S.A.N. Geplaatst: 21 augustus 2011 Geplaatst: 21 augustus 2011 Avond, Ik maak graag en veel gebruik van mijn Ipad om daarmee TV te kijken, ik gebruik dan de app dreambox live. De zenderlijst die in de VU staat krijg ik dan op de Ipad in beeld maar die is zeer beperkt. Alle bouquetten zijn er wel maar de inhoud is incompleet. Sommige zeners zijn er gewoon niet. Wei heeft een Idee ? Nico
Dolf Geplaatst: 22 augustus 2011 Geplaatst: 22 augustus 2011 HD zenders worden niet weergegeven. Dolf. VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0 VU+ Duo, OpenPLI. Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin. iPad met Dreambox live.
Tonskidutch Geplaatst: 22 augustus 2011 Geplaatst: 22 augustus 2011 en het gewone webinterface van de VU+? die moet toch alles tonen? ook op iPad ciao Second Life Mungo Parker
Neptunus Geplaatst: 23 augustus 2011 Geplaatst: 23 augustus 2011 Welke zenders mis je dan? Als het goed is alleen de HD zenders en dat klopt want die doen het (helaas, helaas) toch niet. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen