Ga naar inhoud


Eva Jinek gaat naar WNL


Amager95

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: kaelem
Misschien zien we haar dan wat vaker,ze is toch wel lekker. smile


Maar dat is dan s'morgens, maar we kunnen nog wel altijd lachen om Losse haartjes Boobies en knoopjes. :D

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Neptunus
Wat een aandacht voor een onbeduidende zenderwissel van een journaal meisje.
Ze hadden beter het weermeisje Willemijn Hoebert eruit kunnen gooien met die piercing in haar tong en daardoor zeer moeilijk te verstaan is. Ik vind het een gemis dat Eva Jinek weggaat, een vakvrouw net als die bloed mooie Sasja de Boer, zonder die bekende NOS achtige mening. Ze mag dan wel bevriend zijn met Bram maar die verhouding houdt ze keurig gescheiden van haar presentatie werk smirk


Sasja de Boer met die R net als manlief Rick,bij Eva Jinek nog niet echt veel talent kunnen ontdekken, Herman vd Zande dat is een goeie zo niet de beste nieuwslezer, ontspannen met een goede stem en humor.

Wiljo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aaannk
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Neptunus
Wat een aandacht voor een onbeduidende zenderwissel van een journaal meisje.
Ze hadden beter het weermeisje Willemijn Hoebert eruit kunnen gooien met die piercing in haar tong en daardoor zeer moeilijk te verstaan is. Ik vind het een gemis dat Eva Jinek weggaat, een vakvrouw net als die bloed mooie Sasja de Boer, zonder die bekende NOS achtige mening. Ze mag dan wel bevriend zijn met Bram maar die verhouding houdt ze keurig gescheiden van haar presentatie werk smirk


Sasja de Boer met die R net als manlief Rick,bij Eva Jinek nog niet echt veel talent kunnen ontdekken, Herman vd Zande dat is een goeie zo niet de beste nieuwslezer, ontspannen met een goede stem en humor.

Wiljo


Maar we hebben het hier toch over vrouwen, niet dan?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: aaannk
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Wat een aandacht voor een onbeduidende zenderwissel van een journaal meisje.
Ze hadden beter het weermeisje Willemijn Hoebert eruit kunnen gooien met die piercing in haar tong en daardoor zeer moeilijk te verstaan is. Ik vind het een gemis dat Eva Jinek weggaat, een vakvrouw net als die bloed mooie Sasja de Boer, zonder die bekende NOS achtige mening. Ze mag dan wel bevriend zijn met Bram maar die verhouding houdt ze keurig gescheiden van haar presentatie werk smirk


Sasja de Boer met die R net als manlief Rick,bij Eva Jinek nog niet echt veel talent kunnen ontdekken, Herman vd Zande dat is een goeie zo niet de beste nieuwslezer, ontspannen met een goede stem en humor.


Maar we hebben het hier toch over vrouwen, niet dan?


Nee we hebben het over tvtalent, kijk een lekker wijf is ook leuk , maar dat is een ander onderwerp!!
Wiljo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Neptunus
Wat een aandacht voor een onbeduidende zenderwissel van een journaal meisje.
Ze hadden beter het weermeisje Willemijn Hoebert eruit kunnen gooien met die piercing in haar tong en daardoor zeer moeilijk te verstaan is. Ik vind het een gemis dat Eva Jinek weggaat, een vakvrouw net als die bloed mooie Sasja de Boer, zonder die bekende NOS achtige mening. Ze mag dan wel bevriend zijn met Bram maar die verhouding houdt ze keurig gescheiden van haar presentatie werk smirk


Volgens mij is zij niet ontslagen hoor!
Ik vraag mij wel af of het voor de carriere verstandig is om de NOS te verlaten. Voor de toekomst liggen dan volgens mij meer kansen bloot bij de NOS, bij een vervolg jobswitch. Bij een omroep als WNL, met een stevige standpunt, is terugkeer naar de NOS mijn inziens ongewenst.
Zelfs denk ik dat het niet eens meer wordt geaccepteerd omdat Clairy Polak om dezelfde reden wegmoest bij NOVA toen het Nieuwsuur werd(misschien juridisch niet, maar feitelijk kwam het er wel op neer).
In Duitsland is een nieuwslezer, Steffen Seibert van het ZDF Heute regeringsspreker geworden voor Angela Merkel. Strikt genomen staat het hem toe weer terug te keren naar het ZDF als zijn werkzaamheden bij Merkel zou worden gestopt. Maar of het ook daadwerkelijk kan, betwijfel ik. Hij heeft nu toch duidelijk een CDU stempel op zijn voorhoofd staan. Dan kan je twijfelen aan zijn objectiviteit. Dit zou natuurlijk bij elke politieke kleur gelden in dergelijke situaties.

Maar goed over NL's nieuwslezers. Zelf vind ik nu alleen Evan Jilnek en Herman van het Zand goed.
Toch mis ik nieuwslezers als Joop van Zijl, Harmen Siezen, Henny Stoel, Pia Dijkstra. Voor mij waren dit gewoon betrouwbare mensen met een fijne een prettige stem.

Over Fred Emmer wil ik het trouwens maar niet hebben. Voor wie niet weet wie Fred Emmer is, zoek maar op een zoekmachine op.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...