Ga naar inhoud


[Enigma2] 20.08.11 GIT Based RTi Core


VluggeW

Aanbevolen berichten


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat snap ik, maar de site heeft er al eens uit gelegen, ik heb liever alle updates in één image. Kortom niet afhangkelijk hoeven zijn van externe factoren...

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D_liver

Druk op de blauwe knop en selecteer RI installer
'
Kun je zo alle updates installeren zonder dat je instellings verloren gaan
Ja inderdaad, veel gemakkelijker dan steeds een complete nieuwe image erop zetten.
De updates installeren is nu kinderspel en je kunt ook kiezen of je wel of niet de Fastscan plugin mee installeert (ik in elk geval wel).

Ik moet wel zeggen dat met de GIT van 17/8 het zappen beter ging dan met de 20/8 versie. Ik heb vaak dat het geluid wel overschakelt naar de nieuwe zender, maar het beeld van de oude zender blijft stilstaand weergegeven ipv het lopende beeld van de nieuwe zender. Op en neer schakelen is dan de oplossing om weer lopend beeld te krijgen.
Dit probleem had ik met v1.2 en nu ook met GIT 20/8 maar helemaal niet met GIT 17/8.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de update van vanavond nog niet heb kunnen installeren en testen. Zou dit vanwege driver update opgelost kunnen zijn ?

M_Z
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem met zappen heb ik ook niet, geloof wel dat deze versie minder snel zapt. Had tot en met de versie van zondag wel dat het geluid zo nu en dan ging haperen, eens kijken of dat bij de versie van vandaag ook gebeurd.

 

Ook ik draai CCcam 2.2.1 op een Elite

Dreambox DM8000HD PVR ss, OpenPLi, 19.2E, 23E, 28E

AzBox Elite met Enigma 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: M_Z
Ik moet wel zeggen dat met de GIT van 17/8 het zappen beter ging dan met de 20/8 versie. Ik heb vaak dat het geluid wel overschakelt naar de nieuwe zender, maar het beeld van de oude zender blijft stilstaand weergegeven ipv het lopende beeld van de nieuwe zender. Op en neer schakelen is dan de oplossing om weer lopend beeld te krijgen.
Dit probleem had ik met v1.2 en nu ook met GIT 20/8 maar helemaal niet met GIT 17/8.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de update van vanavond nog niet heb kunnen installeren en testen. Zou dit vanwege driver update opgelost kunnen zijn ?

M_Z


Draar de eerste update nog eens en daarna de 2de opnieuw. Ik heb ook 1 keer wat vreemde dingen op 1 box gehad na het updaten.

@sattools

Vandaag voeg ik alle updates weer aan git toe -> Dan maak ik ook de nieuwe image beschikbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...