activeren, en ik moest hem een uurtje op vt4 laten staan. En dan was alles terug zoals voordien.

Moest nog wel effe men ontvanger meegeven (dreambox) maar deed men helemaal niet moeilijk over.

 

 

dus als kaart geen update krijgt blijft ie op onbeperkt staan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kaart moet juist wel een update krijgen, dan zal het mechanisme terug uitgeschakeld worden?

 

Ben zelf ook razend benieuwd. Enkel gaat het toch zeker tot 21h duren eer ik thuis ben... Dus het zal nog effe wachten worden geblazen...

dm800hd, dm8000, wdtv live, multytenne 45 twin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik bedoel als die nooit een update gehad heeft (cccam blokt blijkbaar) blijft de

kaart op onbeperkt

 

na een update moet een downgrade komen om weer alles open te krijgen

 

tot daarstrax max 2 zenders, dan viel hij uit.

Heb nu effe snel remote liggen testen, met een paar streams open te zetten via de web interface. En ik zit nu op 3 en nog niet wegvallen...

 

Zal straks van de vrouw en de kids wel horen, of alle toestellen terug werken thuis.

Ik hou jullie op de hoogte!

 

btw kaart updates zijn nu beide 2012-02-14

dm800hd, dm8000, wdtv live, multytenne 45 twin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als dit mocht gebeuren dan is dat het hek van de dam dan word er ook nog eens onderling verschil gemaakt dat zou helemaal een afgang betekenen,dan hangt morgen iedereen aan de telefoon neem ik aan al hoop ik van harte dat het gaat lukken dan hang ik morgen ook aan de telefoon

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze zijn wel mooi aan het meelezen hier anders.

Ik kreeg tejuist al telefoon van tvvlaanderen, dat ze men post hebben gelezen hier, en dat de info die een collega van hun mij had meegegeven niet klopte.

En dus je effectief maar 4 kanalen max kunt zien.

dm800hd, dm8000, wdtv live, multytenne 45 twin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen hoor,

ik gebruikte "een analogie" die verkeerd over kwam over auto's stelen of misbruiken

ik ben zelfs helemaal voor die maatregels > niks hebben = niks delen

in het licht van een recente eu-gerechthof uitspraak, zal de beste aanbieder overleven, dat ze het nog steeds niet begrijpen is niet mijn probleem

 

ciao

 

ik mis iets,,welke uitspraak heb jij het nu over?

mvrgr

LID SINDS 2001 !!!

OpenPLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als mensen zeggen alleen maar zeggen het wordt nooit iets, dan wordt niets ooit iets. Dan liepen nu nog in ons nakie, wisten we niks van shaorma en was vliegen alleen voorbehouden aan vogels, vleermuizen en insecten.

 

Daarom ben ik zo gelukkig met eigenwijze, hen die tegen de stroom inzwemmen en hen die zich verenigen met een doel. Dan kan veel en kan zelfs iedere druppel die zich aansluit bij andere druppels op zich een steen doen splijten.

 

Dus mensen laat je niet weerhouden, kom in actie, breng ideeën, kunde en/of kennissen in en wellicht duurt het lang en wellicht is het resultaat niet zoals gehoopt maar het maakt altijd verschil. Laat je stem horen en zeg genoeg is genoeg en CD u heeft nu de grens overschreden met wat wij tolereren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

de nl burger betaald via belasting kijk en luistergeld

 

 

via welke belasting word dat dan geïnt

aangepast door Sigma

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je dit draadje niet moet lezen als dit te vermoeiend voor je is.

 

Ja nog maals denk je nou echt dat ze zich hier iets van aan trekken ............................ze zitten krom van het lachen in hun stoel.

 

 

ER IS MAAR EEN DING DAT HELPT JE ABO OPZEGGEN MET ZE ALLEN.

aangepast door Sigma

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net ook even met tvvlaanderen gebeld.

Ik heb hen gevraagd om mijn hoofdkaart niet te beperken met volgende argumentatie:

 

Wij wonen hier met 5 onder hetzelfde dak.

Ik heb 3 kaarten en die zitten in 3-et9000.

De twee andere ontvangers, ook met hd, kijken mee naar de kaarten van de 3-et9000.

Gezien wij onregelmatige uren hebben worden er meer programma's opgenomen als ik nu nog kan.

 

Antwoord: Daar kunnen wij niets aan doen meneer - 4 streams is het maximum.

 

Tvvlaanderen gaat dus de deur uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...