mereltje Geplaatst: 20 augustus 2011 Geplaatst: 20 augustus 2011 http://www.wetenschap24.nl/nieuws/artikelen/2011/augustus/TV-kijken-is-dodelijk.html Zoiets kunnen wij als tv kijkers toch niet gebruiken ! Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
pearlpeter Geplaatst: 20 augustus 2011 Geplaatst: 20 augustus 2011 Ach wat maakt het uit. Volgend jaar vergaat toch de wereld. Dus geniet nog maar even van de tv, zolang het kan.
Johan45 Geplaatst: 21 augustus 2011 Geplaatst: 21 augustus 2011 Origineel bericht van: mereltje Zoiets kunnen wij als tv kijkers toch niet gebruiken ! Veel kijken lost het pensioen probleem dus op. Vult u rustig aan !!!
mereltje Geplaatst: 21 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2011 Origineel bericht van: Johan45 Origineel bericht van: mereltje Zoiets kunnen wij als tv kijkers toch niet gebruiken ! Veel kijken lost het pensioen probleem dus op. Ojee Ojee en ik heb al zoveel kijkbuisuurtjes Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
gerrit B Geplaatst: 21 augustus 2011 Geplaatst: 21 augustus 2011 Volgens mij ga je juist eerder dood door het lezen van dit soort geneuzel. Kom je na een dag hard werken thuis om even het nieuws te horen en te ontspannen voor Tv ga je daar juist eerder van dood. Maar wat is dan het alternatief? - gewoon door blijven werken? toch ook niet gezond. - gaan sporten? wel eens gezien hoeveel sportblessures er worden opgelopen? - Rondje hardlopen? hoe zat het ook al weer met uitlaat gassen die je inademt? - het café in? Er was toch ook iets met drank en roken? - gaan vissen? er is zelfs een onderzoek waaruit blijkt dat regelmatig een hengeltje uitwerpen slecht zou zijn voor je gezondheid. Tja? wat dan? Lopen piekeren over wat nu gezonder zou zijn dan TV kijken? Daar zou je toch een hartverzakking van krijgen suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Johan45 Geplaatst: 21 augustus 2011 Geplaatst: 21 augustus 2011 Ja, zo kan je je ook wel af gaan vragen of vissen zo gezond is. Vult u rustig aan !!!
mereltje Geplaatst: 21 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2011 Dan zit je ook maar te wachten op een die je nog nooit gezien hebt Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
gerrit B Geplaatst: 21 augustus 2011 Geplaatst: 21 augustus 2011 Tja, wat dat betreft is het net voetbal, lopen ze een hele tijd achter de bal aan, hebben ze hem eindelijk schoppen ze hem weer weg. Ik zit soms uren te wachten op zo'n vis, heb je hem eindelijk laat je hem weer zwemmen suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Earthfinder Geplaatst: 22 augustus 2011 Geplaatst: 22 augustus 2011 Hoe kan het nu dat mijn buurman dan nog leeft? HTPC-Software: LibreELEC 9HTPC-Hardware: Raspberry Pi 2 + Raspberry Pi 3
fcr052 Geplaatst: 23 augustus 2011 Geplaatst: 23 augustus 2011 ik heb een hypothetische vraag: als je nou dood voor de tv zit, onder welke categorie val je dan? o ja en de groeten uit zuid-limbabwe ik wou dat ik wist wat ik niet wist, dan wist ik meer dan ik nu weet van mijn Dreambox 8000HD en Xtrend 9500 met Triax 90 cm voor 13°E/19.2°E/23.5°E/28.2°E
mereltje Geplaatst: 23 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2011 Origineel bericht van: fcr052 ik heb een hypothetische vraag: als je nou dood voor de tv zit, onder welke categorie val je dan? o ja en de groeten uit zuid-limbabwe onder de Die Hards Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
vGnp Geplaatst: 23 augustus 2011 Geplaatst: 23 augustus 2011 Origineel bericht van: fcr052 ik heb een hypothetische vraag: als je nou dood voor de tv zit, onder welke categorie val je dan? SMS6 kijker. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
cookie monster Geplaatst: 24 augustus 2011 Geplaatst: 24 augustus 2011 Vwala: http://interviewangel.com/wp-content/uploads/2011/04/Kill_your_TV_by_MicaelP-300x300.jpg C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen