Tonskidutch Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 was niet mijn mooiste schets, maar allà Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
radio man Geplaatst: 10 maart 2014 Geplaatst: 10 maart 2014 Niet kunstzinnig, wel duidelijk! Zondag visites gehad, dus dat wordt volgende week! (Je kunt moeilijk zeggen, jonges veel plezier maar ik ga het dak op). Dan ga ik het eerst met een Octagon proberen, en als dat werkt met de Spauns. Maakt het eigenlijk wat uit wat voor soort switch je gebruikt? Op am*.de zag ik er wat waarbij stond dat hij speciaal für Schaltern was...
Tonskidutch Geplaatst: 10 maart 2014 Geplaatst: 10 maart 2014 (aangepast) als jij nu eens de informatie aanlevert die je in drie draadjes over je ontvangstprobleem verstopt en bespreekt dan kunnen we wat gerichter helpen stel je nu suggestief dat je quattroś hebt hangen in plaats van quadroś ? quattro LNB vlow-vhigh hlow-hhigh (4 coax kabels) aan matrix schakelaar quadro LNB direct aan tuner of verdeeld per diseqc switch zie sprietjes antwoord merk type model? 10 maart 2014 aangepast door Tonskidutch Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
radio man Geplaatst: 13 maart 2014 Geplaatst: 13 maart 2014 Vraag is inmiddels door na te denken beantwoord!
alfred de witt Geplaatst: 16 maart 2014 Geplaatst: 16 maart 2014 heb hier een ulitmo staan met 3 tuners, tuner 1 met emp centauri switch 16/1 tuner 2 met spaun 4/1 switch ( spaun 411 dacht ik) tuner 3 met maximum switch 4/1 alles werkt naar volle tevredenheid. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen