VriezeNet® Geplaatst: 21 augustus 2011 Geplaatst: 21 augustus 2011 Zie vermelding website: Gezien de nieuwe ontwikkelingen in satelliet wereld hebben we besloten de nieuwe modellen van VU+ niet meer te importeren. Wij zijn een samenwerking verband begonnen met de “oude” Sales manager van VU+ welk goed luistert naar de markt en doet investeren in nieuwe technieken. Bron: Website Importeur
Lithion Geplaatst: 21 augustus 2011 Geplaatst: 21 augustus 2011 Vraag me wel af welke nieuwe ontwikkelingen dit zijn. En zeker welke nieuwe technieken niet ondersteund zijn.
Edgario Geplaatst: 21 augustus 2011 Geplaatst: 21 augustus 2011 Weer een raadsel erbij... Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's
totaaltje Geplaatst: 21 augustus 2011 Geplaatst: 21 augustus 2011 hahaha en hop we springen weer op een ander trein ! of had i deze trein al verlaten ? Dreambox 8000hd NUMMER 1 ,bIg bIsAt , en elk ander dreambox op de plank !!! Proffrottie
Beheerder Michel Geplaatst: 22 augustus 2011 Beheerder Geplaatst: 22 augustus 2011 Dat is gewoon weer een herhaling van wat we een keer of 5 eerder hebben zien gebeuren. Wat staan er trouwens een taalfouten op die site zeg. Ik ben ook geen professor in de Nederlandse taal, maar zelfs mij valt dit direct op. Niet interessant verder. Slot er op. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Beheerder Michel Geplaatst: 3 juli 2013 Beheerder Geplaatst: 3 juli 2013 Voor Nederlanders en Belgen die support zoeken voor VU+, kan je hier terecht. Met dank aan het lid die mij hier op wees. http://vuplus.de/support.php Je moet wel even model, serienummer en herkomst ( kopie factuur ) opgeven. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten