Ga naar inhoud

[DM800HD] dreambox 800hd geen beeld met hdmi verbinding

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

dreambox 800hd geen beeld meer met de hdmi verbinding

bij deze dream heb ik wel beeld langs de scart vb:net 5 hd zender de andere doen het ook

hier heb ik al eens een andere dvi -->hdmi kabel geprobeert van een wel werkende dream 800 maar helaas geen beeld

hier feeft het wel geonweerd gisteren avond

wat kan er hier stuk zijn

2x Dreambox 900UHD   TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .1x Dreambox 7020hd v2x dreambox 800

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Geplaatst:

ook al gedaan maar helaas doet het dan nog niet langs hdmi verbinding alleen langs de scart kabel wel beeld

2x Dreambox 900UHD   TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .1x Dreambox 7020hd v2x dreambox 800

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Geplaatst:

hey

uw tv instellen op hdmi dan werkt het wel ,oudere tv schakelen niet op hdmi moet manueel gedaan worden op afstand bediening

grtjs titanw

Geplaatst:

Hoi ik heb dit zelf ook wel eens, gewoon beide kabels erin laten scart en hdmi en na enige tijd ( soms dagen )scart los en beeld via hdmi.

Geplaatst:
Origineel bericht van: olypo
Hoi ik heb dit zelf ook wel eens, gewoon beide kabels erin laten scart en hdmi en na enige tijd ( soms dagen )scart los en beeld via hdmi.

Het is geen zandloper die leeg loopt?
Met hdmi moet je gewoon beeld hebben,of je hebt de tv of de box niet goed ingesteld.
Geplaatst:

Hoi loui,

ik geef je helemaal gelijk maar toch werkt het zo bij mij.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen