Gast vika Geplaatst: 20 augustus 2011 Geplaatst: 20 augustus 2011 Ik heb mijn 2de toestel van het merk sab titan 1 vier lnb's gezet met vier uitgangen per lnb nu als ik hem laat zoeken naar de lnb's met op de afstand bediening op de knop te drukken waar sat opstaan vind hij er maar 2 de hotbrird op 1 en de astra 2 op 4 maar de astra 1 en de astra3 vind hij niet weet iemand de reden hiervan.
satencom Geplaatst: 21 augustus 2011 Geplaatst: 21 augustus 2011 Je zou de F-connectors even kunnen wisselen op de diseqc switch ,wat is het type merk van de switch Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Seniorsatter Geplaatst: 21 augustus 2011 Geplaatst: 21 augustus 2011 Je kan beter handmatig de disecq-instellingen in de Sab Titan instellen, Ik gebruik altijd op al mijn switches en ontvangers dezelfde volgorde n.l.: Astra 19.2 Oost Disecq 1 of A Astra 23.5 Oost "" 2 of B Astra 28.2 Oost "" 3 of C Waarom deze volgorde ? Ik heb nog weleens een gecertificeerde ontvanger(Canaal Digitaal) in gebruik Bovenstaande volgorde houd Canaal Digitaal ook aan, zodoende hoef ik alleen maar de box aan te sluiten en hopla beeld
Gast vika Geplaatst: 26 augustus 2011 Geplaatst: 26 augustus 2011 Ik gebruikt de Sab GD-41 E diseqc switch de lbn's met vier uitgangen zijn iverto's
Gast vika Geplaatst: 26 augustus 2011 Geplaatst: 26 augustus 2011 Oke heb die volg orde ook met hotbrird op1 astra1 op2 astra3 op3 astra2 op4 maar u zegt iets van handmatig in te geven,ik heb er al een andere ontvanger (Vu-solo)op aan gesloten op die schotel werkt perfect ik begrijp er niets van.Kunt ge nog wat meer uitleg geven over dat handmatig ingeven of andere mogelijkheden.
satencom Geplaatst: 26 augustus 2011 Geplaatst: 26 augustus 2011 Als je zeker weet dat alle lnb's goed zijn uitgericht ,dan denk ik dat de DiSEqC switch de boos doener is , je zou een andere switch kunnen proberen bv een EMP-Centauri Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
satmenneke Geplaatst: 7 september 2011 Geplaatst: 7 september 2011 Er zit toch FASTSCAN op deze ontvanger. Als je middels fastscan de kanalen in laat lezen zou je als je de Disecq goed zet (en de lnb's goed geposioneerd zijn) moeten werken. 1 - astra 2 - astra 3 3 - astra 2 4 - hotbird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen