Ga naar inhoud


Geen goed beeld Vu+ Duo


denniseindh

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: denniseindh
@Togan (en iedereen) smile

Ik heb de box getest op een nieuwe schotel met lnb die hier als spare ligt.Ik heb nog 2 tv's meer in huis waar het goed op gaat.
Ik kom tot de conclusie dat het aan de tv ligt.
Ik heb nu de True motion helemaal uit, lijnverbeteringen en eigenlijk alle digitale "verbeteraars" van de LW4500 uit gezet.
Het is me gisteravond tijdens een paar uur kijken niet meer opgevallen.Misschien een kleinigheidje, maarja dat zit er bij mij misschien nu ook wel ingebakken.


Mooi dat het nu werkt zoals jij dat wilt
Veel plezier met deze pracht box

@ Toskidutch
Heb het al in de gaten meedenken wordt hier niet op prijs gesteld
Dus in het vervolg zal ik wachten op jou antwoord en commentaar voordat ik iets zeg

Ps een IMG is de basis van ELKE BACKUP die je zelf maakt
Geef me die van jou en het werkt .Heb 4 van deze boxen bij verschillende mensen . En kan gewoon mijn backup er op zetten
schotel instellingen wijzigen en het werkt zoals het hoort

Maar goed volgens jou kan en gaat dat niet ( toch iets meer testen zou ik zeggen )
Link naar reactie
Delen op andere sites


Maar John-Michel toch,

als in de backup de /etc/enigma2/settings mee overgenomen wordt, dan is weliswaar de beeldinstelling daarin behouden maar ook overige zaken zoals skin, de diseqc en satelliet posities...etc etc

 

zie settings:

 

Code:
config.CTVG.CoolPicoON=falseconfig.CTVG.CoolPiconON=falseconfig.CTVG.Cool3D=Standardconfig.CTVG.coolswitch=4config.plugins.epgimport.showinextensions=trueconfig.plugins.epgimport.enabled=trueconfig.plugins.epgimport.deepstandby=wakeupconfig.plugins.epgimport.longDescDays=6config.plugins.epgimport.wakeup=3:45config.plugins.merlinmusicplayer.lastsonglistindex=0config.plugins.merlinmusicplayer.defaultfilebrowserpath=/mnt/hdd/iTunes/Level 42/Heaven In My Hands (CD Single Pzcd 14 -/config.misc.languageselected=falseconfig.misc.rcused=1config.misc.firstrun=falseconfig.misc.initialchannelselection=falseconfig.misc.defaultchosen=falseconfig.misc.startCounter=16config.misc.videowizardenabled=falseconfig.radio.lastroot=1:7:1:0:0:0:0:0:0:0:FROM BOUQUET "bouquets.radio" ORDER BY bouquet;1:7:2:0:0:0:0:0:0:0:FROM BOUQUET "userbouquet.dbe01.radio" ORDER BY bouquet;config.radio.lastservice=1:0:2:826:449:35:C00000:0:0:0:config.av.scaler_sharpness=9config.av.osd_alpha=229config.av.colorformat=rgbconfig.av.aspect=4_3config.av.vcrswitch=trueconfig.av.downmix_ac3=falseconfig.av.videomode.YPbPr=1080iconfig.Nims.1.diseqcMode=diseqc_a_b_c_dconfig.Nims.1.powerMeasurement=falseconfig.Nims.1.diseqcA=48config.Nims.1.diseqcB=235config.Nims.1.diseqcC=192config.Nims.1.configMode=simpleconfig.Nims.0.diseqcMode=diseqc_a_b_c_dconfig.Nims.0.diseqcA=130config.Nims.0.diseqcB=192config.Nims.0.diseqcC=235config.Nims.0.diseqcD=282config.Nims.0.configMode=simpleconfig.osd.language=nl_NLconfig.tv.lastroot=1:7:1:0:0:0:0:0:0:0:FROM BOUQUET "bouquets.tv" ORDER BY bouquet;1:7:1:0:0:0:0:0:0:0:FROM BOUQUET "userbouquet.f2a75.tv" ORDER BY bouquet;config.tv.lastservice=1:0:1:FAC:451:35:C00000:0:0:0:config.pep.hue=120config.pep.saturation=90config.pep.contrast=100config.pep.brightness=125config.lcd.standby=3config.lcd.bright=10config.skin.primary_skin=750S/skin.xmlconfig.audio.volume=100

 

 

dus als je een instelling voor beeld wilt aanleveren mag dat enkel de geknipte versie zijn >>>

Code:
config.misc.videowizardenabled=falseconfig.av.scaler_sharpness=9config.av.osd_alpha=229config.av.colorformat=rgbconfig.av.aspect=4_3config.av.vcrswitch=trueconfig.av.downmix_ac3=falseconfig.av.videomode.YPbPr=1080iconfig.pep.hue=120config.pep.saturation=90config.pep.contrast=100config.pep.brightness=125

 

anders krijgt de afnemer van die settingsfile problemen met essentiële instellingen

 

en dan nog is natuurlijk enkel een identieke TV en aansluitkabel een beetje garantie dat zo'n instelling overnemen kan gaan werken.

 

daarom is het overigens geen slecht idee dat je schreef, maar wel opletten hoe je die instellingen van meneer X naar meneer Y aanreikt en dus geen backup. (de lezer had die suggestie echter in een ouder bericht van mij wellicht ook gevonden)

 

ciao wink

 

 

Rocket

Goldfrapp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...