Ga naar inhoud


[Feedhunt programma.] Feedhuntprogramma.


Snuffer

Aanbevolen berichten

Zoals de meeste van jullie weten ben ik altijd bezig om het feedhunten makkelijker sneller en mooier te maken.

Christaan uit Spanje (Alicante) maakt het programma BLScan, dit programma heeft nu een optie waarvoor het voor de feedhunter nog mooier is geworden.

Op het plaatje zie je TPlijst welke door BLS gevonden is op Hotbird in 2:45 Sec dat is al erg snel van 10.700 tot 12.750

Nu klik je op de TP en hebt dan direct een beeld in 4:2:0 maar ok in 4:2:2 hij laat alles zien. met geveens etc erbij.

Zo kant en klaar om te posten.

Je hebt dus geen enkel programma meer nodig zoals DVBDream progDVB etc etc.

Er wordt nu getest met het "freport" tooltje zodat met 1 klik het plaatje en de info op de site kan worden gezet dit maakt het posten nog sneller.

Helaas zijn/is er nog maar 1 site die deze optie heeft jammer al zeg ik het zelf.

 

Wij hopen dat jullie veel plezier hebben van deze nieuwe versie 2.0.4

 

Ron/Snuffer

post-19640-1318262278,9307_thumb.jpg

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites


freeware.

gewoon eens googlen op easy blind scan.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Snuffer
Christaan uit Spanje (Alicante) maakt het programma BLScan, dit programma heeft nu een optie waarvoor het voor de feedhunter nog mooier is geworden.

Even voor de duidelijkheid, CJCR is auteur van Easy BlindScan. Dit is een GUI voor BLScan (de engine). Crazycat/crazycat69 is de auteur van BLScan, crazyscan, bda interface voor AltDvb.

Crazycat heeft ook de sources van BLScan beschikbaar gemaakt, nice guy. Devs van dvb software kunnen dit dus ook in hun programma's integreren. Smartdvb?

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iemand deze software werkend met een Prof 7300 card? Bij mij will de device niet opstarten.

Ik werk met een Prof S2 7300 en 8000 met altdvb 2.2 danwel dvbdream software. Een Rebox 4000HD ontvanger.

1.2m schotel met single LNB op een superjack positioner. (75 oost tot 45 west)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rocketscientist

 

Het heeft NIETS te doen met welk programma je gebruit.

Het gaat om de chip die de PC kaart heeft.

Een Prof 7300 heeft niet de goede chip. de 7301 wel

STV0903BAB Of STV0900AAC Chip is een noodzaak.

 

De source van het programma waarop Christiaan zijn programma heeft gemaakt is gratis en inderdaad gemaakt door CrazyCat's Dit is erg basis en heeft al voor elke sat een lijst?file nodig die je zelf moet maken, denk dat de meeste daar geen zin in hebben. De GUI van Christaan is vriendelijk en gebruikers vriendelijk

 

Dit alles is denk ik voor de gebruiker niet intresand als het maar werkt en veel plezier op leverd.

 

Voor meer info google eens op EBS Scan en Rickcaylor

 

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een hintje , dit programma werkt enkel met o.a. deze kaarten :

Montage TS2020/DS3000:

DW2004D PCI

DW2104D USB2.0

DW2006 PCI-E

STB6100/STV0903BA:

TBS QBox S2 CI (5980)

STV0903BA, STV0900AA:

Omicom S2

TT S2-1600

Prof 7301/7500/8000 (Driver 7500 Fix) – Update!

TBS 6925 V1&2

STB6000/STV0288:

TBS 8910

Prof 6200

TeVii S420

 

Een TT Budjet S2-1600 kaart

een Duitse on-line winkel is te koop voor +/- 40 euro.

( met taxen en opsturing naar België 54 euro ) wink

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jsmmer dat de Prof 7300 niet ondersteund is. Er zijn hier nogal wat mensen die deze kaart in hun pc hebben.

Weet iemand de reden van het niet ondersteunen?

En weet iemand of er nog aan een mogelijke ondersteuning gewerkt wordt?

Ik werk met een Prof S2 7300 en 8000 met altdvb 2.2 danwel dvbdream software. Een Rebox 4000HD ontvanger.

1.2m schotel met single LNB op een superjack positioner. (75 oost tot 45 west)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mannen ontwerpers, denkers, meedenkers enz enz.

Als feedhunter bedank ik jullie voor de steeds weer nieuwe ontwikkelingen op het feedhuntgebied.

Dit programma heb ik nog niet in werking maar ik wil toch allen die er betrokken meezijn Bedanken.

Groeten en ga zo door.

De volgende stap automatische BISS decoderen....?????

Feedhunter Rini

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Feedhunter Rini
De volgende stap automatische BISS decoderen....?????
Feedhunter Rini
Je moet het nu met de hand doen?

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mrbeam
Origineel bericht van: Feedhunter Rini
De volgende stap automatische BISS decoderen....?????
Feedhunter Rini
Je moet het nu met de hand doen?


Mr beam
Ja ik nog wel maar .......

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Feedhunter Rini
De volgende stap automatische BISS decoderen....?????


Binnenkort wil de NOS al haar nieuws feeds met Biss gaan coderen, om meekijken tegen te gaan...

Aangezien ze vorige maand een inventorisatie maakte bij alle SNG bedrijven, zal het wel in september ingaan.

Nu ga ik er vanuit dat het een standaard code is.
Ik heb ze al verteld dat Biss al lang gekraakt is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...