Gast Uroplatuz Geplaatst: 21 augustus 2011 Geplaatst: 21 augustus 2011 Hoi Ik heb de volgende vra(a)g(en): Ik wil een DM 8000 en een TD 90 schotel gaan kopen, en wil 8 satellieten gaan ontvangen (later misschien nog een paar erbij ), op 3 punten (de 2 andere ontvangers volgen later). Wat heb ik dan verder nodig qua switches en LNB's etc.
vGnp Geplaatst: 21 augustus 2011 Geplaatst: 21 augustus 2011 Eerst en vooral: Waarom die DM8000 als je (ook) op 2 andere ontvangers wilt gaan ontvangen? Edit: Is het de bedoeling dat die 8000 alle tuners (4 stuks) gaat gebruiken? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast Uroplatuz Geplaatst: 21 augustus 2011 Geplaatst: 21 augustus 2011 Origineel bericht van: vGnp Eerst en vooral: Waarom die DM8000 als je (ook) op 2 andere ontvangers wilt gaan ontvangen? Edit: Is het de bedoeling dat die 8000 alle tuners (4 stuks) gaat gebruiken? vGnp Nee op de DM gaan 2 tuners worden gebruikt, en dan nog in 2 andere kamers een ontvanger met 1 tuner.
vGnp Geplaatst: 21 augustus 2011 Geplaatst: 21 augustus 2011 Origineel bericht van: Uroplatuz Nee op de DM gaan 2 tuners worden gebruikt, en dan nog in 2 andere kamers een ontvanger met 1 tuner. En je weet zeker dat je die 8 satellieten wilt gaan ontvangen met de TD90? Dat dacht ik ook toen ik deze geweldige schotel ging installeren, maar ben er inmiddels achter dat als je geen echte reden(en) hebt voor alles buiten Astra 1, 2, 3 en Hotbird het meer een statement is van kijk eens wat ik ontvangen kan, terwijl het eigenlijk gaat om ontvangst van wat je uiteindelijk had willen ontvangen. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast Uroplatuz Geplaatst: 21 augustus 2011 Geplaatst: 21 augustus 2011 Citaat: En je weet zeker dat je die 8 satellieten wilt gaan ontvangen met de TD90? Dat dacht ik ook toen ik deze geweldige schotel ging installeren, maar ben er inmiddels achter dat als je geen echte reden(en) hebt voor alles buiten Astra 1, 2, 3 en Hotbird het meer een statement is van kijk eens wat ik ontvangen kan, terwijl het eigenlijk gaat om ontvangst van wat je uiteindelijk had willen ontvangen. vGnp Tja daar heb je eigenlijk best wel een punt , ga er nog is een nachtje over slapen , dankjewel.
vGnp Geplaatst: 21 augustus 2011 Geplaatst: 21 augustus 2011 Origineel bericht van: Uroplatuz Tja daar heb je eigenlijk best wel een punt , ga er nog is een nachtje over slapen , dankjewel En buiten dat wordt de uiteindelijke opstelling er ook nog eens merkbaar goedkoper van. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Loui (K) Geplaatst: 23 augustus 2011 Geplaatst: 23 augustus 2011 Ik heb hier een DM8000 en heb er 2 tuners in zitten en ik heb hier ook een T90,maar als ik eerlijk moet zijn vind ik die T90 niet zo geweldig als ze doen geloven.Ik heb op Astra3 23.5 een signaal van 16.3DB maar bij een goeie regenbui ligt het signaal eruit.Wat een kennis van mij niet heeft met een normale schotel van 90cm,ook hij heeft een Dm8000.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen