Paysan Geplaatst: 20 augustus 2011 Geplaatst: 20 augustus 2011 Ik gebruik DREAMSET 2.34 en heb de masterzenderlijst gedownload van KingOfSat. Het vreemde is dat ik VERONICA er niet tussen zie staan. Kan iemand mij vertellen hoe je VERONICA moet toevoegen? Is hier een speciale editor voor? Paysan
SnijdeA Geplaatst: 22 augustus 2011 Geplaatst: 22 augustus 2011 In een Dreambox kun je een scan doen. In de jouwe vast ook wel. Dan komt ie er vast bij. Met een Dreambox op Pli kun je ook je zenderlijst openen, dan kiezen voor providers, dan CanalDigitaal kiezen, daar staat dan Veronica bij. Misschien heb jij ook zoiets ? Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
icesat Geplaatst: 22 augustus 2011 Geplaatst: 22 augustus 2011 Origineel bericht van: Paysan Ik gebruik DREAMSET 2.34 en heb de masterzenderlijst gedownload van KingOfSat. Het vreemde is dat ik VERONICA er niet tussen zie staan. Kan iemand mij vertellen hoe je VERONICA moet toevoegen? Is hier een speciale editor voor? Paysan De zender Veronica is gedeeld met Disney XD In de gedownloade KingOfSat lijst heet de zender Disney XD Nederlands| | Daytime Je kan de naam wijzigen door erop te dubbelklikken en eventueel hernoemen naar Veronica/DisneyXD mvg,
SnijdeA Geplaatst: 23 augustus 2011 Geplaatst: 23 augustus 2011 Origineel bericht van: Paysan Opgelost mannen! Bedankt Hoe ? Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen