Ga naar inhoud

2e kaart niet meer werkend na een korte vakantie. Activeren kan ook niet ?

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Na een korte vakantie werkt mijn 2e kaart niet meer.

Heb via de site een hervaccinatie gevraagd, maar zij geven aan, dat het om administratieve redenen niet mogelijk is.

Vandaag gebeld, kost ruim een Euro, en dan na een menu doorgelopen

te hebben geven zij aan gesloten te zijn.

Ik betaal automatisch, en heb dus geen betalingsachterstand.

Wat kan ik nu nog doen, om mijn kaart weer werkend te krijgen ?

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Ik doe niet aan cardsharing. Schandalig, ik moet kosten maken om de kaart weer werkend te krijgen.

Gast Henri Aalten
Geplaatst:
Origineel bericht van: dutchandrew
Heb je gebeld via 035 647 74 77 ?

Nummer gebeld, en kaartnummer ingevoerd, afwachten of dit helpt

Zij zijn hiermee niet erg klantvriendelijk, mensen moeten dus bellen, ruim een euro per gesprek, leuke inkomsten.
Geplaatst:

Schijnt dat canaldigitaal diverse cards willekeurig uitgeschakelt heeft. Aanleiding zou maatregelen tegen cardsharing zijn. Als we de berichten mogen geloven zijn veel onschuldigen (ook) het slachtoffer.

Geplaatst:

verrek je hebt gelijk hier een kennis van me ook en heeft alleen een db 500 en doet geen cardsharing .

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Na een telefoongesprek met Canal Digital, hebben zij het or leem opgelost.

Heb wel lang moeten wachten voor de juiste medewerker, maar zij hebben nu wel meer inkomsten.

Geplaatst:

oppassen dat je niet een config bestand inlaad in de dreambox of soort gelijke decoders die de kaartlezer ook naar buiten opzet.

Dan ben je namelijk wel je interne kaartlezer aan het gebruiken voor cardsharing.

Kan natuurlijk ook niet werken als je geen netwerkkabel aansluit.

kan hij nooit je kaart delen met rest van de wereld.

Het komt voor dat bepaalde CCcam.cfg een aantal parameters erin heeft staan die dit dus mogelijk maakt.

vaak weet de gebruiker hier niks van af omdat de kaart het gewoon doet!!

En ook voor de maker van dat CCcam.cfg bestand.

• Beheerder
Geplaatst:

Per ongeluk je kaart openzetten voor de buitenwereld?

Als je dat per ongeluk voor elkaar krijgt, ben je wel heel erg dom bezig.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Per ongeluk ook de juiste port op je router opengezet en iemand heeft een portscan gedaan en die iemand heeft vervolgens ook nog de benodigde account gegevens gehackt om de share te kunnen gebruiken... ik dacht het niet, cardsharen gebeurt bewust!

Geplaatst:

lariekoek.

namelijk gebeurd het volgende.

Men wilt kaart van canal gebruiken.

men download pakketje en installeerd dat.

Nu zit in dat pakketje een CCcam.cfg waar gegevens in zijn gezet om je kaart in de kaartlezer ook naar buiten te sturen.

Doormiddel van een aantal Regels eraan toe tevoegen.

Jij als gebruiker die er niet zo handig in die materie erin zit gaat niet verder kijken.

Dus lekker tv kijken en ondertussen word je kaart ook naar buiten gestuurd.

Hier hoeft geen aanpassing gedaan te worden aan de router!!

Natuurlijk kan dit niet als je box niet aan het netwerk hangt en internet natuurlijk.

Maar is wel degelijk mogelijk.

Geplaatst:

Ik stel voor dat jij je naam "Mister HaCk" maar aanpast want hoewel traffic van binnen naar buiten niet geblokked wordt (lan>wan traffic) door de router een aanvaller of iemand die jouw cardshare wenst te gebruiken moet van WAN>LAN en dat is per default op iedere router potdicht.

Efficient share je dus niks met de buitenwereld, ook niet als je configfiletjes zonder enige kennis van zaken je box inknalt.

Geplaatst:

Ik geloof best dat CD wel een gokje wil maken op alle 2e, 3e, enz kaarten om die ff uit te ztten ivm 'verdenking' van sharing. Hebben ze het mis, dan verdienen ze er zelfs nog wat aan.

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen