Ga naar inhoud

DM 8000 en TD 90

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi

Ik heb de volgende vra(a)g(en):

Ik wil een DM 8000 en een TD 90 schotel gaan kopen, en wil 8 satellieten gaan ontvangen (later misschien nog een paar erbij ), op 3 punten (de 2 andere ontvangers volgen later). Wat heb ik dan verder nodig qua switches en LNB's etc.

Geplaatst:

Eerst en vooral: Waarom die DM8000 als je (ook) op 2 andere ontvangers wilt gaan ontvangen? confused

Edit: Is het de bedoeling dat die 8000 alle tuners (4 stuks) gaat gebruiken?

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:
Origineel bericht van: vGnp
Eerst en vooral: Waarom die DM8000 als je (ook) op 2 andere ontvangers wilt gaan ontvangen? confused

Edit: Is het de bedoeling dat die 8000 alle tuners (4 stuks) gaat gebruiken?

vGnp

Nee op de DM gaan 2 tuners worden gebruikt, en dan nog in 2 andere kamers een ontvanger met 1 tuner.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Uroplatuz
Nee op de DM gaan 2 tuners worden gebruikt, en dan nog in 2 andere kamers een ontvanger met 1 tuner.

En je weet zeker dat je die 8 satellieten wilt gaan ontvangen met de TD90?

Dat dacht ik ook toen ik deze geweldige schotel ging installeren, maar ben er inmiddels achter dat
als je geen echte reden(en) hebt voor alles buiten Astra 1, 2, 3 en Hotbird het meer een statement
is van kijk eens wat ik ontvangen kan, terwijl het eigenlijk gaat om ontvangst van wat je uiteindelijk
had willen ontvangen.

vGnp

Satlook Digital NIT

Geplaatst:
Citaat:
En je weet zeker dat je die 8 satellieten wilt gaan ontvangen met de TD90?

Dat dacht ik ook toen ik deze geweldige schotel ging installeren, maar ben er inmiddels achter dat
als je geen echte reden(en) hebt voor alles buiten Astra 1, 2, 3 en Hotbird het meer een statement
is van kijk eens wat ik ontvangen kan, terwijl het eigenlijk gaat om ontvangst van wat je uiteindelijk
had willen ontvangen.

vGnp

Tja daar heb je eigenlijk best wel een punt smile , ga er nog is een nachtje over slapen :), dankjewel.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Uroplatuz
Tja daar heb je eigenlijk best wel een punt smile , ga er nog is een nachtje over slapen :), dankjewel

En buiten dat wordt de uiteindelijke opstelling er ook nog eens merkbaar goedkoper van. laugh

vGnp

Satlook Digital NIT

Geplaatst:

Ik heb hier een DM8000 en heb er 2 tuners in zitten en ik heb hier ook een T90,maar als ik eerlijk moet zijn vind ik die T90 niet zo geweldig als ze doen geloven.Ik heb op Astra3 23.5 een signaal van 16.3DB maar bij een goeie regenbui ligt het signaal eruit.Wat een kennis van mij niet heeft met een normale schotel van 90cm,ook hij heeft een Dm8000.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen