Ga naar inhoud


[Enigma2] 20.08.11 GIT Based RTi Core


VluggeW

Aanbevolen berichten

Changelog:

 

 

- New drivers (AAC-HE Fixed, and overall AUDIO on DVB part )

-Apsect ratio fix

-Deep standby changed to shutdown because no difference between standby and deepstandby

-Videmode plugin changed for aspect ratio. Use scalingmode letterbox for auto scaling of 4:3 etc

-Added playback of recordings through MediaCenter from Internal recordings list (expirimental)

-Fixed cifs mounting in mount manager

-Added azbox grab again(hopefully working)

 

MediaCenter update:

-Use blue button -> RTI installer to install MediaCenter

-Added recordings playback (Please provide small samples if you have none working files. Samples must include the .ts and .meta files)

-Added autofs for all options

-Added aspect ratio (you can change while playing a movie. Active scalingmode not yet detected)

 

NOTE: Git image is still in progress. Do not hesistate to provide us with feedback on bugs, but do mind that we are already working as fast as we can to provide you with a stable image.

 

NOTE2: Entering MediaCenter from some channels can results in COGS showing for a few seconds. This is because the Media part if seperate from the TV part because of playback peformance.

 

 

To flash this Enigma 2 version use AZUp application to avoid any problem

 

Enjoy...!

 

RTi Core Team

 

DOWNLOAD:

 

http://hotfile.com/dl/127361403/1ed95e9/git-compiled-200811.zip.html

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Idem zelfde bug als 1.2.1:

Kanalen op de tweede tuner in mijn geval een DVB-C Tuner worden niet gedecodeerd. De tuner werkt wel, ik zie hem en ik kan Free To View zenders gewoon bekijken. Ik zie in CCcam wel dat ECM's verwerkt worden van mijn Ziggokaart, maar het beeld blijft op zwart. Kanalen op de eerste tuner, de DVB-S2 embedded dus gaan wel goed, decodering en beeld van mijn CDkaart.

 

Helaas dus!

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terwijl ze hier in het andere topic alleen maar zeuren over wat niet gaat, wordt deze GIT image alsmaar beter en stabieler.

 

Als je deze image geïnstalleerd hebt, kun je nu via de blauwe toets al enkele updates downloaden waardoor een aantal bugs die gemeld zijn tussen gisteravond en vanmiddag opgelossen. Ook zit er met die updates weer de fastscan functie in, die was sattommy even vergeten in te schakelen.

 

Bij een volgende GIT image zullen al deze updates natuurlijk weer erin gebakken zijn, maar wel mooi dat je nu via de online update functie niet dagelijks een nieuwe image moet installeren.

 

Sinds sattommy (hier op S4a tomlissen) zich inzet middels de GIT images online te brengen, gaat het opeens wel heel hard en heb ik weer meer en meer vertrouwen in de e2 image voor de Azboxen.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas zit de belangrijkste update er nog niet bij; decoderen op de tweede tuner. Ik krijg een beetje het gevoel dat iedereen dvb ontvangers altijd ziet als sat ontvangers, helaas onterecht in zo'n bekabelt land als nl.

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bart Zandstra

Ik heb deze image vandaag erop gezet (en al 2 keer kunnen updaten zonder problemen) en heb het gevoel dat we hier echt een goeie versie gaan krijgen.

 

Media center werkt nu ook met opgenomen files van de HDD en daar ben ik wel blij mee. Ook streamen van zenders naar de PC werkt hier in 1 keer (en snel... binnen 2 seconden beeld).

 

Ik hoop dat er dus veel mensen deze image gaan installeren en hun bevindingen melden, aangezien ik denk dat daar dan vrij vlot wat mee gedaan wordt....

 

Keulen en Aken zijn ook niet op 1 dag gebouwd, dus wanneer we een beetje geduld hebben voorzie ik prima software voor een goede ontvanger...

Link naar reactie
Delen op andere sites

13u05:

-Screengrab fixed

-Mytube van v1.2

-Opstarten MediaCenter fixed

-Raw/Spdif fixed

 

Je moet beide updates binnenhalen (Rti core update en MC 0.3.1a update) Na de update rebooten.

 

18u00:

Indien nodig moet je een map aanmaken in de map /usr via telnet met commando: mkdir /usr/keys (dus niet in /var/keys)

Updated mytube om gebruik van sigma player ipv gstreamer werkend te krijgen

Videomode update om scalingmode te behouden als GUI wordt herstart

 

Om deze updates te verkrijgen moet je gewoon opnieuw de updates installeren (als je die van 13u05 tenminste eerst al gedownload had).

Ook fastscan kan op deze manier (online update) geïnstalleerd worden.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sattools
Helaas zit de belangrijkste update er nog niet bij; decoderen op de tweede tuner. Ik krijg een beetje het gevoel dat iedereen dvb ontvangers altijd ziet als sat ontvangers, helaas onterecht in zo'n bekabelt land als nl.


Vreemd, hier doet de 2e tuner het gewoon?, op dit moment is hij bezig met een geplande opname en kan gewoon alle zenders kijken.
1e tuner is geel, 2e tuner groen.
2 dvb-s tuners en cccam.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuner 'doet' 't wel, alleen zenders worden niet gedecodeerd, althans cccam geeft wel ecms door, alleen het beeld blijft zwart...

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in deze versie nog steeds een beetje geluidsproblemen. Niet meer zo heftig als in 1.2, maar vanmiddag had ik na een tijdje NED1 HD kijken ineens hikjes in het geluid en net toen ik naar RTL7 HD zapte klonk het geluid erg vervormt (digitaal). In beide gevallen loste even zappen het probleem op.

 

Groet, Mischa

Dreambox DM8000HD PVR ss, OpenPLi, 19.2E, 23E, 28E

AzBox Elite met Enigma 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...