eko15 Geplaatst: 22 augustus 2011 Geplaatst: 22 augustus 2011 Is het mogelijk om picons te installeren in de azbox met enigma2? Heb een azbox premium +
Koos N Geplaatst: 22 augustus 2011 Geplaatst: 22 augustus 2011 In verband met de grootte ervan, raad ik aan om in /hdd een directory te maken: picon Open telnet sessie op je AZBox en voer de volgende 2 commando's in: mkdir /hdd/picon ln -s /hdd/picon /usr/share/enigma2/picon Op diverse sites kun je picons downloaden en in deze directory plaatsen. mvg Koos Groetjes, Koos AZBox Premium+ (Persian Empire RC2 - 3.5.5 kernel) Golden Media Triplex (Spark v1.2.58 / HDMU)
blaatlaat Geplaatst: 22 augustus 2011 Geplaatst: 22 augustus 2011 Ik zou de picons niet op je harddisk zetten, dan hangt je azbox telkens even als de harddisk in powersave mode staat. Ik heb mijn picons op de usb stick geplaatst. Maak de directory picon aan met het volgende commando: mkdir /mnt/usb/picon Kopieer nu de picon bestanden in deze directory. Azbox HD Premium+, firmware 0.9.5020, Multicas 1.62-E11 Dreambox 7000 met PLI Visiosat BISAT G4
eko15 Geplaatst: 22 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2011 Als ik deze commando geef mkdir /mnt/usb/picon en heb de picons op een usb gezet dan geeft hij aan dat hij het niet gevonden heeft. -sh:mkdir/mount/usb/picon:not found Is het niet makkelijker om de picons gewoon op de interne flash te zetten, genoeg ruimte toch?
mauspartyhouse Geplaatst: 23 augustus 2011 Geplaatst: 23 augustus 2011 Doe ik wel gewoon idd. Met ftp overschieten. ET8000
eko15 Geplaatst: 23 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2011 En waar moet ik deze map dan plaatsen? In /usr/share/enigma2 of uitpakken in de map /usr/share/engma2/Beyonce9/icon ?
mauspartyhouse Geplaatst: 23 augustus 2011 Geplaatst: 23 augustus 2011 Hé Eko Ik lul, ik had ze op een oude usb stick staan via deze uitleg: klik ET8000
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen