RVP Geplaatst: 21 augustus 2011 Geplaatst: 21 augustus 2011 Ik stop met satelliet en vraag mij af wat ik het beste kan doen met de 2 oranje kaarten die ik dan over hou. Betreft 1x Basis en 1x een 1,50 per maand STB kaart.
Terradon Geplaatst: 21 augustus 2011 Geplaatst: 21 augustus 2011 Hoi, Je zet gewoon in de te koop sectie je kaart te koop met overname formulier. Of vind je hier niemand dan op MP of dergelijke. Voor meer info en het formulier, http://www.canaldigitaal.nl/veelgestelde_vragen/overzicht.aspx Overnameformulier, http://www.canaldigitaal.nl/uploadedFile...n-smartcard.pdf Groetjes..........
Gast Henri Aalten Geplaatst: 21 augustus 2011 Geplaatst: 21 augustus 2011 Je kunt ze verkopen, met een overnamen formulier.
Gast arentaal Geplaatst: 31 augustus 2011 Geplaatst: 31 augustus 2011 Ik heb een camper en wil een goedkoop abonnement voor in het buitenland aleen ned 1 2 en 3. Heb ik er wat aan? Ik heb een humax tv met ingebouwde receiver er moet nog wel een ci module in waar de smartcard in kan. Groeten h Arentsen
EXTREEMPJE Geplaatst: 6 september 2011 Geplaatst: 6 september 2011 Hoi, Ik heb hier een oranje kaart over waar het abbonement 28 Augustus 2011 beeindigd is, dus nu alleen nl 1,2 en 3. Kan deze ook gewoon overgenomen worden met een overname formulier? Ik ben hiervoor al aan het zoeken geweest maar is me niet echt duidelijk hoe te handelen. Of kan ik hem ook gewoon verkopen aan iemand die alleen nl 1,2 en 3 wil hebben en dan zonder overname formulier? Mvgr André. DM 7020-80gb - Div. Images - Lexar 512mb cf - DM 500+ - DM 800 - triax 78cm Astra 1,2,3,Hotbird - LG 42" PLASMA (1080)
Johan45 Geplaatst: 6 september 2011 Geplaatst: 6 september 2011 Het antwoord is 2x ja.... Als koper zou ik echter, maar dit is persoonlijk, de kaart op mijn naam willen hebben dus met overname formulier..... Als jij als eigenaar geregistreerd blijft kan je er namelijk een nieuw abonnement op afsluiten en kan de nieuwe eigenaar naar zijn kaart "fluiten" als je de kaart als verloren opgeeft. Er word dan een nieuwe kaart naar het bij CanalDigitaal bekende registratie adres verstuurt. Vult u rustig aan !!!
EXTREEMPJE Geplaatst: 6 september 2011 Geplaatst: 6 september 2011 Bij deze bedankt voor de info. Dan kan ik ermee aan de gang. Grtn André. DM 7020-80gb - Div. Images - Lexar 512mb cf - DM 500+ - DM 800 - triax 78cm Astra 1,2,3,Hotbird - LG 42" PLASMA (1080)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen