Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nou het solderen is gelukt! Best knap van mij zelf, maar......

geen resultaat. Box wil soms wel en soms niet connecten op het netwerk.

Zou hij dan gewoon stuk zijn?

VU+ Duo, PLI 4.0, Triax78-13/19,2 / Triax 60-23,5 / Triax 60-28,2

Geplaatst:

Ken je niemand met een MTS elektro opleiding ofzo?

Die kan je vast helpen met iig ervoor zorgen dat het solderen goed is gegaan. Wil je werk ook niet afkraken, maar ik weet zeker dat als ik het zou doen het mij ook niet zomaar zou lukken.

p.s. ik heb nog een 7025 met een kapotte voeding nabij Druten staan die je mag hebben als je hem zelf ophaalt als je hier iets mee kan.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Ja mooi aanbod, maar ik denk dat ik mij nu geestelijk moet gaan voorbereiden op het afscheid nemen van mijn trouwe vriend. Heeft vele jaren veel plezier gebracht.

Op naar de VU+ Duo Toch?

Geplaatst:

Ik heb een solo, ben er prima tevreden mee. Draai tevens een 800 (1st) en ben met beide superblij. Zie geen verschil eigenlijk qua beeld, maar ik doe er ook niet zo superveel mee en is het in mijn geval waarschijnlijk een beetje overkill.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Heb een VU+ Duo aangeschaft en het probleem is er nog steeds als ik de verbinding via de switches laat lopen. Directe kabel in het modem gaat goed. Kabels zijn ook goed. Hoe kan ik controleren of de switches wel of niet goed zijn?

Geplaatst:

IK BEN DE GROOTSTE OETLUL ALLER TIJDEN

Gisteren uiteindelijk het besluit genomen om een nieuwe kabel te trekken vanaf het modem. Bij het boren in de grond werd een kabel geraakt. Kortom licht uit en vandaag monteur geweest die uiteindelijk 4 uur bezig is geweest om de boel te herstellen.

In de tussentijd nogmaals alles kabels doorgemeten en bleek de oplossing heel simpel te zijn.

Van een UTP-stekker zat een heel klein stukje stukje plastic in een poort van een Switch. Hij klikte wel maar blijkbaar maakte dat ene pootje geen contact. Nadat ik het er uit had gepeuterd, was alles opgelost.

Kortom duur grapje voor een klein stukje plastic!

U mag me uitlachen..... laugh

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen